Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.
Seveda, sam ta je bolj ekološka, pa folku lahko rečeš da ma zdj več konjeu čeprou isto vleče, etc
Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last.
2016 letnik, trda guma z malo profila, recept za katastrofo v dežju
Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?
nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo?
Ta oznaka "DEMO" pomeni da je guma bila uporabljena za demonstracijo in ti jo odsvetujem, ker je verjetno starejši letnik. Če gledaš goodyear je zelo dobra guma glej Asymetric 5 ali 6.
Mazdini skyactiv dizli znajo bit pri visokih kilometrih problematični pod pogojem, da so bili pri nizkih kilometrih slabše vzdrževani. To predvsem leti na avte iz uvoza, da. Ali pa pri velikem številu lastnikov. Predlagam, da malo pobrskaš po forumu in greš na kakšno testno vožnjo pa se potem odločiš.
Kolega, s katerim hodiva skupaj na smučanje (to je tako imenovano moško druženje😊) ima Peugeota 5008 1,6 HDI. Lani smo šli z njegovim avtom na smučanje. Porabo je imel 6,6. In se je hvalil, kako mu malo pije. 😊
Sedaj,zadnjih dvakrat sva šla z mojo cx 30.
Danes brez thuleta na strehi. Poraba na koncu 6,3/100.😊 Tako se je zapalil na cx30, da imamo izgleda novega kandidata za nakup. 😊 Pa je možakar visok preko 190 cm.
Aja, smuči dolžine 172 cm gredo brez problema zadaj v prtljažnik z spuščeno tretjino sedeža. Sem se bal, da ne bodo šle. Je pa to max dolžina.
Za po avtocesti so še lesena kolesa z železnim okovom dobra...
Sem poskusil par Nexenk po naših hribih, pa se ni ravno najbolje obneslo. Po ovinkih je pobralo robove. To sem sicer rešil tako, da sem jih potem pumpal za en bar več, kot je predpisano, ampak to ni ravno dobra rešitev... Pa pogonske gume je pobiralo. Po vsaki vožnji, ko sem jih pogledal, je bilo manj profila. Sploh ni bilo treba merit, že na oko se je opazilo. In sem jih na vsakih 5000 km prekladal: sprednje nazaj in zadnje naprej...
Če dobro premislim, mogoče bi bilo boljše, če bi vozil v copatih. Bi gume več zdržale, pa poraba bi bila nižja. Tako pa vozim v gojzarjih, pa rata težka noga, pa kar samo stisne dol. Potem pa gume pobere in nafte pokuri, da je povprečje okoli 6,3...
Na AC so največje hitrosti, sploh ko je dež je pomembno da guma dobro drži, spremembe smeri so zahtevne iz vidika sil,...
@NevLadoNexen vas je kar nekaj vzelo. Če se ne motim gre iz GY5 na 6 @Alex? Kar je fino, saj bomo lahko podali mnenja in iz uporabniških izkušenj videli, če dražje upravičijo svojo ceno.
Jaz pomoje naredim največ km trenutno na forumu na leto, pa tut pomoje največ AC, bomo vidli kako bodo zdržale za teh 87 euričev
Žena je vozila po robnikuJa malenkost potegne na tisto barvo ja. Ma dobro, zdej gresta na levo stran, na desno pa original, da ko naslednjič kdo zaruži zrihtam še tam... Če ne bo šla prej od hiše
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda, sam ta je bolj ekološka, pa folku lahko rečeš da ma zdj več konjeu čeprou isto vleče, etc
To je kot z suv norijo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani