Ni sarkazem, tako pač počneš, če ti je kaj do avta in verjemi, da se iz tega marsikdaj kaj lažje ugotovi in prepreči večje težave na motorju ali kje drugje na vozilu....
Peš zračunat porabo pa ja ne vzame toliko časa.... 😉
Govoriš o konceptu industrije 4.0, ... "Poleg tega nam Industrija 4.0 omogoči tudi večjo kontrolo nad delovanjem naprav"
Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊
Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi.
To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.
Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5).
Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto. Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna.
Ampak avto takrat gre kot mora.
Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...
To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje.
Ne vem, če bo to držalo. Vozim M3 te generacije in je bremzanje podobno "švoh", pa ima 40.000 km. Je pa res, da ima že tudi nekoliko zarjavele zadnje diske. Z novo M3 so zboljšali menjalnik- prestavljanje, poslabšali motor in bremze.
Če bi na izziv poslal ženo, bi bilo + 0,5 l/100 km. Ne samo avto, tudi noga prispeva svoje. Na primer jaz ne dirkam do rdeče luči in potem na polno zaviram, ampak že 100 m prej ali še več stopim iz gasa ... in če imam srečo direkt v zeleno. 😃
Ne dogaja samo tebi, ker matematika je univerzalna. 😀
Imam kar pogosto prižgan prikaz porabe. Če je dolgoročna na Mazdi 3 G122 okoli 6.0, pa je kdaj na krajše razdalje tudi 12 ali celo več. Čisto enostavno po tej enačbi in seveda v odvisnosti od temperature motorja, njegove obremenitve, itd.
"Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.
Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5 litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "
Na CX-30 s prevoženimi 3.500 km se uporablja ves čas in še brez težav. Ma Mazdi 3 s prevoženimi 40.000 km pa občasno ne deluje zaklepanje, po dežju ali po pranju. Očitno pride v kljuko voda oz. vlaga.
Zelo zelo redko se mi zgodi, da pridem do rezerve, 24 km remaning, ker itak tankam vsak teden ob priliki... danes sem malo cincal na AC, ampak vem, da je @Janez007 enkrat testiral in je imel še 50km fore...
Pridem in začnem tankat, 50,81 litra.... A je posoda 52 + 6 ali 56 + 6?
Aja pa še to, 7,49, torej za 1 deci laže računalnik
Ja, z Mazdo 3 2018 sem enkrat šel do -80 km, pa je notri ostalo še za cca 20 km. Z Mazdo 6 pa pol tega, se pravi -40, notri pa še za kakšnih 10 km.
2 meseca nazaj je bilo v tej temi že vse tole pojasnjeno. So 3 vrste dobavnih rokov:
- vozila na zalogi v SLO
- vozila nekje med Hiroshimo in Slovenijo ... cca 1-4 mesece
- vozila po naročilu v Hiroshimi ... cca 5 mesecev
Pogoje imajo trgovci enake, nekateri dajejo na videz ugodne leasinge, dodatno leto garancije in zastonj delo rednih servisov, tistih čez 5 let ... to je meni prej odvratno kot privlačno.
Na redno ceno + popust uvoznika se da dobit pri CX-30 še kakšne tepihe .. do max 2-3% cene .... pri CX-80 tudi malo več ... cca 15% off.
Treba se je zavedat, da bo naslednjič zelo verjetno podražitev ... tako kaže, če ne bo ameriški predsednik spet kaj bleknil ... , ampak kdo ga še jemlje resno?
Glede Mazdinih ročnih menjalnikov. Vozil vozil sem jih na CX-3 2016, M6 CD175 2016, M3 G120 2018, M6 G165 2018 FL in M3 G122 2021 in sem opazil med njimi razlike, subjektivno bi jih rangiral takole (ocena od 1 - 10):
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani