Skoči na vsebino
Bencin/Dizel
Napisano

Lejga sej ni noben reku, da je v pospe?evanju isto mo?an diesel hitrej?i od bencinarja. Sej ne more bit, ?e je kar precej te?ji pa ?e vsaj eno prestavo je treba ve? ?altat zaradi ni?jega raspona obratov, kar pomeni ?e vsaj dodatne pol sekunde, ?e ne ve?.

 

Pustmo dirkali??a in drag race pa se lotmo raj neke normalne uporabe avtomobila za kar verjetno ve?ina kupujemo avtomobile. Kje ti bo pri?el ?tart od 0-100 sploh prav? V bistvu nikjer, ker omejitev v naselju je maks 70km/h. Na Ac pa nikjer ne ?tarta? z nule ampak je vedno neka hitrost 50-60, skoz cestnino al pa k zapelje? na pospe?evalni pas. Tudi pri prehitevanju ne gre? iz nule ampak iz neke hitrosti. In tukaj je ta prednost, ki jo ima diesel in se ji re?e navor.

 

Ok, seveda se da nekak tudi z bencinarjem izni?it to prednost sam ga je treba ene 2x dol pre?altat pa pognat v visoke obrate in izkori??at obmo?je, kjer je konjev in navora najve?. Ampak ?e tako vozi? bencinarja pozabi, da bo poraba samo 2 litra vi?ja ampak bo ?e kak liter do dva zraven za isti efekt.

 

Mene osebno je diesl ?e vedno prepri?al sploh recimo, ko z dieslom v 6 prestavi pospe?im iz 130km/h, ko se za?ne vrhni?ki klanec na AC in je pri ?tempetovem mostu na ?tevcu ?e 190km/h in to ?e vedno v dokaj?nji "ti?ini" pri cca 3000 obratov. Z bencinsko Mazdo 2.0 in 10KM ve? je na vrhu ?tevec kazal malce ?ez 180km/h s tem, da sem ga poteral v ?etrti prestavi, da je rohnelo k zme?ano pri 2x vi?jih obratih. V peti pozabi, da bi pri?el nad 160km/h v ?esti pa celo dvomim, da bi lahko vzdr?eval hitrost, kaj ?ele pospe?eval :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.

 

Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.

 

V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Probal z normalno AC vo?njo nekje med 100-130km/h po ?tevcu. Sem dal BC na nulo takoj, ko se je nehala regeneracija in po 150 pevo?enih kilometrih je poraba 4,6l/100km ( ne ni napaka B) ). Ko pa se bo spro?ila regeneracija bom pa spet nazaj na ?estih litrih :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

rja
Napisano

Rjaste pike? A se dajo te pike spolirat? ?e so rjaste pike povr?inske so lahko od kovinskih delov, ki se odbrusijo od zavor in se segreti primejo na lak, kjer za?nejo rjaveti.

 

To ni napaka v lakiranju ampak v uporabi tako, da poskusi najprej spolirat, da vidi? a gre dol.

 

?e pa je na laku mehur?ek je pa to druga zgodba.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pritožba čez servis A-Cosmos
Napisano

Saj kle ni te?ava v li?anju, problem je v tem, da je bil nekje v ?asu, ko je bil avto na servisu le ta po?kodovan na drugi strani, kot je bil li?an.

 

Se pravi je ?lo za naknadno po?kodbo, ker ?e bi avto bil po?kodovan ?e prej bi pri prevzemu morali to stranki predo?iti oziroma jo opozoriti.

 

 

Ne razumem pa nekaj drugega in sicer to da pi?e?, da bodo na A-cosmosu popravili na lastne stro?ke takoj zatem pa da je avto ?el na ocenitev na zavarovalnico in da bo to vplivalo na zavarovalne bonuse.

 

1.) ?e avto popravlja a-cosmos na svoje stro?ke nima kej zavarovalnice notri tla?it in tudi uveljavljat pla?ila.

 

2.) ?e gre zadeva pa preko zavarovalnice pa a-cosmos ne bo pla?al popravila ampak zavarovalnica.

 

tako, da je treba pazit, kako pa kaj oziroma se z a-cosmosom dogovoriti za kak?ne druge bonitete, ?e bo? bil prikraj?an pri zavarovalni?kih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 CD SportCombi vs Passat Variant TDI
Napisano

Sam res... kake dizajne delajo drugi, VW o?itno cilja na tisto najbolj konzervativno generacijo kupcev mal pred penzijo in v njej. Ne vem ampak te?ko si predstavljam mladega o?eta al pa ?ensko za volanom Passata, k pa ima? tolk odli?nih dizajnov zadnjih nekaj let - recimo Insignia, pa Volvo s60, tudi Laguna, P508, Accord, C5 in seveda Mazda 6.

 

Po drugi strani je pa Passat CC izredno lep in konkreten avto in bi v bistvu moral nositi drugo ime, da bi bil ?e stopni?ko vi?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Moras primerjati z benzom, kjer mi zre enako okoli 10.

 

Sej tud benza ti nekam veliko ?re, vsaj po moje razen, ?e izgube zaradi zadnjega pogona tolk nanesejo :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e Mazdo6 hvalim, pol pa miato ne razumem, zadnji tank je ganjanje po 2500m GrossGlocknerja na redkem zraku s plinom in ?re manj ali enako kot na ravninskih relacijah....skratka poraba je 9-10 pa ?e se potaplja? z njo

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11426

 

Hmm, pa to si le 15 centov cenej? na 100 prevo?enih km-jev kot jaz z dieslom :ne vem:

 

To se mi zdi ?ist preve? za dvosede?ni jedva eno tono te?ak roadster :blink:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

VELIKI SERVIS PRI MAZDI 6
Napisano

mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..

 

Se strinjam, zadnje ?ase skoraj ni primerov, da bi kdo imel te?ave z DPF.. ?e pa ?e kaka lu?ka od DPF-ja me?ika je pa to vzrok v tem, da ni bil resetiran servisni interval, kar nima niti najmanj?e veze s te?avami z DPF-jem, ki so bile kake 5-6 let nazaj s prvimi DPF sistemi v Mazdi 5 in Mazdi 6.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

No pa sem te dobu :bravo: Zakaj se pol torej pizdi?, ?e ti ?ge na plin 9+ litrov, ker po moje je to ?ist normalna poraba za tak na?in vo?nje... v bistvu se mi zdi ?e majhna :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

To itak, sam pa sem mnenja, da za takega dizla ki ?re preko 7litrov / 100 prevo?enih km (normalne vo?nje) - HVALA LEPA, NE! <_<

 

?e gleda? iz tvojega stali??a, kjer ti ?ivi? in ima? ve?ino relacijo, skoraj ni? mestnega cijazenja in nobene AC ima? prav, da 7 je bistveno preve?. ?e pa povpre?no drvi? 150-160km/h (po GPS-ju) ali ve? oziroma je veliko mestnega fijakanja in stanja na semaforjih pa bo? pod 7 te?ko pri?el

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Primerjava dveh vozil
Napisano

To ni res. Jaz takoj priznam kaj bi lahko moja 6 ?e imela da bi bil ?e bolj zadovoljen.

 

1. dr?alo za roko pri vozniku (zgoraj nad vrati, tkao kot pri sovozniku in tako kot vzadaj na obeh sede?eih levemu/desnemu)

2. lu?ka, ko ti zmanjka vode za vetrobranska stekla

3. stopalka za plin kot na kamionih/avtobusih

5. avtomatsko ?toparico (?as) ko pri?ne? vo?njo, Honda je to imela in je bilo sila uporabno.

6. prikaz porabe BCja na armaturtni, da je vidno samo vozniku. Tisti ozek kul rde? zaslon?ek naj ima samo uro.

7. Lahko bi ime BC1 in BC2 tako kot Trip1, Trip2

 

To mi je pri?lo najprej na pamet. Sigurno bi na?el ?e kaj.

 

Glede dodaten mo?i pa lahko re?em, da so prodajalci tudi malce krivi ker bi lahk imeli na zalogi 160 in 180 KM razli?ico. JAz bi verjetno vzel 160 KM :) ?ipanja me je strah zaradi garancije.

 

1. Zakaj pa bi to rabil? Med vo?njo morata biti obe roki na volanu, verjetno pa da tretje roke nima?? :P

2. Mazda 6 (tudi Mk I.) lu?ko za nizek nivo vode ima ne vem pa ?e v vseh stopnjah opreme.

3. Zakaj bi to bilo bolje kot je zdaj?

4. ni ni :harhar:

5. To si enostavno pomaga? z GPS navigacijo - recimo Garmin (pa drugi tudi) ti merijo vse mo?ne parametre (?as vo?nje, ?as stanja, povpre?no hitrost, najvi?jo, itd itd)

6. Hmm, to pa res ni tak minus, da bi te moralo motiti.

7. Se strinjam to ne bi bilo slabo ali pa vsaj tako kot recimo pri VW-ju, kjer ima? povpre?je na reset in povpre?je trenutne vo?nje lo?eno. Povpre?je trenutne vo?nje se resetira, ?e avto stoji vsaj 2 uri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.