Sedaj se bolj nagibam k ionic 5 z malo baterijo, to bi bilo verjetno dovolj
Ja, tudi to je super stroj. Sicer ima nenormalno velik obračalni krog, pa nujno poišči takega z garancijo, ker jim enote ICCU crkujejo in so prekleto drage za zamenjavo.
Jah, dokler nimate mestnih voženj in kolon, je ročni menjalnik še prebavljiv. Ampak zdaj kupovati vozilo, ki nima avtomatskega menjalnika, je res adijo. Včasih, ko so se avtomatiki zatikali in motili, še razumem. Danes pa je vožnja z avtomatikom precej bolj udobna. Ni važno, ali se pelješ 10 ali pa 1000 km, on vedno lepo menja ... za razliko od takih in onakih šoferjev.
@mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo.
Pa dobro, koliko časa pa ti že imaš EV? Po tem zapisu sodeč si se zadnjič vozil z Golfom II. serije z razštelanimi injektorji - tisti so se tresli. Pri sodobnih pa, ko stoji na mestu, sploh ne slišiš motorja. Če gre pa za družinski avto in da družina ni skregana, se motorja ne sliši niti pri hitrosti, ker otroci zadaj prepevajo in vriskajo in sprašujejo in razlagajo in je toliko "šuma" v vozilu, da ne slišiš niti svojih misli, kaj šele motorja.
Saj ne, da želim biti nesramen, ampak ... Tudi EMŠO verjetno kaj vpliva na dojemanje tresljajev. ČE ti celo življenje rit na sedežu trese dizelski agregat, se ti pač to zdi normalno. In isto velja za dojemanje sluha. Če ti vsi kričijo okoli ušeš in imaš še radio prižgan, potem verjetno res ne slišiš motorja.
No, jaz sem se pa zdaj mesec in pol vozil samo z EV. In se potem presedel v mojo Mazdo 2,5 bencinarja, ki je dejansko eden najbolj kultiviranih v svetu ICE. In ja, čudil sem se, kako takoj čutim, da pač trese. Strokovnjaki temu sicer rečejo "mikrotresljaji", ampak so prisotni, tudi v leru.
Ne vem, naredite test. Vsedite se v svoj avto, ugasnite radio in zaženite motor. Potem pa poročajte, kaj slišite in občutite. In česa ne. Potem pa to ponovite še z EV.
Na 182 metrov dolgi ladji za prevoz vozil Morning Midas, ki je plula iz Kitajske proti Mehiki, je bilo skupno 3.048 avtomobilov. Od tega je bilo 70 povsem električnih, 681 je bilo hibridov, preostali pa so bili klasični avtomobili z motorji na notranje zgorevanje.
Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉
To je vsaj izvedljivo. Oziroma bo.
Jaz pa nikoli ne bom dočakal ICE, ki ne trese in onesnažuje (pa še smrdi).
Mislim, da bo veliko več gorečih elektro-avtočkov kot teh okvar.
V Sloveniji ni na voljo uradne statistike, ki bi natančno prikazovala število požarov električnih vozil.Po podatkih Uprave Republike Slovenije za zaščito in reševanje so gasilci do 2. septembra 2024 izvedli 470 intervencij zaradi požarov na vozilih, vendar ti podatki ne ločujejo med vrstami pogona vozil.
Kljub temu pa obstajajo posamezni primeri požarov električnih vozil:
Topolšica (avgust 2024): V garaži stanovanjske hiše je med polnjenjem zagorelo električno vozilo, kar je povzročilo večjo materialno škodo.
Gorenjska avtocesta (december 2023): Električni avtomobil je zagorel med vožnjo; voznik se je pravočasno ustavil in izstopil, vozilo pa je pogorelo v celoti.
Štajerska avtocesta (december 2023): Na tovornem vozilu, ki je prevažalo karambolirana osebna vozila, je zagorelo električno vozilo, požar pa se je razširil na več drugih vozil.
Strokovnjaki poudarjajo, da so električna vozila v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem.Statistični podatki kažejo, da je verjetnost požara pri električnih vozilih celo do 20-krat manjša .
Grozna nesreča - za vse, sploh okolje. Ampak ... 800 od 3000 avtomobilov je bilo EV. Šanse so, da ni bil EV krivec za požar. Statistično gledano se precej pogosteje vžigajo razni hibridi, potem ICE in šele nazadnje EV.
Je pa res, da ko je toliko avtov na kupu, je vseeno, kateri zagori, ker ogenj gre hitro na ostale ... in rezultat je tu.
Prosta je tista,k je v okvari...hec,hec...ne vem,k nimam izkusenj,sam zna pa biti🤔
@dvorjan daj kaj napisi o tem,kakšne izkušnje imaš z aplikacijami in polnilnicami,kar se tiče okvar in "vandaliziranimih" polnilnicah.
Pri nas in v razvitem delu EU so stvari kar pošlihtane - beri: piše v aplikaciji, katera polnilnica je prosta in če je kakšna v okvari.
Največ jih je v okvari v Črni Gori in Srbiji (po mojih izkušnjah).
Glede aplikacij je pa precej preprosto: za po Sloveniji rabiš Gremo na elektriko in Petrol, po tujini pa Ionity ali Tesla in si načeloma 99 % pokrit. Sicer pa na katerikoli polnilnici pristaneš (doma ali v tujini), skeniraš QR-kodo in slediš navodilom ...
Daaaaleeeeč največja težava pri nas pa so bebavi vozniki ICE, ki te polnilnice nonšalatno zaparkirajo. Takega, če ga dobim, vedno podučim, da se mu jaz za par ur ne parkiram na bencinsko in naj tega v bodoče ne počne. V prestolnici je posebej "štala" zvečer, ko se na polnilnice parkirajo blokarji - sem že večkrat razmišljal, da bi poklical redarstvo. Par kazni jih bo menda izučilo. Sicer pa kaka FB skupina, pa se vozniki EV dogovorno parkirajo za kako uro na ponedeljek popoldne pred torkovo podražitvijo goriv. Bi bili takoj po tv, a bi bilo za ozaveščanje glupega folka še največ narejenega.
Da ne bo pomote - tudi do voznikov EV, ki se samo parkirajo na polnilnico pa dejansko ne polnijo, nisem nič bolj prizanesljiv - kvečjemu obratno - tak bi moral vedeti, kakšna je kultura.
A ni priporočljivo ne iti pod 10%,ker dolgoročno škodi bateriji... 🤔
Nič to ne škodi bateriji. Edino nevarno bi bilo, če bi prazno baterijo pustil dlje časa v mrazu, da ji napetost preveč pade (podobno kot pri klasičnem 12V akumulatorju). Ampak tak scenarij je itak malo verjeten.
Bolj pomembno je, da avto ne stoji na 100% napolnjenosti baterije na žgočem soncu. Tako da je priporočljivo, da takrat, ko polniš do 100% tudi odpelješ ...
To ji čim prej svetuj - naj sproba, kako se avto obnaša blizu 0 %. In to v bližini doma ali pa kake polnilnice. No, saj šuko je pri vsaki bajti, če se takoj ustavi. Ampak ponavadi tudi pri 0 % EV še peljejo kak kilometer, eni celo več deset km.
Posledično jo bo (in vas ostale) manj strah ...
Hudič je le, če to začneš izkoriščati. Potem te pa kak sneg preseneti.
Pa si prepričan, da bi bila prosta? Ali pa bi morali pol ure počakat, da pridejo na vrsto - samo mislim, da koncert pa ne bi čakal...
Saj pogleda v aplikaciji, če in katera je prosta ... Saj nimajo samo ene e-polnilnice v Velenju. 😃 Pa če rabi lih malo štroma - ravno do doma - je že 5 minut postanka dovolj. Lahko tudi po koncertu, medtem ko čakajo Binija, da odtoči. 😃
Ja, saj prav to ti razlagam. Jo ne bo konec, če bo enkrat dala evro ali tri na javni polnilnici namesto domačega polnjenja. Sigurno je kaka e-polnilnica v bližini koncerta, kamor ste bili namenjeni ...
Jaz sem ravno včeraj polnil - 8,82€. Avto pravi, da bo dovolj za 380 km.
Tako da, pred vsem tem sem izločil ostale poceni tekmece (recimo MG, itd.)
Ja, kakovost notranjosti je pa tudi edina prednost MX-30 pred MG4. Ga je dva tedna nazaj kupil kolega, sicer najbolj osnovnega in rabljenega (po podobni ceni kot so MX-30), ampak ... 51 kWh baterija, zadnji pogon, več konjev, nižja poraba od MX-30, namenska EV platforma, mobilna aplikacija, avto s SIM kartico, ki lahko naredi hot-spot ... Kaj šele, da katerega od močnejših ali z večjo baterijo vzameš (za kakega tisočaka več).
Moraš biti res ljubitelj Mazde, da kupiš MX-30. Oziroma jo imeti bolj "za okoli hiše".
Podobna zgodba kot pri nas včeraj, ko smo mislili po popoldanskem picniku iti v Velenje na koncert z e-Box-om pa je sestra ugotovila, da je pozabila avto v delovanju in ji je klima požrla v 4ih urah za do 100km dosega.... 😁🥴🫣 Od nas je do Velenja in nazaj 2x45km...
Rešitev🤔 CX-30 🤗😉
Ah, ni še pravega razmišljanja, kot vidim.
Zakaj se razmišlja 2x 45 km?! A za 45 km ni bilo dovolj štroma v gajbici? Saj v Velenju so e-polnilnice ...
S tem, da je Box res šparoven (če števec ne laže - ne vem, ga nisem vozil) in bi verjetno marsikaj lahko prevozil do 0%.
Kdo zna danes delati dobre električne avte? Kitajci!
Iskreno povedano bom prej kupil kitajski EV kot pa VW ali kak njegov derivat. Ali pa karkoli od Stellantisa. Edino za Renault in BMW je še nekaj upanja od evropskih proizvajalcev, ko beseda nanese na elektrifikacijo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, tudi to je super stroj. Sicer ima nenormalno velik obračalni krog, pa nujno poišči takega z garancijo, ker jim enote ICCU crkujejo in so prekleto drage za zamenjavo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani