Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba
Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)
Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.
Jaz dam dilco ladijca med dvigalko in avto, ker če se slučajno mal zamakne ko spustiš lahko podrajsa to zaščito na robu. Tako da potem z dilco ubistvu dvigneš na notranji strani roba, sam morš mal pogledat da ne dvigneš na plastiki. Ko sem imel še toyoto, je mehaniku enkrat ob dviganju na dvigalu uspelo uvit rob. Pa je potem sam od sebe dal čez nek premaz, da je zaščitu rob - me zanima, če tam štartala rja, kaj bi iz tega ratalo v nekaj letih.
Je pa čist dovolj če bi dal sam klado v tvojem primeru ko imaš čisto raven teren. Al si dejansko spustu na dilce pa zamenjou?
NE. Glih to me je zmotilo pri kupljenih stojalih - ker je treba dvigniti nekaj cm višje in potem spuščati. Pri kladi in dilcah, je kakšen cm lufta - tudi če dvigalka popusti, ni panike ... se avto spusti zgolj za ta cm. S tem prihranim nekaj časa, varnost pa je zgolj minimalno nižja..
Evo opravljena menjava gum na dvorišču za dve Mazdi in eno Škodo. Moram pa pohvalit mojo tamalo (12 let), ki je prešraufala vse kolesa na vseh treh, sam sem samo na koncu le preveril ali je dovolj zategnila z moment ključem. Kaj naj rečem "Team work makes the dream work".
Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong.
Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).
Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.
Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.
Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3. Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?
Hvala
Mazde bencinarji so hvaljeni ravno zaradi napisanega. Z dizel Mazdami so nekateri tudi zelo zadovoljni (en moj sodelavec jo ima letnik 2016 s 120.000 km, pa nikoli nobenih težav, le redni servisi na 20.000 km).
Meni so Mazda dizla odsvetovali mehaniki na 2 pooblaščenih servisih in tudi Pelko. Je pa res, da serviserji najraje delajo samo redne servise, pri katerih se najmanj umažejo. In morda zato ne priporočajo dizla. Poznam pa 2 s pooblaščenega servisa, ki vozita Mazdo dizel, govorita pa da je ne priporočata. 😂
Na počitnicah v Bosni in Hrvaškem. Trasa: Ptuj - Banja Luka - Jajce - Sarajevo - Mostar - Medugorje - Čapljina - Dubrovnik - Zadar - Ptuj. Trenutno smo prispeli v Dubrovnik po 900km štirje v avtu polno naložen poraba 5,9. Vožnja čist normalna g165 🙂
Včeraj popoldne pozvoni zvonec, pred vrati pa mlad mož z rdečim six packom pod pajsko. Najprej ena urca za update firmware, potem še dobra urca za montažo. Mladi mož je bil prijazen in naju z ženo povabil na pizzo ... zraven pa sprobal našo leno M6 G165 MT.
Po eni strani je prepovedano gledanje v tablice in uporaba mobitelov, po drugi strani imajo pa avti (pa tudi tovornjaki) sami vgrajene ekrane in so narejeni tako, da se voznik ukvarja z vozilom in ne z vožnjo. Na našem FucksWagnu je še ventilacija na ekranu in če hočem pojačat pihanje, moram ustavit, ker po teh naših ovinkih si hitro čez bankino, če ne gledaš na cesto. A telefoniranje je pa prepovedano, pa pri telefoniranju ves čas gledan na cesto... Pa tudi bosonoga vožnja - možakar je v kabini cel dan, zakaj je pa tak problem, če je bos? Kaj mora biti cel dan v teniskah? Pa saj mu noge zgnijejo, sploh, če je nekaj dni skupaj na kakšni daljši vožnji. In neuporaba varnostnega pasu pri tovorjnaku? Za ritjo 25 ton tovora, ki v primeru nesreče mendra vse pred seboj, tebe bo pa rešil varnostni pas? Mislim, da pretiravajo oz. so malo nedosledni - ekran na armaturi je v redu, ekran na tablici pa prekršek (kako pa vejo, da ni bila na tablici navigacija?)...
Dobro, tisti, ki je pa med vožnjo stal v kabini in vozniku pripravljal kavo... Tisto je pa res malo preveč celo zame...
Moje mnenje. Način vožnje med atmosfercem in turbo, je različen. Razliko delajo tudi različni menjalniki, turbine, prostornina motorja, ...In vsega se navadiš. Tako da nekdo, ki je navajen na atmosferca, težko oceni turbo samo po eni vožnji, in obratno. Sem enkrat preizkušal Polota 1.0 115 KM in bil zelo razočaran. Če bi ga vozil več dni, tednov mesecev, bi ga verjetno "pogruntal" in morda bi mi postal celo všeč.
Že razlika med vožnjo Mazde 3 G120 in Mazde 6 G165 je večja, kot bi pričakoval po KM dveh skoraj enakih motorjev. So pa prestavna razmerja menda različna in zame pri Mazdi 3 veliko bolj posrečena.
V zadnjem letu sem parkrat vozil Kio Sportage 1.6 .... Najprej me je spravljal v slabo voljo, tretjič sem z njim že užival (izklopljen ECO mode). V primerjavi z Mazdinimi 2.0 motorji je opazno bolj odziven. To pa ne pomeni, da mi Mazdini bencinski motorji 2.0 niso všeč. So kot nalašč za mojo "penzionersko" vožnjo, a ne @NevLado.
Resno? Ker so baterije narejene na kitajskem, evropski delavci v tovarnah ICE izgubljajo službe. Tudi druge firme trpijo, ker ima ICE mašina dosti več delov.
Resno. Ko se pišejo novi predpisi EU, so zraven priložene študije s projekcijami vpliva na število delovnih mest. Če bo potrebno manj sedanjih mehanikov, se bodo pa odprla nova "višjetehnološka" na drugih področjih. V študijah. 😄
Je pa od te hinavščine ena korist. Veliko delovnih mest. Na račun tega, da "z drekom brišemo rit", delo zaradi dela. Električni avti namreč še zdaleč niso ekološki, kar smo videli v mnogih dobrih dokumentarcih.
V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.
Trgovec bi precej slabo opravljal svoj poklic, če bi "vsiljeval" robo, pri kateri bi najmanj zaslužil.
Ampak izvirni greh je v EU "zeleni" politiki, ki z raznimi mehanizmi na "lep način" spodbuja prehod na umazane nizkoogljične tehnologije.
Ni dvoma, da smo ta naš planet že kar fino uničili, zapackali. Potem gre takole:
- svetovne podnebne konference, kjer smetana svetovnih politikov sprejme neke zavezujoče obveze-cilje, recimo zmanjšanje izpustov CO2 v določenih rokih, da bi se zadeve glede onesnaževanja, podnebnih sprememb, ... omilile
- en nižji nivo, recimo EU, natuhta in sprejme ukrepe, da bi te cilje dosegla
- posamezne države EU morajo te ukrepe zapisane v uredbe in direktive EU, spoštovati, sicer so kaznovane, tudi finančno
- mi smrtniki na dnu (proizvajalci, trgovci, kupci) lahko migamo v zgornjih okvirih
En tak primer je cilj delež 25% obnovljivih virov energije (OVE) v svoji bilanci do leta 2020, ki ga Slovenija ni dosegla. Sedaj zato na veliko forsirajo sončne elektrarne, en del OVE pa celo dokupujemo od drugih držav, kar pa nas zelo veliko stane.
Zame je odzivnost ustrezna, zelo dobra, ne moreš pa je primerjati z dizelskimi avti, ki imajo turbino in zato že pri nižjih obratih zelo velik navor. To sta 2 različna svetova.
Ni pa važna samo odzivnost, ampak tudi uglajenost avta, posrečenost prestavnega razmerja, ... Zadnje dvoje je pri Mazdi 3 G120 MT zelo dobro.
Nekaj dni nazaj sem srečal mehanika enega pooblaščenih servisov in je vprašal, kateri motor ima moja Mazda 3. Mu rečem G120 in je samo nakazal 👌.
2. izbiral med Mazdo 3 G120 MT ali Mazdo 6 G192 AT
Meni je Mazda 3 G120 HB, MT, letnik 2018, eden boljših avtov, ki sem jih vozil. Položaj za volanom je odličen, je okretna, dobro se drži ceste, motor neproblematičen, povprečna poraba malo čez 6 l/100 km.
Mazda 6 karavan G165 je meni kar velika (razen, ko je več sopotnikov ali prtljage), manj okretna (parkiranje), se odlično drži ceste, motor neproblematičen, povprečna poraba malo čez 6,5 l/100 km. Motor G165 MT je nekoliko švoh, sploh pa je menda prešvoh za avtomatski menjalnik.
Mazda 3 G120 MT je bolj poskočna, kot Mazda 6 G165 MT. Sam bi med 3 in 6 izbral glede na potrebo po prostoru. Če je Mazda 3 dovolj velika, bi 90% kupil Mazdo 3, ki je 1/3 cenejša in posledično so tudi stroški vzdrževanja kar nižji (zavarovanje, gume, ...). Cena menjave olja, filtrov, ... je enaka, ker gre praktično za enak motor (G120 in G165 sta oba 2.0).
Ne vem katere CX-5 in CX-3 si ti vozil...zadeva (občutek v ovinkih) je zelo subjektivna,in je odvisna od veliko dejavnikov.
Ni pa slučaj,za kaj imajo večji,zmogljivejši SUV-ji praviloma tudi večja (po premeru in širini) kolesa.
Obstajajo razlike med vstopnimi modeli in dražje opremljenimi..."običajnimi" in športnejšimi edicijami...npr. moj CX-5 pri nas Revolution TOP je bil takrat identični v nemčiji Sport-line in seveda glede na opremo tudi naravnanost podvozja,amortizerjev,torzijskih elementov itd...in tu so še seveda vrsta pnevmatik (mehkejše,trše itd...)...
Kaj mislim povedati-ne moreš kar tako posploševati-avto moraš peljati!!!
En primer od sodelavca,k ima Kodiaka...in mu njegov stric skoz pribijal,SUVji so drek,nikamor ne gre,se ne drži,samo poskakovanje in nagibanje....dokler mu ni enkrat dal za peljati....od takrat nič več "pribijanja"😄
In podobno pri meni...ko sem kolegu-sodelavcu (Jeseniškem strojevodju) rekel,kakšno Mazdo sem naročil,in za koliko cvenka...in tip vozi Mazdo 6 Diesel-a...nekdaj imel tudi "športne avte" npr. Fiat Tipo Sedicivalvole...in k ve,da sem bolj "športna duša"...je pribijal skoz,naj vzamem rabljenega Kodiaka RS...jaz sem se pa samo smejal...
In sem tega sodelavca pred kratkim po šihtu malce zapeljal po Lj...tudo "na oštro" čez ovinke😁....od takrat ne pribija več,in se zmeraj ko se srečava samo smeje....😉
Tako da-kot sem zgoraj napisal-peljat moreš!
Tukaj ne rabim dost testirat, ker so čiste osnove fizike (daljša ročica (višja višina težišča od tal) pomeni sorazmerno večji navor, ki potem bolj nagiba avto) ... Tisti, ki ne verjame, naj vzame 2 popolnoma enaki CX-5 in na eno priveže 2 žaklja cementa na vrh strehe, pri drugem pa naj 2 žaklja vrže na tla pred zadnje sedeže. Če v ovinkih ne čuti razlike, naj doda še kakšen žakelj, ker danes ne dobiš več 50 kilogramskih, ampak so če se ne motim samo še 25 kilogramski.
Če bom tole še dolgo bral bom celo začel verjeti, da so polno naloženi šleperji najboljši za dirkanje po ovinkih, če le imajo seveda naloženo jeklo ali železo čimbolj pri tleh.
Gledano pri enaki hitrosti. Malo sem pogledal enačbe in sila lepljenja in centrifugalna sila sta sorazmerna z maso, je pa centrifugalna hkrati sorazmerna s kvadratom hitrosti. To pomeni, da bo vsako vozilo z višanjem hitrosti prej ali slej odletelo z ovinka (ko postane večja od sile lepljenja).
Govorimo o Brabhamu BT46. Ventilator je vlekel zrak ven s spodnje strani dirkalnika, da je bil ground effect čimvečji. Žal je ta mojstrovina trajala zgolj 1 dirko (če mi spomin služi).
In ne, ne bi bila ista lastnost z večjo težo
Drsna podlaga je bila za to, ker so dirkalniki v časih ground effecta postali prenizki in prenevarni. Prenizek dirkalnik = obrabljena plošča = diskvalifikacija.
Torej, da avto ne poleti. Še vedno sem mnenja, da tudi alternativa - večja teža prepreči dvig. Ima pa vrsto negativnih posledic. Zato se uporablja spojlerje, ki tiščijo avto na tla. Pri električnih, je to na dno položena baterija.
To nima nobene veze z nizkim težiščem. Smer drži bolje, ker zaradi najmanj 50% večje centrifugalne sile v primerjavi s klasičnim avtom na spolzki podlagi pelje v ovinku naravnost tam, kjer klasičnemu uspe ovinek zvozit. Ja tisti Isac je kriv.
Ampak, a ni zaradi večje mase tudi sila trenja/lepljenja večja? Dirkalniki so imeli menda celo ventilator, ki jih je dodatno pritiskal na tla (isto lastnost bi dobil z njihovo večjo težo, a potem bi bilo počasnejše pospeševanje). Avto z nižjim težiščem se manj nagiba in zato ne izgubi ustrezne podlage (gume se ne deformirajo).
Zato tudi vozim Mazdo 6 in Mazdo 3, ne pa CX-5 in CX-3. 😁 Občutek v ovinkih je opazno boljši.
Recimo, če se gremo vlečenje vrvi, pa smo na eni strani manjši okrogli, na drugi pa visoki suhcani. Kdo bo zmagal? Kot Alberto Tomba proti Juretu Koširju. 😄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)
Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani