Po moje je bolje, da so bolj napolnjene kot prazne saj tako bolje držijo obliko. Če jih pa spustiš se bo pa naležna površina rahlo deformirala in potem bo sranje.
Zanimivo mi je to, da so po moje premalo izkoristili digitalne stevce, ki v bistvu omogocajo samo eno postavitev ekrana in cicer takrat, ko imas aktiven tempomat je v sredini vozilo in prikaz asistenc, ko ga vgasnes pa imas klasicni pogled.
ko das na sportni nacin vas ni aktivnega tempomata, enako ko das na off road.
@Jest koliko km si sedaj pozimi naredil s tvojo na el.?
ta teden sem vozil 6r diesla pa imam obcutek, da kar precej jadra tako, da tukaj ne vem, ce ima smisel izklapljat Start-stop. Ker po moje izgubis tudi druge funkcionalnosti.
V samo voznji se pozna, da je mocnejsi, kot sedanji 2,2 motor, ke pa nacin voznje z zadnjim pogonom vseeno malo drugacen.
Jaz imam cx-5 cd 184 z AD blue in 170.000 in ge avto pocasi od hise. Zadaj ima 1 auspuh ker je na drugi strani rezervoar za ADBLUE. Rezervno zasilno kolo gre v prtljaznik ta malo ker je noter BOSE bas. Porabo vidis spodaj je pa res da potrebuje kar nekaj casa da se segreje motor menjalnik kombinacija in to ne mislim kdaj zacne pihati toplo, to gre kar hitro, glede na to da nima webasta.
A ugodno porabo je mozno imeti le na daljsih voznjah nad 60 km.
Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5. Sesalni kolektor je ociscen, avto servisiran na 12~15. 000 km. Delam pa letno med 40-50.000 km.
Kot je screem napisal ima verjetno izgorele ventile, lahko pa ce bos ze obnavlajl glavo zamenjas se batne obrocke in bo motor za nekaj km ok.
Ampak sam Japonca na plin ne kupim, sem predelal Toyoto in se ni dobro koncalo in to ze po 70000 km
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Potem pocakaj na cx-80 tam bo vec sedezev.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani