Od tega da so lahko zelo zelo zakasnjeni in tulijo na najvišji stopnji ko si praktično skoraj že kam zadel, prejšnjih stopenj kot da ni.
Do tega da ne kažejo realno, da se včasih sploh ne vklopijo ko si tik pred tem da kam zadaneš.
Ko hočeš pomaknit avto čim bližje oviri zadaj, lahko lepo vidiš kako zanič so. Včasih se sploh ne prižgejo ko se počasi približuješ, ali pa kar preskočijo iz prve na zadnjo stopnjo in podobno
Skratka ne moreš se zanašat na njih.
Tudi 2 na vsaki strani, spredaj in zadaj je pomojem premalo. Vw in škode jih majo 6 na vsaki strani, tudi ob straneh in lahko mirne duše parkiraš ponoči brez luči. Isto večina avtov ki sem jih vozil. Podobno je bilo le pri rentiču opel mokka, s katerim sem zadel drevo pa je tulili šele poltem, ko sem avto odmikal 😄
pri vw točno veš kje si. Ko tuli na polno, recimo veš točno da manjka tistih 10cm da zadaneš oviro. Pa tud lepo ti kaže kje je ta ovira in se lahko zaneseš 100%. Tu tega ni.
a je sam pri meni tako? Naj peljem na servis?
Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.
In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.
Realna poraba je okoli 7l/100 km + AT kake 3-4 dcl + AWD 0,5 l. Na CX-30 AWD, sicer G150 imam cca 7,2 l/100 km (40%mesto, 30% AC + 30% ostalo). Če pa res vozim samo glavnih cestah pa je malo pod 7,0 l/100 km.
Janez vidim da si 2 dni več član kot jaz
Pa poglej, kako je kdo priden (5,3k : 141 😁). Še to bi dodal, če v tistih časih ne bi imel Mazdinega dizla (takrat in nikoli več), me tukaj ne bi bilo ...
Jaz ga od novega pod 7 še nisem spravil. Vožnja po omejitvah in redkokdaj gre nad 90-100kmh.
Malo me skrbi poraba. Čim malo bolj pospešim je trenutna krepko nad 15-20l...
Ne vem kaj delam narobe ali kaj je narobe z avtom.
Zelo verjetno ni narobe nič. Lahko da so razlog krajše vožnje, klanci, ...?
Enaka CX-30 G140 AT ima 12.000 km, od nove - februarja, še nikoli oprana, števec kaže povprečno porabo teh 12.000 km 6,6 l/100 km, vožnje pa večinoma po ravnem, po obvoznici oz. po mestu in trajajo cca 40 minut. Razpon normalne porabe je pri teh bencinarjih zelo velik. Spomnim se časov Corone, ko je Mazda 3 G120 letnik 2018 kazala povprečno porabo v zimskih nekaj mesecih pri krajših vožnjah 8,6 l/100 km, čez leto pa je potem povprečna poraba padla in se ustalila na 6.1 l/100 km.
Te "težave" (glasno klikanje pod havbo, že ko avto samo odkleneš, zakleneš in vibriranje pedal in še česa), verjetno niso težave. Pojavile so se z novo generacijo Mazd 3, CX-30, ugibam da zaradi uvedbo blagega hibrida (dodatne baterije) in izklapljanja cilindrov. Pri prejšnji Mazdi 3 letnik 2018 obojega ni bilo in je vsaj zame delovala veliko bolj naravno. Tudi pri sklopki - pri speljevanju ali prestavljanju iz 4 prestave direktno v 6-to včasih v pedalu nimam prav dobrega občutka.
Mazda 2 se je vsaj prodala, najprej v 1 dnevu, sedaj se bo še enkrat v nekaj tednih, ampak kaj pa tale premijska Mazda, ki se prodaja že dobra 3 leta (tako kot Mazda 3 G194 😁)
@tommzy, uff, če je to težava, potem imaš res težko življene. 😁
Lep avto, kljub drugačnim odtenkom ... Te naše avte preveč gledamo z očmi. Tvoje težave bodo hitro postale nepomembne, ko ti ga bodo na parkiriščih, podrsali, pobunkali z vrati ...
Pa ne mislit, da so v avtih prav posebno natančni (dragi) merilniki temperatur ... ker tudi niso potrebni. Sem pred mesecem kupoval sobni termometer ... jih je bilo v trgovini kakšnih 100, kazali pa so od cca 19 do 21 stopinj ... 10% različno
Glede udobja, se mi zdi da so gume ki so na novem avtu Bridgestone Turanza 005a kar trde. Sam sem jih ravnokar zamenjal in je vožnja veliko bolj udobna.
Z novimi zemljevidi - JUNIJ 2025 ugotavljam, da me Mazda G122 letnik 2021 na radarje opozarja že kakšnih 300 - 500 m pred radarjem, drugo (zadnje) opozorilo pa je kakšnih 200 m pred radarjem. V Grosupljem, po izvozu iz AC, ko se peljem mimo hotela, me opozarja na enega od radarjev, vendar ne vem katerega. Trije, za katere vem, so kar oddaljeni in iz smeri.
Radar 1 je na AC obrnjen v smer proti Višnji gori, oddaljen cca 500 m
Radar 2 je malo manj oddaljen vendar iz smeri vožnje, vmes je križišče
Radar 3 je malo manj oddaljen vendar iz smeri vožnje, vmes je križišče
🙃 Spet en 👎 za Mazdino navigacijo.
Na sliki označena modra pika, kjer me Mazda 3 opozori na radar, puščica pa nakazuje smer vožnje
Zadnja 6-ka ima tank cca 62 litrov. Na svoji sem 2 leti nazaj precenil (sicer je to odvisno od natančnosti plovca in povprečne porabe), da bi lahko šel do minus 40 km (žal minusa ne kaže, ampak si je treba km zapomnit).
Meni zvočno opozorilo dela. Imam pa vedno isto proceduro, ko se vsedem v avto. 😀
Stisk tipke za izklop tega opozorila in nato stisk tipke za izklop I-stop.
LP
Ne gre za osnovno zvočno opozorilo glede prekoračitve hitrosti (piskanje), ampak glasovno opozorilo "reduce your speed", ki izhaja iz Mazda navigacije, tam se tudi nastavlja.
Kolega na pet mesecev stari CX-30 ugotavlja, da mu v SLO zvočno opozorilo za prekoračitev hitrosti v SLO ne dela, stacionarni radar v SLO večinoma ne deluje (pri nekaj redkih radarjih pa dela), je pa stanje enako pred in po posodobitvi Mazda zemljevidov. V ITA mu je vse to delalo. Ima kdo podobno izkušnjo?
Včeraj obstanem za 1 uro v koloni pred Novim Vinodolskim, pred nami pa 2 "Nemca" turški ali nekih drugih temnejših korenin. Med zastojem prenašajo dojenčka iz enega v drug avto, voznik Merceseda v kratki majici stopi iz rjavega MB do črnega BMW, kjer mu voznik slednjega poda parfum, s katerim se voznik MB temeljito pošprica po prsih. Ampak OK, neka druga, nova nemška kultura. Zmotilo pa me je zelo, ko so med vožnjo iz avtov ven letele plastenke, plastične vrečke, in bog ve kaj... direkt v travo, na cesto, ... Ko tole gledaš v živo ugotoviš, da imamo (tudi Nemci) problem.
No potem pot nadaljujem čez Velebit, se ustavim v planinski koči, pred Kočevjem pa kakšni 2 uri kasneje prehitim ta dva avta na obcestnem počivališču ... Žal mi je, da nimam montirane kamere, das bi lahko delil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri 30.000 km je dinozaver v praktično nov. Hvala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani