Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.
To answer this question we have developed a tool that compiles all the most up-to-date data on CO2 emissions.
Člankov je na tisoče, vsak vzame tistega, ki ga želi. Jaz pa sem pred časom nemškega bral, da proizvodnja električnega naredi tolko co2, kor ICE pri 100000 km. Ne bom zdaj iskal. Zajeli so baje res celotno porizvodnjo...., ni mi jasno od kot ti trdijo samo pal let.
Moti me, ker trkaš na vest, da je bolj ekološko in da je bolj ugodno. Ekološko žal še ni. Ugodno pa nikoli ne bo, ko bomo vsi na elelktriki. Mogoče je zdaj še, ker pač morejo lastniki trpeti s težavami za polnjenje.
In če hočemo okolje in svet rešit, je prihodnost vodik.
Za Triglav in Generali še nisem slišal, da bi kdaj komplicirani.
Generali je polom. Vsaj 15 let nazaj.
Drobni tisk je bil tam pomemben. Ko je bil avto na X let, mi bilo več original šip, luči....
Če se je kaj spremenilo, ne vem. Ne sledim.
Z Savo nimam težav. Merkur mi je pri toči dal več, pol si premislil da dajo majn. Po sočnem dopisu sem dobil prvo oceno. Denar je prišel, je pa res, da 14 dni kasneje.
Triglav ima najboljšo asistenco oz. najbolj dolgo uporabo nadomestnega vozila.
Solarna energija bi zdaj 2 dni bla na 1%. 100% oblačnost in ponoči je tema.
S tem, da tega ne dam na streho.
Preveč gori.
Pa vedno več vlog se zavrača, ker je treba dat miljone v posodobitev omrežja.
Ker ne boš odrezan od omrežja se bo pač podražila omrežnina in nočna tarifa oz. elektrika iz omrežja.
Država si je vedno svoje vzela in si bo.
Lahko pa daš v kleti v dve sobi baterij, pa boš samozadosten. Pa res ne boš državi plačeval. Samo svetujem, da daš v tretjo soko kapelico, kjer boš vsak dan molil, ker puna steha panelov in 2 sobi litija, ne bo zdržalo 40-50 let brez kabum.
O onesnaževanju pa prosim nehaj. Ga lastniki električnih avtov bolj. V 10-ih letih ne prevozim 100 000km. In toliko co2 naredi proizvodnja baterije. Tudi če boš vozil 100% na sonce, ne boš nikoli bolj čist kot jaz 😆
Ampak si privrženci električnih avtov zatiskate oči in proizvodnjo ne želite upoštevati. Kot sem jaz stran pogledal pri strešnih panelih.
In ravno to je problem, privrženci električnih avto resnično mislijo da so bolj ekološki. Svet je en in co2 iz kitajske pride okoli.
Edino smiselno je izobraževanje ljudi. In pa zamenjava vrste kemije v baterijah za nekaj manj eksplozivnega. To je vse, kar EV svet rabi.
Elektriko "pridelujemo" sami, čemu bi financirali Arafate, Amere in ostale, če lahko ta denar ostane doma in gre v razvoj Slovenije?! Nafta naj ostane samo tam, kjer je elektrika še ne more "elegantno" nadomestiti, to je pa tudi vse.
Ha ha ha. Rudnik urana smo zaprli. Kupujemo predelano gorivo. Nuglearke so grdo drage in jih gradijo francozi, kitajci, rusi, ameri ali južno korejci.
Torej nimamo lastnih surovin. Vodne vire imamo kr ponucane. Tako da brez večje škode za okolje ne bo šlo.
Veter ni smiseln pri nas, ker ni dovolj konstantnega vetra. Je samo velika škoda za okolje z nizko učinkovitostjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nesramna VW garancija. Tu bi en dober dopis uredil vse.
Našim naj pelje. Ko ga zavrnejo, naj zahteva pisno. Potem pa pošlje prodajalcu in uvozniku dopis.
In bo vse urejeno. 🙂 Zakonodaja ga ščiti, samo bo moral s prstom pokazat na njo.
Servisi naj se lepo menijo 45 dni in bo dobil novi avto.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani