To sem že videl, ko se je en hotel zrinit pred nasprotnimi, da bi zavil v desno pred njimi. Pa če so hoteli naprej so ga morali počakat in je kreten dosegel svoje.
Ce nadaljujem z ugibanjem, je lahko tudi navadna stara bencinska ai dizelska kanta, ki ima v prtljazniku neko vnetjivo snov ... Sicer pa pri mojem je baterija v dnu pod kabino in ne v zadnjem delu vozila...
Slabo ugibaš 😜 Ogromno PHEV ima baterijo pod zadnjimi zici oziroma nad zadnjim vpetjem. Hyundai, KIA... se pa strinjam s tabo, da če bi bil bencinar ali dizelaš je edino možno da takole zgori v kratkem času le, če bi prevažal kaj vnetljivega v prtljažniku.
Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.
Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli so le še hladili in gasili baterijo.
Noja… jaz mislim, da je ravno obratno… Ce zagori EV, se to ne veliko povdarja… tudi, ce sploh ni EV 🙄🤣
Zato, ker je razlika, ko zagori EV, kjer ja aktivirana cela gasilska postaja, al pa ko zagori ICE na AC in ga je lastnik sam pogasil. V obeh primerih pa je beležen po en požar. Ko zagori EV, zgori cel kamion na katerem je bil naložen, cela etaža garažne hiše al pa cela ladja. Pred dobo EV-jev so bili tako totalni požari z udeleženimi vozili skoraj nemogoči, če seveda ni šlo za prometno nesrečo z dovolj veliko smole, da je zagorelo.
Tak nesrečni dogodek je bil pred skoraj 20 leti, ampak še enkrat vse je šlo narobe od začetka do žalostnega konca.
Število požarov se daleč najbolj zvišuje zaradi hibridov.
In hibridi so zame še vedno ICE kategorija. Ker BEV pač niso. Ergo?
In vžagalo se je na bencinske motorju al v bateriji. A ni zanimivo, da uradne statistike kateri tip vozila se je vžgal pa ne beležijo... zakaj tako? Pa ne da se kaj skriva? Če bi se ICE-ji vžigali bi bilo to napisano z veliko saj se gre za agendo menjave ICE za EV.
No, je pa v zgornjem članku vsaj nekaj statistike.
V povprečju zgorita dva avtomobila na dan? Pa nista EV, sicer bi bilo povsod. 😃
Bereš selektivno kot ti najbolj ustreza za branjenje EV-jev. Cca 12% EV-jev se proda letno, kar pomeni da toliko ICE-jev manj pa imaš skok iz cca 700 na cca 860 požarov na leto. To je skok samo v zadnjih dveh letih.
Dejmo seštet ena plus ena in se vprašat, kateri procent avtov v zadnjih letih najbolj narašča pri ostalih pa pada. A ti resno misliš, da se kljub manjši prodaji ICE-jev število požarov zvišuje zaradi ICE?
Ne vem no zakaj moram to razlagat. Letni procent prodanih (procent vseh avto je še bistveno nižji) je cca 12%, samo v dveh letih pa je zrastlo število požarov za 23%. Ne vem no kdo je tu nor, resno ne vem.
Absolutno se bo našla tudi kakšna neresnica ampak tako v eno kot v drugo smer. Tukaj je širil neresnico nek posameznik, v primeru požara EV-jev pa neresnico ali bolje rečeno zatajitev počnejo celo mediji, policija, uradni kanali, ki dostikrat z zavajanjem preusmerjajo pozornost.
Spomni se une ladje, koliko časa so govorili, da ni EV gor zagorel... al pa kamiona z avti na Štajerki. Isto, vse so poskušali najdit, da ni EV zagorel.
Mene osebno to ne moti, da pride do težav in nekaj zagori . to je lahko vedno problem sploh pri novih tehnologijah. Me pa strašno moti, ko se zadeve poskuša pometat pod preprogo in ljudem razlagat, da je vse OK in da naj gledajo raje drugam. Celo tako daleč se gre ta agenda, da se umikajo varnostni protokoli, varnostne omejitve in kar naenkrat za neko zlagano ekologijo, smo pripravljeni "žrtvovat" celo življenja. Čist kontra kot so govorili za časa korone, kjer raje uničimo in zaprimo celotno gospodarstvo, saj se splača tudi, če rešimo samo eno življenje.
Ne vem, ampak že pred več kot 20 leti smo se jebali s certifikati SiQ pa je šlo samo za brandanje sestavljenih PC-jev. So jih tem matrali z el. prenapetostnimi udari, metali skoraj ob tla in jih poskušali na vsak način zakurit. Če bi to delali danes z EV-ji bi že vse zgorelo. Takrat za stvari, ki so imele največji kos baterije tisto malo gumbek baterijo smo delali ne vem kake nore teste, danes pa ni panike 100kWh baterija brez testov je vse ustrezno in homologirano pa dam roko v ogenj, da nobenega niti približno takega testa za požarno varnost ni bilo narejenega.
Eh, VW odpušča zato ker v evropskih gospodarskih razmerah ni sposoben konkurirati Kitajcem - beri: premalo bazične delovne sile, ki jo imajo kitajci trenutno en kup, razni okoljski predpisi, ki na kitajskem ne obstajajo, neka utopična podpora (ne)enotne EU, ki predstavlja neenoten trg večih evropskih držav proti nekako trenutno enotni kitajski miljardi ljudi, itd. Sicer tam tudi tole ne bo večno, ampak tako je zdaj.
Pa na splošno zato, ker se drek iz te hiperprodukcije plehovja na štirih kolesih dela in je tako čas da se malo sčisti po fabrikah. Je dovolj drugega za početi, ti lahko iz prve roke povem...
Sicer se večino strinjam, dodajam pa da so Nemci strašno samodestruktiven narod ali pa da je njihovo vodstvo namensko podkupljeno, da izvaja uničevanje nemškega gospodarstva.
Začelo se je sicer že prej, ampak prvi šok je izvedla Merklca, k je začela zapirati jedrske elektrarne zaradi incidenta v Fukušimi. To je pač bolestna norost, sploh ker ti je zdaj alternativa Poljska energija iz termoelektrarn. Poljaki zdaj prosperirajo Nemci pa že gagajo. Potem so se pridružili sankcijam rusiji in odpovedali poceni energentom, kar je naslednji korak k nekonkurenčnosti.
Vmes so se šli "refugees wilcomen", kjer namesto obljubljenih doktorjev, inžinirjev in visoko kvalificiranih delavcev so dobili ogromno skupino novih socialkarjev, ki so po vrh še neprilagojeni za življenje v evropskem okolju.
Da se vrnem nazaj na Rusijo, ki je bila za Nemške produkte kar zajeten trg in kjer so bili avti nemške svete trojice zelo zaželjeni. Tako so izgubili tudi ta trg, z elektrifikacijo so nekonkurenčni še na Kitajskem, ki je bila za Nemce res ogromen trg. Kitajci nimajo moralnih zadržkov in pokradejo vse kar je možno vključno s patenti in razvojem zato pa lahko tako z lahkoto preskakujejo korake razvoja.
Medtem so se v Nemčiji bohotili zeleni, ki vedno zagovoarjajo ukrepe, kateri najbolj po prstih usekajo srednji in nižji sloj, ki dejansko zdaj celo sam ni več zmožen plačevati vozil izdelanih doma, saj so obremenjena s takimi eko dajatvami, da je njihova cena verjetno za vsaj 30% dražja kot bi bila, če se ne bi šli eko histerije.
In ko takole pada iz vseh strani se v neki situaciji gospodarstvo tudi začne lomit in moje predvidevanje, da bo ena od znamk svete trojice verjetno crknila, tudi kakšen Opel bo imel brez posega vlade tak problem, da bo šel adijo. Tudi VAG grupa bo spustila Seat, da crkne. Tudi VW se bo verjetno prestrukturiral, da velikih limuzin in SUV-ov ne bo več imel v ponudbi. To bo ostalo Škodi in verjetno Audiju. Če bo pa zelo zagustilo bodo pa žrtvovali celo Audi, ker dejansko s takimi cenami in brez trga bo težko preživel.
Daš ga samo filat... tako kot telefon, uro, tablico, prenosnik,...
A veš, da mi gredo počas na organ vse filalne zadeve. Zato mam uro na sončne, bidikel zdrži 3 do 4 izlete, telefon je na wireless polnjenje, prenosnik na dock pa še tega rabim bolj redko, ker je stacionarka zakon,
Mogoče je to lenoba al pa čist preveč baterijskih zadev, ki zahtevajo še nek dodaten angažma.
Torej kaj hočem povedat - kdaj pridejo EV avti na indukcijsko polnjenje, da parkiraš in se ne ukvarjaš z nobenimi kabli.
Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.
Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.
Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.
To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣
Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.
Do neke mere sicer drži, po drugi strani je pa res, da moj bivši službeni Passat je naredil skoraj 300kkm brez nekih izrednih servisov menjalnika. Očitno mu je prav pasalo, da smo bili različni vozniki za volanom in da je vsak vozil malo po svoje. En kolega vem, da je prtiskal k norca in ga je skos mel v Sport načinu, en je vozil k da bi jajcaa v kuferramu prevažal, jaz verjetno nekje vmes.
In ravno to, da ni imel skos enakega režima vožnje je menjalniku preprečilo pretirano obrabo kakšnega od delov in je verjetno se obrabljal dokaj enakomerno. Ne vem, ta avto mi je dal upanje, da DSG menjalniki niso tak bavbav.
Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.
Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.
Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov.
Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen.
Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem.
Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je v redu, če bi slikal Slivka, bi bile tam na sliki vsaj ene klešče pa natični ključ 10mm.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani