Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..
Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3.
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).
Zato pa manj žrejo, ker so s plastiko zmanjšali težo. Ali je to korak naprej, ali nazaj? Sem pa zasledil, da lahko kupiš kovinski karter za cca 200€.
Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.
Res jee...moja cx30 x motor ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom
Samo še končna sloja barve manjkata tvoji CX-30 (na siv špric kit 🤣).
Meni pa za to opremo ni kaj dosti mar. Pri nakupu je mamljiva, potem pa s časoma spoznam, da od vse te ropotije/opcij rabim 3, mogoče 5 stvari. Recimo s strešnim oknom smo se igrali kakšen mesec, od takrat pa je 99,9% časa zložen, kot da ga ni. Uporabljam opozarjanje na mrtvi kot, vzratno kamero, parkirne senzorje, odklepanje na gumbek ključavnice.
Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč.
Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.
Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas.
pred 1 uro je Alex napisal:
Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu.
Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀
Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč.
Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.
Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas.
Torej bo Alex kupil aftermarket.
Na Mazde sem do seda dajal original ... in dobro brišejo 3 leta. Aerotwin sem kupoval za Hondo in so dobro brisali 1 leto. Morda tudi zato, ker sem s Boschovimi praskal led s šip, v času Mazd pa ni več mraza oz ledu na šipah ... od poletja do danes še niti 1 x.
Naslednjič kupim Boschove, ki so najmanj pol cenejši ...
Jaz sem prišel v trgovino, videl avto, skeširal in se odpeljal domov z njim. In to s tem, da sem dobil točno takšno opremo in barvo, kot sem si želel. Ne vidim vzporednic z komunizmom.😉
Kako da ne? 😮 To je stil oziroma posnemanje velike vodje. 🙂 Samo da je on na tak način kupil Volvota. 😄
Ma to je point, ki ga poskušam razložit. Če nimaš za pokazat ne prodajaš, če ne moreš sprobat ravno tako. konec 2019, ko sem kupoval 6-ko že nisem nikakor mogel dobiti G194 na test. In če pri cifri 35+k€ nimaš opcije vsaj probat zadevo pač ne kupim. Sem dobil 165KM in je bila milo rečeno živa žalost (ogromno dretja pa nobenih pravih zmogljivosti), po drugi strani pa je 150KM dizelca delala ravno to kar rabim pri avtu in dileme ni bilo več. In to je problem današnih zastopnikov, ki ne razumejo, da če avta ni mogoče sprobat, da se folk obrne in gre iskat nekaj drugega.
Men so ves čas, ko sem se zanimal za avte pri Mazdi ponujali CX-5, ker takrat še niso imeli dovolj CX-30, ki so bile čisto nove. Ta način "push" prodaje mi je bil že tako zoprn, da sem pol bil še sam mal ciničen in rekel, da kupujem avto in ne dostavnika. Aja pa da ne bo kdo mislil, da je to bilo samo pri Mazdi. Tud pri KIA in Škodi in VW-ju so me isto buzerirali s SUV-i. Pizda gledam Arteona, prodajalec pa pride pa mi ponuja Tiguana, ker majo kao neko posebno ponudbo. Sem se počutil k v neki psihadelični sceni.
Pol je kupovat rabljene celo bolj varno - skoraj vsakega rabljenega lahko prej sprobaš. 😀
V Jugoslaviji sva s fotrom šla junija 1980 naročit stoenko in izbrala eno iz kataloga, model Mediteran. Prodajalka je opozorila, da ne more obljubit, da bo dostavljen avto enak, kot je v katalogu. No po kakšnem tednu sva po naključju ugotovila, da ima model Mediteran samo 3 vrat. 😲 Avto smo dobili marca naslednje leto. Še huje, od kolega fotr je dobil stoenko s 3 vrati, v katero so spredaj zmontirali sedeže za 4 vratno, torej brez nagiba naslonjala, da bi lahko prišel do zadnje klopi. 😲🤣 Ampak spomini na te čase so kljub temu lepi, kot se bojo naši otroci verjetno spominjali današnjih.
Kot vidim se ne razumeva. Številke so absolutne, ampak ne povedo pa dejanskega stanja, kakšno bi bilo razmerje prodanih, če bi bili vsi avtomobili na voljo za nakup po željah kupcev. Pri Mazdi MMS recimo forsira samo prodajo CX-30 in tega jemljejo na zalogo izredno velik. Vse ostalo pa bolj po kapljicah ali po naročilu. In večina kupcev ni pripravljena čakat tudi leto dni, da bodo dobavili nekaj po njegovih željah in je marsikdaj kr malo stisnjen v kot. Rabi avto čimprej in je edina rešitev, da vzame nekaj iz zaloge. Zato pa take astronomske cifre pri CX-30, ki jih prodajo več kot 50% vse prodaje.
Tako je pri nas, v Nemčiji pa očitno še vedno skrbijo za želje kupcev in zato je tam bolj enakomerno zastopana prodaja. Ampak še vedno je tudi tam omejitev predolga čakalna doba za točno določen model po želji kupca in to kazi prikaz oziroma željo trga po določenem modelu.
Mi gre pa na smeh , ko se spomnim pred nekaj leti, kako se je Alex iz prejšnjega sistema delal norca, da smo morali čakat na Jugota leto ali celo dve. In kaj je zdaj v tako opevanem kapitalizmu... ni ni, pa lahko si srečen, da sploh imaš možnost neki kupit. No ja zgodovina se ponavlja in smo skoraj tko k v jugi pred 40 leti.
Se dobro razumeva. Da sem želel samo povedati, da vsaki številki/izjavi lahko na tak ali podoben način oporekaš. Recimo, da teh omejitev na stani ponudbe (avtov ni na voljo), ki jih navajaš, ne bi bilo in potem po tvoje ne bi bilo več "relativno". Jaz bi pa rekel, da je še vedno relativno, saj številka ne upošteva strani povpraševanja, trenutnih izrednih razmer, da si mnogo ljudi zaradi treutnih energetskih razmer Mazde CX-60 ne morejo privoščiti, čeprav bi si jo še pred 1 letom lahko, Mazda 2 pa je zaradi prekomerne teže za mnoge premajhna, ... itd, itd. in temu ne prideš do konca in lahko glede tega nastane tema s 100, 1000 stranmi in več .. Vedno lahko kontriraš, kar je celo najlažje opravilo, lažje kot to, da je Jest te številke zbral, uredil, objavil ...
Glede Alexovih stališč socializem/kapitalizem pa sem bežno pogledal v temo VETERANI SLO-91 in me zadeva zelo spominja na status borca NOB in privilegije s tem povezane in prizadevanja, kako izkoristiti sistem. Eni se pač v ogledalo ne pogledajo.
To je zelo relativno... velik je odvisno kaj sploh je na zalogi in zdaj so taki časi, da folk raje kupi nekaj kar je kot pa da bi eno leto čakal na želeni model.
"tabelo letos prvič registriranih modelov" ... ni relativno, ampak je nekaj absolutnega, konkretnega Podobno so se komentirale tabele glede Covid statistik ... vse je relativno in lahko prebereš in interpretiraš kakor ti paše 😉 Skratka, radi filozofiramo še tam, kjer je res vse jasno.
Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .
Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.
Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .
Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.
Hvala za odgovore.
Po mojem si se dobro odločil. Cene rednih servisov pa so cca. 1% cene vozila (osnova) in morebitni dodatki (ali je poleg olja in oljnega filtra po programu še menjava zavorne tekočine, kakšnega motornega zračnega filtra, ...). Recimo med 200 in 300€. Glede na to, da na ceni vozila letno izgubimo cca 10%, ta 1 % cene novega vozila za servis sploh ne sme biti nek faktor, tudi zato, ker je to eden najbolj koristnih vložkov v avto, poleg nakupa varnih gum, dobrih brisalcev, .. . Eni za avtokozmetiko in nepotrebne okraske zmečejo več.
Z vsakim novim dizlom(vseh znamk), so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema.
Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi.
Same mašine niso problem, problem je vse ostalo.
Če te prav razumem je rešitev, da kupljen avto zapelješ v garažo in ga konzerviraš? 😀 Ali kaj, da se izogneš navedenim problemom?
Včeraj sem po radiju slišal, da bodo naftni trgovci gorivom spet začeli primešavati BIO komponente, po tem, ko so to pred časom prenehali zaradi omejenih cen. Torej za dosego okoljskih ciljev delamo še večjo okoljsko škodo (bio komponente rastejo na poljih, ki jih škropijo, gnojijo in uničujejo biodiverziteto). Nujno je potrebno nekaj ukreniti, vendar ti načini reševanja okoljske krize, se tudi meni zdijo trapasti (bio gorivo, sončni paneli, el. avti, vetrne elektrarne, ...). BIO komponente povzročajo dizlom dodatne težave, ... jih imajo že tudi brez teh komponent dovolj. 🙂
Danec mi je nekaj dni nazaj povedal, da je za kWh električne energije prejšnji mesec plačal 0,75€. Pri nas pride cca. 0,15 €, za gospodinjstva (vključene vse dajatve). Njegovim kolegom, ki imajo električne avte, se je ceneje vozit z navadnimi avti na bencin. Kam smo prišli.🙃
Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih.
Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT, meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo.
Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT.
Si mislim, da 1000 x po kapljico ne izmeri tako natančno, kot vseh 1000 kaplic naenkrat. In tudi si mislim, da ne v njihovo škodo. Kljub temu sem med tistimi, ki na koncu še malo pumpajo ročko ..
Najlažje je, da se registriraš na portal https://evinjeta.dars.si/selfcare/sl in pri vsaki kupljeni vinjeti odkljukaš obvestila ...Ko je avto oziroma registrska tablica enkrat pravilno vnesena, jo enostavno kupovat nove (lahko tudi PayPal) in nastavljat obvestila.
Hej! Razmišljam, če bi dali na forum še kot nekakšen 'banner', v smislu opomnik oz. opozorilnik, npr. Zimske pnevmatike ob datumu 15. November ali pa konec januarja iztek letne vinjete za večino uporabnikov in še kakšna zadeva.
Zgolj moje razmišljanje, preden se kdo razpištoli k MarijaMadona. :)))
Ideja je dobra, le letne vinjete niso več vezane na konec januarja. Recimo za M6 sem nekaj dni nazaj kupil že drugo letno, ker je prva potekla. In podobnih bo vedno več, ki kupijo avto sredi leta.
Olje Supra X znajo na servisu zaračunati več kot Ultro. Ocenjujem, da potem osnovni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) pride cca 250-300€. Če pa menjajo še zavorno tekočino, pa še nekaj deset evrov čez. To pomeni 1% cene vozila.
Ja, pa še res je. In kljub temu, da sem jo zavil v polivinilasto vrečo, je v avtu smrdelo po bencinu, tako da sem vozil s spuščenimi stekli.... 😀 In za vsak slučaj sem se zadnjih 20 km izognil avtocesti, ker je tam vsako ustavljanje smrtno nevarno, še posebej v tunelu.
Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank.
Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.
A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀
@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)
Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
V Bartogu je gumarska roba za zimo že pripravljena (gume se z avtoceste vidi, brisalcev pa ne). Slikano prejšnji ponedeljek.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani