Da nadaljujem dogodivščino sodelavke z "elektrifikacojo življenja".
Včeraj, ko se je sodelavka vračala z dela, sreča svojega dragega, kako oprtan z nahrbtnikom veselo nekam piči. Ustavi se on njem in ga vpraša, kam gre. Razloži ji, da gre po avto, ki ga je dal polniti nekje na neki polnilnici v Kopru. Oni stanujejo na Markovcu, tako, da je do tja približno 2 km v eno stran. 😊
Tako približno bi izgledalo, če bi bili lastniki električnega sekljalnika živcev in živiš v gosto naseljenem blokovskem kompleksu. Se pravi, da hkrati skrbiš tudi za dobro fizično kondicijo, ko se sprehajaš od doma do polnilnice. 😊
No, vidiš, pa si našel nekaj pozitivnega v EV-svetu. Skrb za zdravje. Juhej.
No tukaj pa morem dati @Alex prav. Pa zakaj bi si človek kupil novo žvako s katero bo imel cel kup skrbi. Jaz gledam na to, da bi imel čimmanj skrbi in bi bilo življenje preprostejše ne pa da si na sebe vlečem dodatne probleme.
V tem primeru bi prej rekel, da ravno ta, ki kupi to žvako ne razmišlja s stvarjo, ki jo nosi na vratu.
Kakšne skrbi že? A svoj avtomobil tudi pozabi tankati, napolniti baterijo mobitela, zamenjati baterijo v daljinskem upravljalcu itd.?
Funkcionalni invalidi ... Križanke in rebuse naj se loti reševat preden zakrni ...
Kako ti "električar" lahko pokvari sanjski večer.😊
Sodelavka je za valentinovo poslala na lokalni radio neke "hude" verze glede Valentinovega in bila izžrebana. Skupaj z možem, ki je, mimogrede, petnajst let mlajši od nje sta dobila nagrado in sicer, večerja z vinsko izkušnjo v priznani ribji restavraciji, wellness in razvajanje za dva in tra... ra.. ra...
novo električno Renault petko.
Vse je potekalo v redu, sanjsko.
V soboto zjutraj mi je pripovedovala, kako oh in sploh je bilo vse skupaj.
No, ker so imeli na razpolago za cel vikend električno petko, sta se odločila, da gresta zvečer na pizzo v Trst. On, mlajša generacija, si je naložil štiri aplikacije za EL. polnilnice, ki so na voljo v Trstu. Res je, da sta bila precej na tesnem z elektriko, saj ga nista nič polnila, a sta računala, da ga bosta napolnila ta čas, ko bosta jedla. No, ravno se hočeta parkirati na polnilnico zraven pizzerije, ko en model zapelje pred njim na polnilnico. On pogleda, kje je naslednja blizu, in je bila deset minut stran
Odpeljeta se čez pol Trsta, ker je pač tako urejena prometna ureditev v Trstu, in ko končno prideta tja čez dvajset minut, so bile dve polnilnici polni, tretja pa neuporabna. Zopet je pogledal na aplikacijo in najblji6ja polnilnica je bila zopet na drugem koncu Trsta. Ona je popizdila in mu rekla, da gredo domov. On ji je očital, da je zastarela in da ni za novosti. Da bo šel do druge polnilnice na drugo stran Trsta. To je bila kaplja čez rob. Zahtevala je, da ustavi avto in je poklicala hčerko, da jo pride iskat.
On je pač moral do polnilnice, ker je vprašanje, če bi prišel do doma. Tam je preživel skoraj tri ure, ker je bila zopet polna in kolona pred njo za polnjenje.
Sodelavka je danes bentila, da sta se skoraj ločila včeraj, namesto, da bi uživala. 😊 Zabičala mu je, da naj parkira Petko pred blok in da naj mu ne pride na misel, da bi se še vozil z njo.
Na koncu je tudi sam priznal, da ne bi imel električnega avta. Pa je bil prej kar zagovornik...
Nauk te zgodbe: bolje se je zapeljati s starim dizlom v Trst, kot s praznim električarjem, če hočeš mir v hiši. 😉
Veš kaj povej ti tej tvoji sodelavki: nije žvaka za seljaka.
A če bi pa polnila pri piceriji, bi pa večer uspel in bi bil EV najboljša stvar po belem kruhu?
Narod je res (pre)neumen, bom moral popraviti svojo oceno, da je EV primeren za 90 % folka. Ni, ker ne znajo niti malo razmišljati s stvarjo, ki jo nosijo cel dan na vratu.
Že res, da v Trsu polnilnic ne mrgoli, ampak to, da se moraš voziti čez celo mesto do druge, pa spet ne pije vode. Verjetno sta želela varčevati s centi pri polnjenju ... Saj tudi v Ljubljani so tiste (naj)cenejše bistveno bolj zasedene od drugih. Kar je logično.
In zakaj že v štartu nista polnila doma ali pa na poti, če sta videla, da bo "na knap"? Verjetno od doma nikoli ne gresta s prazno baterijo mobilnega telefona in polnilcem v torbici, da potem v restavraciji napolnita telefon?
Ali pa preprosto v avtu vnesla v navigacijo svojo pot (do restavracije in nazaj domov), pa bi jima že ta povedala kje in do koliko naj polnita?
Ali pa prebrala navodila za uporabo izdelka, ki ga uporabljata prvič?
Ali pa se pozanimala glede polnjenja - pred potjo, v Italiji na zasedeni polnilnici (vprašala domačina, kaj predlaga) ipd.?
Ja, ne, sporočilo je, EV je zanič. A problem se več kot očitno nahaja med volanom in sedežem.
Vidim, da je težava predvsem v starem načinu razmišljanja - pridem na pumpo in natočim do čepa.
Pri EV tega ne rabiš početi. Če rabiš samo 10-20%, da prideš od stranke nazaj, boš to napolnil v petih minutah in se pripeljal do službe, priklopil in šel domov (ali pa v pisarno). Itak avto večino dneva stoji in naj se takrat polni ...
Jaz denimo na poti zeloooo redko polnim čez 60 %, ker nima smisla z vidika časa. En hiter šus elektronov in postanek za šoferja pa šibamo dalje. In čez 200 km ponovi hitro vajo. Razen če kombiniram s kosilom ...
Aprila boš pa že tu pisal, da je EV najboljša stvar po belem kruhu. 😃
Po Ljubljani (in v mestni vožnji) bo Kona rabila kakih 11-13 kWh, po avtocesti do 20, tako da 3/4 leta bo povprečje verjetno okoli 15-16 kWh, kar pomeni, da boš tudi naredil 400-450 km v praksi. Tudi meni je super grd ta avto v tej zadnji inkarnaciji, ampak če je služben, se pač sprijazniš. No, znotraj je še nekako ...
Pa srečno.
PS: Naš ZOE je iz letnih 13,3 kWh/100 km zdaj pozimi prilezel na povprečje 14,2 kWh. Je pa res, da se zgolj občasno zapelje po avtocesti, ima pa zato ogrooomnooo kratkih voženj do 3 km.
Ne to sem narobe racunal res na hitro, ker dejansko sem mislil 40kw je 32€, pri porabi 20 pomeni celo 16€ na 100km, kar too much ce prav racunam, zato me zanima kako je firma zastavla. Nenazadnje firma placa ampak uporabnik pa verjetno sledi temu kjer je narocnina
@Boss saj razumem, da te je sedaj strah, ampak ti povem, da boš spoznal, da ni tak bav-bav.
Predlagam, da naštudiraš, kje imaš največ poti in če ti bolj ustreza postavitev Tesla ali Ionity polnilnic. In potem boš pač ciljal na to, da pri okoli 10 % baterije prideš na polnilnico in čez 10-15 minut odpelješ s cca. 50-60 %. Ali pa se boš pri vsaki stranki pozanimal, če lahko polniš EV pri njih - v eni uri pretoči 11 kWh, kar te lahko odreši postanka na polnilnici, če te je te tako zelo strah.
Sicer pa imajo Hyundai ene bolj nizkih porab. Glede na to, da ima avto toplotno črpalko, tudi pozimi ne bo krize, sploh zato ker večino energije popapca na začetku, da ogreje kabino, bistveno manj pa je pozneje porabi za vzdrževanje. In ker bo "žgal" po avtocesti, bo še topla baterija grela kabino.
Pa dobrodošel. Mogoče se pa kdaj srečava na kakšni polnilnici, čeprav je to statistično precej malo verjetno. 😃
Po moje je daleč največji problem piskanje ob vsaki prekoračitvi hitrosti. Pri čemer še znakov ne zna zanesljivo brati in ti na avtocesti iz vsakega kamiona pobere 80 ali 90 km/h ... To pa takoj postane nadležno pri mestni vožnji.
ker očitno imaš kar nekaj izkušenj s polnjenjem te prosim za info, kje v SLO je najceneje polniti (razen doma)? Pred časom sem gledal in obupal, ker kljub temu da mi ICE porabi več kot 8L ni bilo ugodnejšega ekvivalenta na javnih polnilnicah (pa mi EV mode trosi skoraj 30kWh). Če je že kje bilo cenovno blizu strošku bencinarja, pa ti useka čez še mesečna naročnina...
Hitrost polnjenja sploh ni pomembna, ker mi je že 11kW top much, res me zanima, kje???
Ker si iz Ljubljane, imaš več opcij, na kratko pa za AC-polnilnice tole:
1) Gremo na elektriko - AC-polnilnice, ki podpirajo EKO način - večinoma polni s polno hitrostjo - 0,22€/kWh - seznam imaš tu:
3) Petrol z naročnino - izračunaj, če se ti kateri paket pokrije, cene glede na količino pridejo do 0,30€/kWh + tu lahko koristiš tudi hitre DC-polnilnice
Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov. Izberite uporabniški paket polnjenja, ki je najbolj...
Za tiste, ki potrebujejo hitro polnjenje DC, pa sta zaenkrat najbolj zanesljivi opciji Ionity in Tesla z mesečno naročnino: Ionity 0,39€, Tesla 0,40-0,43€. Pri čemer je plus, da s tema dvema lahko polniš tudi po Evropi.
Ni tak bav-bav, ane?
Sicer pa predlagam, da še kdo z izkušnjami napiše kaj iz svojega lokalnega okolja ... Če pridemo na izlet. 😃
Gorenjci recimo imajo N-GEN Žirovnica s ceno 0,15€/kWh (AC).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, bo treba na štrom. Potem bo šele hudič karkoli drugega peljati. 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani