Ne vem ?e je kdo, ker vsak plinski sistem ima posebnosti in svojo programsko opremo, ?e pa so krivi ventili ali kaj druga na motorju pa bo izku?en in po?ten mehanik ?e na?el.
Jaz sem z Xedosom zapeljal v drog javne razsvetljave. nametalo je sve?ega snega ?eprav sem imel gume z oznako M+S so imele letni profil in ni dr?alo tako me je po hribu navzgor malo po?evno zaneslo v drog
Jaz imam cca. 14 dni spredaj ATE diske in plo??ice. Zamenjal, ker je pri original robi ?e drugi? do 185k km treslo pri zaviranju. Sedaj se pa tol?em po glavi, zakaj nisem to storil ?e pred tremi leti, ker grabijo dosti bolj?e. Pa kon?no imam od zavornega prahu umazana sprednja plati??a...
?e koga zanima...naro?il komplet (diski + plo??ice) v Nem?iji pri ATP Autoteile za cca. 125?...
Samo ti ima? novej?o Mazdo. Ampak tudi ta informacija je dobra.
Ti ima? te?ave z ABS senzorjem, sem imel isto. Po menjavi senzorja za ABS se mi lu?ka ve? ne pri?iga. Jaz sem imel zadnjega pokvarjenega in takrat ko je svetila lu?ka ABS ni deloval.
?tevilka motorja ve? ni v prometni, tako, da mora? samo iskati isti tip motorja in ni problema. ?e pa zamenja? ?e tip motorja pa ga mora?, dati vpisati.
Pri vseh starej?ih avtih pa? mora? ra?unati na to, da bo potrebno nekaj v njega investirati. Ampak, ?e pogledam mojo statistiko koliko vlo?im v avto je ?e vedno bolja kakor, da bi imel kredit za nov avto. Tudi mazdini diesli so neodporni na diesel te?ave, ki jih imajo vsi, (?obe, egr, vztrajniki ..) imajo pa? nekaj posebnosti, ki jih naredi? in potem vozi?, brez ve?jega strahu lahko zelo dolgo. Moja ima 205000 in je bilo precej teh km Pohorskih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lepa
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani