Prejle sem se peljal po Dunajski v Ljubljani. Ljudje so nori. Še dobro, da ima dva pasova, eden je bil zaseden z vozili, ki čakajo v vrsti za bencinsko. Norost. Ljudje so pripravljeni pol ure (ugibam?) čakati v vrsti, da bodo prihranili dva ali tri evre - dvomim, da so vsi "na rezervi".
Imam 1/3 poln tank. Tankal bom, ko posveti lučka. Mi na misel ne pride, da bi izgubil pol ure življenja za čakanje v vrsti na bencinski.
Pač 1.0 turbo motor, ker tisti 65-konjski SCe je totalna žalost, ta gre pa še na plin, torej se boš res ekonomično prevažal. Oprema pa že mora biti Comfort, zaradi klime.
Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.
Najprej se pojdite peljat s Cliom 1.0 - trivaljnikom s 65 konji. To je avto za res najmanj zahtevne voznike. Saj tudi pri Renaultu to vedo, zato pa je 1.0 s turbino takoj par jurjev več ...
V glavnem - pomembna je tudi "uporabniška izkušnja" in ta je v olupljenih in šibkih modelih naravnost obupna.
Niste resni. 1.0 trivaljnik s 65 konji pogojno pritiče upokojenki, ki se pelje 1x tedensko kak kilometer, ne pa za "daily driverja". To je kot bi 12 jurjev vrgel stran.
Ja, novi avti so dragi, rabljeni se dražijo, vse se draži. Ampak vedno raje poiščem dober rabljen avto kot pa izberem vstopni model kateregakoli razreda.
Sploh pa se morate zavedati naslednje: avti ranga Mazda 6 so delani za to, da zdržijo 500.000 km, Mazda 3 mogoče 300.000, Clio pa za 150.000 km. Koliko od teh jih bo neproblematičnih, pa je težko reči.
Moje razmišljanje je naslednje:
če imam 12 jurjev, jih ne bom dal za novega clia ali sandera
dal jih bom 10 ali 11 za par let staro Mazdo 6 in jurcka ali dva na stran za morebiten servis, nove gume itd.
Pa se bom peljal kot kralj, prehitel kogarkoli bom hotel, prezivel, ce se kdo zaleti vame itd.
Mali bencinarji s turbinami so skorajda vsi po vrsti problematicni, ne glede na to, katero znacko imajo na sebi. S tega vidika so Mazdini atmosferci prakticno ziheraska opcija za bolj miren spanec.
Kakšen tip avta se pa kupuje? D razred karavan? Enoprostorec? Ali mali mestni avto? Malo sem zmeden, lepite neke passate, pol omenjate clia pa sandera ... Kdaj boste kak avto omenili? 😃
Včeraj zvečer sem veselo zavil na Trojane na krofe. No, da se mi še dolgo ni ne dremalo, še manj spalo, pa je poskrbela srna z metodo "brake check". Ja, ko pohodiš do konca, zavore res primejo, čeprav na mastni cesti in z zimskimi gumami.
Epilog: avto in srna brez kontakta in brez škode, jaz pa imam kako minuto življenja manj. 😃
Mene pri tem računu bolj kot cene vseh postavk (ki so pač takšne kot pritičejo uradnemu servisu) zmoti predvsem dejstvo, da so računali 6+ delovnih ur za menjavo olja in filtrov.
In ja, bil sem zraven, ko se je menjalo olje v avtomatskem menjalniku na moji 6-tki. Če "sanjaš" zraven, nimaš eno uro kaj delati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pa tudi ta 2.5 hibrid bo kar kul.
Še najbolj všeč mi je misel, da bom lahko čez nekaj let kupil šestico s 3.3l V6 dizlom. Noro.
Popravljeno od dvorjanPovezava za deljenje
Deli na druge strani