Tekmujemo na ?estki prve generacije oziroma na FL-ju, ker je bila debata okoli tega avta razen, ?e bi trojkarja rada na svojih avtih dokazovala, da gre odbija? prej dol kot na ?estki.
Tole bi pa znalo ratat eno tako lu?tno tekmovanje in sicer na spomladanskem pikniku, ko bi se pomerili v menjavi lu?i vsak na svoj na?in pa da vidimo kdo bo najhitrej?i.
Jah ne vem. Tisti testni je bi precel..sem pisal, tam nekje okol 1200-1500 obratov je orenk donelo v kabini...
To je ziher bilo nekaj narobe... ?estka diesel zadnje generacije je namre? bistveno ti?ja kot prve generacije. In to lahko sigurno potrdimo tisti, ki smo si lastili tako prvo kot drugo generacijo.
Xenonke bo? najla?je zamenjal skozi koloteke... od?raufi kolo, odstrani nekaj sprednjih vijakov koloteka toliko, da lahko zaviha? za??itno plastiko koloteko vstran in nato bo? z lahkoto ?aril po lu?ehin menjaval svetilke.
...men je vsak dan grsa in mi je zal za nakup...sam kaj ces, prodat je ne mislim niti pod razno sam zarad tega, ker je liftback
pretirava? mogo?e si pa napa?no barvo vzel
Men je pa ravno ta zadek res v?e? sej daje bolj kupejevski izgled. Razlika je pa itak vidna samo iz boka, kjer je linija do zadnjih lu?i pri petvratni potegnjena iz linije, ki jo tvori rob vrat nad bo?nimi stekli. Pri ?tirivratni je pa linija potegnjena po vrhu strehe, ?ez zadnje steklo do zadnjih lu?i. In to je to.
Je pa res, da tudi tisti miniaturni spojler pri GTA kar nekako razbije obliko zadka in doda tisti ob?utek dalj?ega prtlja?nika... mogo?e bi ti pa to pomagalo, da ne bi vse tako "?rno " videl
Nesre?na kombinacija motorja in menjalnika? ?e tako te?ko za rabljen avto dobi? kupca, ki prav i??e avtomatski menjalnik, pol pa ?e anemi?en bencinski motor, ki ga ta menjalnik ?e dodatno ubije in povzro?i pove?anje pretoka goriva skozi injektorje.
DSC - dynamic stability control oziroma ESP, ?e ti je bolj doma?e - sistem, ki z zaviranjem posameznih koles lovi avto ?e zdrsne. Neki tazga bi rabu pa verjetno ne bi zaplesal po cesti z F-ko
TCS - traction control system - proti zdrsu pogonskih koles. Zmanj?a navor, ?e zazna vrtenje v prazno.
A ni ?e ena fora z naslonom za roke s predalom, pa naslonom na zadnji klopi. Pa ledvena podpora na voznikovme sede?u... al je blo to pol s FL-jem zajeto :ne vem:
AJa pa ?e to, ?e se ne motim je bil pri mo?nej?em dieslu in 2.0 bencinarju z opremo TE ?e DSC+TCS.
serijsko pred fl si dobil samo radio (ce pa te), lahko si proti placilu dodal cd, md ali kaseto
vsaj tko je blo takrat
Ko sem kupoval 2004 je bil CE brez, TE je imel navaden CD, Evolution pa GT sta pa imeli changer (jaz sem ga uspel zatrampat za MP3). Ti si kupoval kako leto prej, ?e se ne motim, pa je mo?no, da je bilo tudi oprema druga?na.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tekmujemo na ?estki prve generacije oziroma na FL-ju, ker je bila debata okoli tega avta razen, ?e bi trojkarja rada na svojih avtih dokazovala, da gre odbija? prej dol kot na ?estki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani