Nič bolj, nič manj. DPF je še vedno notri, raka zaradi saj ne boš dobil. Da bi pa zaradi tega ful bil neekološki pa dvomim. Ko je motor dobro segret je pomoje to to. Kot je @Miha Strmec povedal se sicer eni plini malo zvišajo, se pa drugi znižajo posledično. Tako da je pomoje vse skupaj tam tam. Fabrška optimizacija mora pa pokrit cel spektr delovanja seveda...
Ti se rajši sekiraja zaradi ostalih osnaževalcev, če že gledaš na to. Ali pa kaj dajete / dajemo vase, bo bolj koristno in precej precej bolj pomembno. Tole ekologijo pa raje pustimo, ker vemo da je zgolj velik biznis še vse.
Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.
Sam res, prvič slišim
Nobene blokade ni, navor trga
Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim.
Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.
Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom.
Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje.
Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.
DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.
Kaj pa boš imel od tega, kdo je naredil menjalnik? Sej olje zamenjat moraš v vsakem primeru, nima veze kdo ga je naredil? Olje se ve kakšno gre notri, to je pa to.
Tudi jaz s prikolce ne, ampak ko se zaziba zadaj, se s temi gumami avto tudi kar ziblje Ko sem šel prvič s temi gumami in v tej kombinaciji, sem na vrhu klanca pri Uncu, skoraj počakal, ker od sunka vetra zibanje kar ni pojenjalo Od takrat pumpam na 3. Ko se spomnim, je ob montaži vulkanizer tudi nabil na 3 bare - mogoče je on to že vedel, pa sem bil jaz bolj pameten in dal na 2.6 nazaj
Aha potem imaš enake kot jaz. Ja, težava teh gum je, da imajo kar mehke bočnice. Tako da, če boš fajn nabutal zadaj, bi jaz dal nekje na 2.8 - 3 bare. Jaz ko zapnem prikolico, dam na 3 bare in se pelje potem precej boljše...pa tudi v tem primeru žal ni enako stabilna kot premium gume. Ampak to je pa tudi edina slaba stran zaenkrat
Včeraj je Miha izklopil EGR , morm rečt, da je avto precej drugačen - bolje vozen Poraba na poti domov je padla skoraj za 1l , odzivnost motorja tut precej bojšja, pa še manj se greje. Bistveno pa je, da se ne bodo več saje pacali po motorju. Bo pa treba v prihodnosti še narest eno čiščenje z orehovimi lušinami, pol je pa to to. Upam , da bo s tem mir.
Kot zanimivost, sva se pogovarjala s kolegom z mazde o novem dizlu v cx60 in so se že pojavile težave naj nebi bil osamljen primer, namreč hladilna tekočina zavre in začne ven metat vodo. Neve se kaj je vzrok in potrebna je menjava motorja pod garancijo. Glede izbire dizel ali phev, definitivno phev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nobenega...še. Menda imajo kar nekaj porodnih težav..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani