KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:
Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%
Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.
Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.
MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci...
Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist. Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.
Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko.
Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor...
Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.
Ni nujno, da so samo Lu?i, lahko so ?e tudi pasovi problemati?ni ?e nimajo E znaka, ter najte?ja stvar emisije motorja, ?e niso po EU standardih je pri nas nemogo?e.
?e pa ga uspejo pred tem registrirati v Nem?iji potem bo tudi pri nas ?lo.
Jaz nimam preve? dobrih, v Slu?benem Golfu 6 imamo Xenex z Win sistemom, ki je zelo po?asen, ?e pa laufa radio BT in ?e navigacija, ponavadi potem vse skupaj za?teka in mora? avto vgasniti.
Imeli smo tudi doma 2DIN kitajca, ki je delal pa? po?asi vse dokler ni ekrat posta neodziven, potem je pa? letel ven po 2 letih
Verjetno v knjigi z navodili pi?e, da je potrebno kontrolirati nivo olje, ?al pri mazdi ?e na klasi?en na?in. So pa redki modeli pri Mazdi, ki dejansko pijejo olje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nobena od teh ?e nima DPF-ja, tako, da vzami tisto, ki je najmanj rjava
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani