Moje vedno, nisem pa glih neki dirkac
A vi to resno? Vprasanje je jasno i se nanasa na konkretni primer. Kaj pa ce se ta voznik odloci da ne bo uposteval obvezne smeri in zavije levo? A zdej ga pa more dati al kako.
Beri 42.cl.ZPrCP, pa ne pisati neumnosti, kot so ovinek, pa potek vozisca v desno...
Dejstvo je da bo spremenil smer, ima vec moznosti kaj bo naredil, in svojo spremembo mora nakazati z utripalko.
Mora, beri 2.odst.42 cl. ZPrCP.
Pred vsako spremembo smeri voznje mpras uporabiti utripalke.
Jz bi tud naokoli probal priti. Ob kateri uri pa?
Ma ja, po klancu navzdol ga mores rocno zbremzat al pa bremze zazgati,kar mi ne deluje najbolj pametno
Ma tko sem navajen, ne maram prevec na bremzah viseti, sploh ?e je klanec navzdol.
Pojma nimam, zato spra?ujem preventivno, da nisem kej spregledal, ker od avtomatike poznam samo avtomatski aparat za kavo.
Tko po 2 tednih sem se navadil avtomatike ko dedek copat.
Ker pa sem avto amater imam seveda amaterko vpra?anje:
Ko sem uporabljal ro?ni menjalnik, sem si pri zaustavljanju vedno pomagal z menjanjem v ni?je predstave. To lahko naredim tudi na avtomatiku z ro?nimi predstavami.
Glede na to, da gre za avtomatski menjalnik me zanima ali to lahko kaj ?koduje menjalniku ali je to ok?
No prov, povej ko bos nabavil, pa pridem jz tud na rundo
Kaj bos/si nabavil?
Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.
V USA nudijo 2.5 T, 227KM, 310NM, 7.2 do 100km/h.
Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.
Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.
?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.
Jz sem prej vozil 2.0 benzin 147km,letnik 2008. Testiral sem novo verzijo s 165km,pa nisem zaznal nobene razlike napram moji stari Mazdi.
Ko sem se pa vsedel v 2.5l...2min,to je to
Pa to je to, ko pritisne? mora zarohneti, ne da je ko kavni mlin?ek.
Ne vem s ?im se drugi vozijo, ?e se z 2.5l nezadovoljni, samo ta motor je odli?en, uglajen, ko je potrebno pa poka?e svojo mo? in to konkretno
Model 2017 ima:
nov volan
G vectoring
Boljsi Hud zaslon
Izboljsan 3 zaslon na stevcu
Veliko boljso zvocno izolacijo
Ogrevan volan
Boljso prednjo kamero
Sistem za prepoznavo znakov
Napa usnje
pa verjetno sem se kaj pozabil.Vglavnem splaca se stisnit se kakega jurja pa vzeti 2017 model.
Toplo priporocam 2.5l bencinarja.
Ej..Ignacij kako se obnese ta avtom.M.je natan?en in.itd.lp
Nisem neki strokovnjak, sem pa vozil par testnih avtomatikov. Pa upo?tevaj, da ga vozim 4 dni
Vglavnem meni osebno je menjalnik top. Ne?no prestavljanje, nobenih sunkov, ko pritisne? na plin je takoj odziven, nima nekega zamika...Dejansko ne vem kaj bi bilo lahko ?e bolje pri menjalniku.Pa zelo v?e? mi je sport funkcija, kjer je so obrati dejansko v stalni pripravljenosti, da sko?ijo ko pohodi? plin. Bomba.
Zdej ne vem ?e kej kupuje?, ampak ta kombinacija 2.5l s tem menjalnikom je res izvrstna, motor nesli?en, to se vozi? s 1500 in manj obrati po mestu, poraba nizka, vsekakor priporo?am ta motor.
Mazdi je nekako ratalo ta motor in menjalnik zapakirati v sijajen paket. Nenavadno mi je, da je avtomobilov s to kombinacijo tako malo na trgu.
Za kaj ve? o menjalniku pa naj povejo tisti, ki ga uporabljajo ve? let.
Dejansko so opraskane od robnikov. Baje pa da so luscenje teh felten popravili prav v letu 2017.
Tko,Mazda je letnik 3/2017, 2.5l,oprema top revolution,usnje,sibedah,vse.., dve feltni opraskani, pa stransko ogledalo se ne zapira,bom garancijo uveljavil 44k prevozenih.
Ceno smo zbili na 20k.Potem pa placan uvoz pa DMV, na koncu tocno 21.800eur.
Tko, v petek sem jo registriral in se ta vikend zapeljal do morja in nazaj.
Glede na to, da sem pred tem 10 let vozil M6 2.0 bencinarja, 147KM, l2008, je razlika ogromna.
Res je nadgradnja, radarski tempomat, avtomatski menjalnik, Bose sistem, lega vozila, pospe?ki....noro navdu?en. Vozil sem ?e veliko avtomobilov, sicer nekega hudega luksuza nisem, pa se ta mazda dejansko vozi kot da je vsaj 1 cenovni razred vi?je.
Poraba po AC okoli 130km/h je bila na koncu 7,5l.
Danes za slu?bo relacija 30 km, lepa vo?nja, poraba 6,2l.
Sam sem jo na?el, AvtoPlanet iz Kranja pa se je pogajal za ceno, urejal papirje, uredil prevoz...
Ma upam, da bo vsaj v 14 dneh ta DMV.
Napisano
V bistvu tudi mene zanima kaj je sploh najbolj priporo?ljivo.
?e ga perem doma ga "drgnem" z gobico. ?e ga v avtomatsko ga drgnejo krta?a. ?e ga peljem v samopostre?no (kjer sicer ?e nisem bil) pa mi je spet vpra?anje koliko mo?ni so tisti detergenti, da ja spere brez drgnjenja.
Kaj priporo?ate? Nagibam se k samopostre?ni, pa bi bilo fajn ?e bi kdo opisal postopek pranja pa mal izku?nje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani