Mazda je izjavila, da se jim zaenkrat ne zdi problematično, da se poleg Mazde prodajajo še Kitajci, ker baje jim zaenkrat le ti še ne predstavljajo direktne konkurence (izjava direktorja Mazde Slovenija).
Se oproščam za izjavo, ampak a je tale direktor kompleten moron.
Citat
“Res je, vsi naši trgovci imajo praktično tudi že katero od teh kitajskih znamk. Kolikor pa pravijo sami, ne gre za neposredno konkurenco Mazdi oziroma so to dejansko kupci drugih znamk. Zaenkrat kitajske znamke na naš tržni položaj ne vplivajo, to pa se bo lahko spremenilo. Podobno je bilo nekoč že s korejskimi znamkami. Za zdaj torej zato, ker niso tekmec, težav ne vidimo. Drugače pa bi bilo, če bi šlo za neposrednega tekmeca za naše Mazdine kupce,” pravi Aleš Marguč, direktor podjetja Mazda Slovenija.
Mislim, pa o čem to govori, kot, da bi Mazda prodajala avte, Kitajc pa solato al kaj? Zdajle, se dela frajerja v stilu "ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine" interno majo pa krizne sestanke na to temo. Naj se nehajo sprenevedat in glumit heroje, ker niso. Še VSI so se opekli v španoviji s Kitajci in zakaj bi bilo pa zdaj drugače. Cele panoge so propadle, ampak ne tuki pa Čajnizi niso konkurenca... kuku svet.
Te gume niso dobre niti za na prikolico. So edino za reciklažo.
No no ... pretiravaš. Lahko služijo kot posoda za rože, za zaščito na dirkališču, ta pogumni jih lahko uporabijo za driftanje, otroci za gugalnice. Ni da ni uporabnih zadev predno gredo v reciklažo al pa ciganom za kres.
kar pa nima ravno direktne zveze z električnim avtomobilom
Ok, električni golf voziček na plin...
A tebe ni groza, da tak mali voziček, ki celo ni pravi avto z malo baterijo naredi tak kaos? In tako kot gre pri pravih EV... moja trditev torej še vedno drži... temperaturni pobeg je v vsakem od teh primerov.
- poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.
- zimske pnevmatike najmanj na pogonskih kolesih ali
- poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.
Poleg tega morajo imeti ta vozila v opremi še lopato.
(3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.
(4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako »M+S« ali »M.S« ali »M&S«.
(5) Ne glede na določilo prvega in drugega odstavka tega člena štejejo za zimsko opremo vozil, ki so v prometu na priobalnem območju Republike Slovenije, tudi samo poletne pnevmatike z globino glavnih kanalov dezena pnevmatik najmanj 3 mm. Priobalno območje je v skladu s tem pravilnikom del ozemlja Republike Slovenije, ki ga omejuje obala Jadranskega morja, meja z Republiko Italijo, meja z Republiko Hrvaško ter naslednje ceste (ki niso vključene v to območje):
Te gume se ne testira nikjer, je neka budget varianta nažalost.
Ta A pomeni, da so delane za ASEAN trg in verjetno tudi tam testirane. To sploh ne bi smelo priti v Evropo, ker je delano torej za Indonezijo, Filipine, Vietnam, Mjanmar, Malezijo, Tajsko in druge države tega območja, kjer so vremenske razmere drugačne in tudi asfalt in vse ostalo ni enak našemu.
Točno to je... to že desetletja razlagam, da edina dobra guma je tista, ki se normalno vozi po nekaj letih in vsaj 20kkm prevoženih. Zimaki, ki se ne obrabljajo so pač jajc in GY UG7 je recimo tak. Pa ne morem imet po 25kkm prevoženih še skoraj 6mm profila - na tehničnem zmerjeno 5,7mm.
Tko, da ja ... odločitev je padla... gredo dol v roku enega meseca.
Žal, ker to je "moja" znamka in mi je top, gledam kako gre v svojih odločitvah po poti Nissana, Mitsubishija, Subaruja, Suzukija. Edino Toyota, Mazda in Honda so še nekako držale japonsko zastavo živo, pa čedalje bolj izgleda, da Mazda izgublja bitko, Honda počasi tudi, edino Toyota je še dokaj na varni strani.
Pohlep, dajanje Čajnizom vso tehnologijo na pladnju samo zato, da bi z njihovo poceni delovno silo še dodatno večali dobičke. Pa tele grabežljivce kapitalistične nič ne izuči kaj se zgodi potem, ko Čajniz osvoji tehnologije, ki ji h še razvijat ni rabil in imet stroškov s tem. Enako se je zgodilo od predelovalnih industrij, tekstila, hifi tehnike, bele tehnike, in vsega ostalega.
Kaj so resno mislili, da bo avtomobilska industrija ostala nedotaknjena? Ker je bila bolj kompleksna je prišla zadnja na vrsto za pokop. Le kako, da se noben ne nauči nič iz izkušenj in zgodovine. Dejansko tale rek tukaj spet pokaže svoj pomen - "kdor zgodovine ne pozna, je prisiljen, da jo bo ponavljal".
Ja medicina bi morala pohlep obravnavat kot bolezensko stanje in ga zdravit. Sploh ker je to zelo nalezljiva bolezen z dolgotrajnimi posledicami in se lahko konča celo s smrtjo.
Moje so tudi stare 6.let a imajo ful profila. Začuda niso trde (wredestein).
Tud jaz nimam občutka, da so trde, ampak res letne na suhih in vlažnih cestah so enormno boljše od teh. Pol pa še to, da imam od poletja tud letne nove pa to prinese še večjo razliko v filingu. Prej med Bridgeston pa temi GY ni bilo toliko občutka, ker je navor obe zavrtel v prazno na mokrem. S temi letnimi GY F1 pa moraš to že zanalašč narest, da zavrti v prazno in dejansko prej avto poženejo naprej, kot pa da vrtijo v prazno.
Kolk časa jih že imaš? Jaz bom menjal svoje GY za Dunlop. Sem šel s top letnih zdaj na tole zimsko sranje od gum. Delno je sicer problem, ker so stare 6 let, a nikoli vožene po vročem asfaltu in shranjevane po pravilih, profil na tehničenem zmerili pri 5,7mm. Ampak te gume mi že od samega začetka niso najbolj ležale in ustrezale. V brozgi so zanič, na mokrem tko tko... se pa izkažejo v mrzlem snegu in so precej tihe. Najtišje zimske kar pomnim.
Tko, da počakam še kakšen mesec, da mine tale vulkanizerski boom pa naročim ali konec decembra ali v začetku januarja nove.
Hmm a se ne kaznuje višje plače z višjo dohodnino? 🤔
Ker liter ni enak litru al kako? In ker ga en motor bolje izkoristi kot drugi bi kaznoval boljši izkoristek? Pa ne vem kaj ma to veze s plačo, ki tukaj pa res ni primerjave.
No povej trezen argument zakaj niso trošarine enačene?
Čemu so namenjene trošarine? To nima veze s tvojim razumevanjem kaj je fer in kaj ni. Trošarine država uporablja, kot vse druge dajtva in davke za svoje delovanje. Jebat ga ne živimo v plemenski skupnosti pa še tam so verjetno ble neke dajatve. V tri četrt EU so trošarinske razlike v škodo benza še bistveno večje, pa čeprav tam ni nobenega Goloba. Ker večino transporta po cestah temelji na dizlu previsoke cene le tega dodatno poganjajjo inflacijo zato jih tudi s trošarinami držijo nižje pri dizlu kot pri benzu. Trošarine na benzu ne vplivajo skoraj nič na splošno inflacijo.
To, da bi ti samo zaradi večje energijske gostote bolj obdavčil dizel se ti je pa verjetno v naglici nehote zapisalo. Se pravi boljši izkoristek bi ti kaznoval z višjo ceno... mater to se pa še komunisti niso spomnili - uravnilovka press.
A smem vprašat, v čem je fora, da bi se moral vozit, do zadnje kapljice v tanku? Pa sej to ni EV, da zapraviš 3/4 ure na polnilnici, ampak si pri tankanju navadno prej k v 10 minutah spet nazaj na cesti. Zakaj pol do konca vozit pa tvegat, da obstaneš, da se ti pumpa pregreje, da smeti pobere pa še kaj bi se našlo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se oproščam za izjavo, ampak a je tale direktor kompleten moron.
Mislim, pa o čem to govori, kot, da bi Mazda prodajala avte, Kitajc pa solato al kaj? Zdajle, se dela frajerja v stilu "ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine" interno majo pa krizne sestanke na to temo. Naj se nehajo sprenevedat in glumit heroje, ker niso. Še VSI so se opekli v španoviji s Kitajci in zakaj bi bilo pa zdaj drugače. Cele panoge so propadle, ampak ne tuki pa Čajnizi niso konkurenca... kuku svet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani