Ko namesto olja tečejo "žolca" iz karterja veš kolikokrat je bilo olje menjano. Avto je bil kupljen leta 2015 in pripeljan na dvigalko.
Take servise bi jaz zaprl za vekomaj.
Možno, vendar v tej zgodbi vidim veliko vprašanj, ... recimo, ali je 1. lastnica predložila račune vseh rednih servisov, ali je to samo rekla? Koliko je naredila letno km, ...
Sam kdaj kupim filtre na zalogo - če je filter star 12 let in pravilno skladiščen, je verjetno tudi še OK. Morda je nekdo privil tak star-nov filter. Če je pa olje notri 12 let, pa verjetno ni OK, ampak dvomim, da pooblaščeni servis ne bi menjal olja, če ga je vsako leto servisiral in vsako leto olje zaračunal.
Jaz edin ne razumem ene stvari - tolk je govora proti dizlom pol pa večina bencinarje vozi kot, da bi bli dizli.
Mislim, resno no, jaz grem z dizlom vsaj 2x dnevno nad 4.000 obratov pri pospeševanju na AC, klele pa berem, da se ljudje vozijo z bencinarji do 3000 al pa ob dobrem dnevu do 4000 obratov.
Sicer ne vem o katerem motorju je govora v Mazdi 3 ampak ne glede na to, pri 3000 obratih ima moči le od 85-90KM pa ne gleda al je to 120KM, 150KM al pa X motor.
A ni svoboda? Naj vsak vozi kot mu paše, dokler ne ogroža drugih. Za avto pa je po mojem najboljša zmernost.
pred 18 minutami je MarkoSolnir napisal:
Mazda 3 sp g120 revolution (2016). Kako pogosto pa se priporoča v visoke obrate? Kako visoko? In ali je bistveno, v kateri prestavi?
Tukaj se bojim, da ne boš dobil enoznačnega odgovora. Jaz ga zavrtim, ko zahtevajo razmere na cesti, pri vključevanju, prehitevanju.
Sem pa to isto spraševal na Mazda servisu mehanike pol leta nazaj in sem dobil odgovor, da ga je kdaj fino prepucat. Ampak nič več od tega, nič bolj konkretnega.
Nekoč sem se peljal z Adrijinim pilotom v VW Jetti 1,6 bencin po avtocesti v 4. prestavi enih 5 minut 170 km/h z Brnika proti Ljubljani. Je razlagal, da je to dobro za mašino vsake toliko časa ....
Poznam pa nekaj primerov, ko je taka prepogosta praksa povzročila, da so morali delati generalko že pri 60.000 km (VW Jetta 1,6 diesel) ali Honda Civic bencinar pri 100.000, ....
Te Mazdine bencinske mašine so menda zelo vzdržljive, pravijo jim celo "neuničljive".
Večji obrati, večje sile na materiale motorja. Seveda tudi premajhni obrati, ko mora motor premagovati velik navor, niso OK.
Pri meni se motor redko zavrti nad 4.000 obrati in še bolj redko nad 5.000, pa obvezno, ko je ogret. Pogosto ga vozim z eno nižjo prestavo, kot predlaga računalnik, sploh če grem v klanec. Zaviranje z motorjem se mi zdi najbolj varno zaviranje in se ga pogosto poslužujem. Zato zavorne ploščice zdržijo cca. 100.000 km.
Danes sem bil pa zelo priden. Izklopil funkcijo i-Stop. 😄💪 Živim na podeželju, vsak dan prepeljem le en semafor, na ceste so z malo prometa. Če stojim, stojim le za nekaj sekund, nekako do 10s maksimalno. Se mi zdi, da to ne more biti dobro - stalno vgašanje in vžiganje mašine. Z vidika porabe mogoče. Če stojim pred kakšnimi zapornicami pred vlakom, pa raje ročno ugasnem avto, čeprav sem slišal, da tudi to ni najbolje, od drugega pa, da je to "must-do". Deljena mnenja...
Samo kako? Z zatlačenim papirčkom? Ali morda takole:
Ma če imaš verige v prtljažniku ni neke bistvene funkcionalno-praktične razlike, če so ob tem še (zapakirane) v škatli. To, da pa potem izdelek vrnem, pa v tem ne vidim nič spornega. Saj nisem nikogar oškodoval. Pravica vsakega kupca je, da ima po zakonu 14 dnevni rok za vračilo izdelka, kupljenega preko spleta
Zaradi takih, ki zlorabljajo neke zakonske pravice, napisane v dobri veri, da ljudem pomagajo, se ponavadi predpisi zakomplicirajo in zaostrijo. Pol pa penimo na vlado, parlament, .... 😉
Na Švedskem so včasih predpisi dovoljevali, da si kupljen artikel vrnil v trgovino v 2 ali 3 mesecih, če ti ni bil všeč. Potem je prišla v 90-tih vojna na Balkanu, na Švedsko je prišlo veliko beguncev, ki so to pravico izrabili, kupili na primer sedežno, jo uporabljali 2 meseca in vrnili v trgovino. In so morali Švedi zaostriti predpise. 🙂
Ljudje smo prebrisani. Spomnim se primera, ko je človek tik pred pretekom garancije vračal nedelujoče računalniške trde diske. In po nekaj takih primerih, je bilo prodajalcu dovolj in potrošniku ni več ugodil (zamenjal pokvarjen disk z novim - nekajkrat večjim, ker se je včasih kapaciteta iz leta v leto močno povečevala). Potrošnik gre na inšpekcijo in se tam dela reveža, ker mu prodajalec ni želel priznati garancije. Nakar se ugotovi, da je ta ubogi potrošnik enak način zlorabe uporabljal še pri drugih firmah. Trde diske je pred potekom garancije zavil v cunjo, vse skupaj vrgel na tla in je bil disk fuč, čeprav na zunaj nepoškodovan.
Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?
DA. @Bini ima prav .... nekaj mi ni jasno ... sedaj sem se spomnil - platišča pašejo, gume pa ne. Tudi za mojo M3 isti model sem kupil rabljene 16" od CX-3, 2 leti nazaj. 🙂
Si lahko ogledaš na spletni strani Mazde, če primerjaš specifikacije platišč za oba modela (zamik-ET v mm, širina-J v colah).
Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.
Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.
Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.
In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.
Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.
Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...
In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa.
Kljub nedelji sem po opravljeni državljanski dolžnosti zamenjal še kolesa na M3. Pol urce lahkega dela.
Letne še prve gume imajo za sabo enih 45.000 km in bodo verjetno še za 2 sezoni. Ugotavljam, da po robovih bistveno hitreje pobira enak tip gum na M6 ... si mislim, da je razlika v večji obremenitvi v ovinkih (teža vozila).
Sicer ne danes, ampak prejšnji vikend.. Naredil servis na Mazdi 3, na 92 500km. Poleg rednega servisa menjana še vodna črpalka, mikrojermena, napenjalec in antifriz.
Vodna črpalka??? OK, pri teh km so mikrojermeni včasih že napokani, ampak vodna črpalka? 😲
Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.
Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...
Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...
Kaj to pomeni, 180 km, 120 km..?
Ko sem jim jaz fino zatežil s tistimi grafi, so mi na koncu ponudili nove injektorje .. res ugodno. To nakaj pove. Tudi tisti Japonec je na koncu prišel do te ugotovitve.
Sicer pa se menda težave pri novejših dizlih pojavljajo pri vseh znamkah. Niso več to Golfi I ali II, katerih dizel mašine so bile neuničljive.
Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D
Sam sem in tja pokukam še na kakšen drug forum, ker se še kar dogaja, eni zmečejo v avto tudi po 10.000 € pa še vedno ne dela OK ...
Mah, levo žarnico zamenjam z enim zaprtim očesom. Je lepo dostopna, prideš z obema rokama lepo zraven. Ja, bom zamenjal tudi levo, ma kar doma v garaži. Desna pa... Ko moram pa desno žarnico zamenjat so pa vsi svetniki tam, kjer jim ni mesto. Ma golazen poševnooka, pa kaj so mislili, da so to tako napackedrali? Ma ku##i ušivi, pi### jim ########, če se oni radi j##### ni treba, da j##### še mene....
Mah, brez veze vse skupaj, samo v slabo voljo me spravlja...
Kolk bi šele trajalo, če bi bila potrebna menjava LED žarometa. Včeraj je človek zjutraj na servis pripeljal CX-5, ki mu je v garanciji crknila sprednja luč. Ko je prišel popoldne ponj ga je skoraj infarkt, ko je izvedel, da bo na novo luč potrebno počakati 1 teden, 2 tedna, morda pol leta ali celo eno leto. 🙃😪
To, da lahko v nekaj minutah pred policajem usposobiš luč, bo kmalu preteklost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Možno, vendar v tej zgodbi vidim veliko vprašanj, ... recimo, ali je 1. lastnica predložila račune vseh rednih servisov, ali je to samo rekla? Koliko je naredila letno km, ...
Sam kdaj kupim filtre na zalogo - če je filter star 12 let in pravilno skladiščen, je verjetno tudi še OK. Morda je nekdo privil tak star-nov filter. Če je pa olje notri 12 let, pa verjetno ni OK, ampak dvomim, da pooblaščeni servis ne bi menjal olja, če ga je vsako leto servisiral in vsako leto olje zaračunal.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani