Pri teh letnikih, je potrebno paziti ali je bila zamenjana odmi?na gred in turbo (zaradi lopute pri Bi-turbu). To sta dva ve?ja stro?ka, ki te lahko doletita, drugega pa ni.
A le?e ne gre kolo v novo 6, ?e podere? sede?e ali kaj zdaj? Ker luknja ni tako mala da bi ?irina belance bila ve?ja kakor je notranja vi?ina prtlja?nika.
Malo ga ?e serjete. ?e rabi? avto kjer bo? Skoraj vsak dan vozil kolo okoli potem mora? tak avto gledati, Za normalne dru?inske potrebe (ne za Jureta) je pa prtlja?nik ?isto dovolj velik in uporaben. A le vsak za sebe ve kaj rabi.
Ena garnitura pnevmatik HiFly svoje odslu?ila, zdaj montiral naslednjo garnituro. Enkratne pnevmatike, mislim, da ne bom nikoli ve? iskal drugih. Priporo?am!
Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.
Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.
Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahko, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?
V slu?bo se vozim z sodelavcem, ki ima BMW 3 star 5 let. Pa drugo kakor mo?en in morda tudi var?en motor me ne prepri?a. Kvaliteta armature na moji mazdi 6 je bolj?a kot v tem BMW. Namre? plastika ti ne ostane v rokah ko premakne zra?nik... Prostora je noter zelo malo trije zadaj sedimo slab?e kot v parku na klopci in po 20 km vo?nji imam te?ave da sploh ven pridem ?e smo zadaj trije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sedel v limuzini in je pri mojih 175 (in preve? kg za mojo vi?ino) tako spredaj in zadaj dovolj prostora.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani