Prav imaš BOSS, brezveze so reklame za avte, samo denar zapravljajo....
Dober izdelek sam sebe prodaja. Jaz za prvo šestko nisem rabil reklame, ker je bila impresivna ža takrat, ko sem jo videl na cesti. Aja pa ker je bila odličen izdelek je bila tud avto leta. 😜
Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje.
Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke.
Se spomnim, da sem pri izboru, kjer sem izbral prvo Mazdo 6 imel narejeno celo Excel tabelco, kjer je bilo notri nekaj modelov avtov in primerjava od tehničnih podatkih, do opreme, rangirane po pomembnosti. Pa seveda cene, stroški vzdrževanja in druge zadeve. Pa so bli notri Škoda Octavija II, KIA Cerato, Hyundai Elantra, Peugeot 407 in Mazda 6. Kljub temu, da je bila Mazda 6 najdražja oziroma v rangu P407 je mela tolk drugih prednosti, da cena ni bila več dilema in na dolgi rok res dobra odločitev.
Ko bi tudi država gledala na razpise s tako logiko bi na koncu prišli ceneje skozi na dolgi rok, ampak to je pa že druga tema.
Ko smo se zadnjič pogovarjali, da pri AC hitrostih se EV-ji z okol 200KM ne obnesejo glih najbolj in da ni tistega občutka pospeška. Cupra Born je en tak HotHatch, ki je menj drugače zelo všeč ampak....
če si prvi lastnik, menjaval olje na 15k, sem prepričan da bo tale dizel delal krepko bolje kot vse, kar pride iz uvoza z manjkajočimi servisi
To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.
In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.
Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
Mislim, da je to, koliko je avto premijski, zelo odvisno tudi od vrste lastnika (ene vse moti, druge nič). 😀
V bistvu, kolk je lastnik pristranski in ne vidi napak in dviguje sebe v lastnem prepričanju, da je kupil premijca pa čeprav samo za polovico premijske cene.
Je pa danes čedalje težje dejasnko po znamki vedet kaj je premijsko in kaj ne. Celo premijske znamke zdaj šparajo z materjali, jemljejo cenejšo tehniko, motorje, pogone, celo karoserije pa pol sam mal drugače zavihajo masko - a ne Mazda 2 in Mazda 6e?
Kakor kdo a jasno je, da tudi novi dizli so vedno slabši.....
Slabši absolutno niso, so pa bolj kompleksni z več zadevami, ki se lahko pokvarijo oziroma povzročajo dodatne servisne posega ali čiščenja. Istočasno so pa bistveno čistejši in okolju bolj prijazni in si ne bi smeli prislužiti demonizacije, kot se jo gre EV lobij in neki kvazi zeleni.
Haha, avto naj bi bil v garaži med oktobrom in majem a zraven da komplet 15 colskih na zimskih gumah. 🤪 V garaži so zimaki obvezni al kaj?
Vse to tako razlaga, kot bi bil sam lastnik ves čas pol pa vidiš, da je samo zadnje 4 leta. Torej kaj se je prej delalo z avtom se ne ve, sigurno pa ne tako nežno kot razlaga. Razpokane feltne, razpokan odbijač.
Kolk nam perejo možgane. Za 50 litrski tank bo pri bencinarjih razlike 30 centov, pri dizlih pa neverjetnih 10 centov. Res... tole medijsko objavljanje je šampon in kondicioner za ovce.
Zakaj ne objavijo, da se je recimo kilski jogurt čez noč podražil za 50 centov.
Tko k pri ženskah... lahko je baba fejst, podstrešje pa pač ni pospravljeno. A hočeš met opravka s tako? Ja lahko jo pa na en test ride odpelješ pa je to to.
Sem jo v petek videl v živo. Spredaj izgleda res dobro in sveže.
Jaz sem pa kar nekaj testov pregledal in vsi se strinjajo, da tole po filozofiji ni Mazda niti od daleč. Jinba ittai miselnost lahko pozabimo, avto je pač le in samo Kitajc brez duše in kvalitet Mazde. Obleka ne naredi človeka oziroma v tem primeru Mazde.
Žal, fantje zame je to en velik obvoz in lojtrski voz pri meni na dvorišču dejansko ne bo.
mogoče pa bodo kakšni "popusti" na začetku.........
Ne računaj na to... popuste dajejo kasneje. Na začetku gredo na polno ceno, ker trgovska logika je, da bolj zaleže, če daš popust kot pa če začneš nizko pa pol ceno dvigneš.
Ehhh, pa tako zabavno je bilo, zdaj pa v jok pa na drevo. Škoda, da nisi razumel sarkazma ampak OK, pustmo stat, ker zdaj smo Janšo pa Ruse prpeljal v zgodbo o prometnih situacijah. Divje res.
Čeprav @GregorV ni slaba ideja pa mislim, da je ena omejitev, kot je zabeležena v podatkih navigacije, ta druga pa je dodatna, ki jo je prebrala kamera. Lahko pa pomeni omejitev hitrosti zaradi dela na cesti ali kaj podobnega. Tista puščica je bila pa verjetno v obliki dopolnilne table pod to omejitvijo na armaturki, a ne? Se pa nanaša na smer med znakom in objektom za katerega se določena omejitev nanaša.
tisti egoist, ki ga omenjaš, se pa, če se prav spomnim, ni domislil, da bi šel na prehitevalni pas. Poleg tega je tu bil pospeševalni pas, v tistem primeru pa, če se prav spomnim, ni bilo pospeševalnega pasu...
Ne, bil pa je izključevalni pas za zavit iz AC na izvozu Lj-Brdo. In ta egoist je želel zapeljati ven po pravilih, da je treba biti na izključevalnem pasu najkasneje v prvi tretjini le tega in da se hitrost zmanjšuje le na izključevalnem pasu in ne na voznem. Mogoče je na Primorskem, kej drugače in so tam kaka bolj italijanska pravila, kar bi znalo privest do takšnih zapletov, ampak pri nas je tako, da ko si enkrat na izključevalnem pasu ne skačeš več na voznega in prehitevaš avtomobile, ki so tudi na izključevalnem pasu. OK ja bemvejaši in paraolimpijci to sicer počnejo je pa skregano s pravili.
Torej po tvoji logiki si ti bil celo večji egoist, ker se nisi pravočasno umaknil tistim iz vključevalnega pasu. Pa saj si jih videl, da jim ga bo zmanjkalo in da tista črta na koncu pospeševalnega je pač zid v katerega se ne smejo zaleteti. Men je prav škoda, da vsakih 10 let ne opravljamo izpita na novo.
Kolk takih padalcev bi izgubilo vozniške, dokler se ne naučijo pravilnega vključevanja na AC. Super bi bilo, ker bi bilo gneč bistveno manj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi samo tisti so idioti, ki ne volijo po tvoji izbiri al vsi volilci na splošno?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani