Prispel material diski spredaj zadaj, ploščice spredaj zadaj, zračni in klima filter, pleheci za ploščice spredaj in zadaj, oba jermena, zavorna tekočina
Čaka v košarici nadaljne naročilo: napenjalec, hladilna tekočina, čep za hladilnik, brisalci spredaj zadaj komplet, svečke, stabilizator štangice spredaj zadaj, razkužilo za klimo, čistilo za sesalne kanale in ventile.
V torek na servisu ko bodo menjali motorčke za ogledala nabavim še tesnilo za loputo in pa štiri tesnila za sesalni kolektor (da vidim stanje sesalnih kanalov).
Torej Marca še nabavim samo olje za motor, olje za menjalnik in pa ščetke za čiščenje sesalnih kanalov potem pa akcija
Scania, če pa prilepiš še podrobnejši seznam artiklov (šifre) in v kateri trgovini si ga nabavil, potem pa bo Mazda servisom za 6-ke GJ zmanjkalo dela. Bencinarke, da se razumemo. 😃
Se pa že veselim slik razstavljene mašine in tvojega komentarja.
Malo se zima pozna a ne vem kako lahko tole povprečje dosežeš... 🤔
Imam lažje 5 litrov povp. kot pa 8, pravzaprav več kot 6.8 nisem imel in sem bil polno naložen pa po AC 140-160 pa še frišno nov avto je bil.... Ko grem smučat na Roglo mi pije 8.5 samo v hrib in pičim gor v 3tji in 4ti.....🤔
Jaz bi rekel veliko, predvsem pa dolžina voženj (razmerje časa delovanja mrzle in ogrete mašine).
V zimi 2020/2021 sem meril porabo naše M3 G120 MT. Zaradi Covida se je vozila v glavnem na kratke razdalje, cca 1-3 km. To pomeni, v glavnem z neogretim motorjem. Povprečna poraba je bila okoli 8,7 l/100 km.
Danes je dolgoročna povprečna poraba tega avta po števcu 6,1 l/100 km (nisem je resetiral že vsaj 20.000 km), pri čemer je cca polovica voženj dolgih 20 km, druga polovica pa 30 km, večina po ravnih cestah in avtocesti. Torej se cca. 80% prevozi z ogretim motorjem.
Imam konkretno vprašanje glede vinjete in globe zanjo in sicer sprašujem za prjatla;
kolega Bosanec, kupuje neke tedenske vinjete, ampak nima veze, skratka zdaj je dobil plačilni nalog od DARS-a, potem pogleda zadnjo vinjeto, ki jo je vplačal in je namesto tablice LJ 33-9JK, pomotoma kupil vinjeto za LJ 33-9JH.
Kaj lahko naredi v tem primeru?
Predvidevam popolnoma nič, da bi moral že davno prej preveriti in opozoriti prodajalca na bencinski črpalki? Plačilni nalog, ki je že poslan, mu ga pa tudi verjetno le še Kristus lahko anulira?
Jaz bi še poklical tja, morda imajo kakšno idejo, ker gre zelo verjetno za napako pri nakupu. Sicer pa se mi zdi zanimiva veljavnost obeh ...
A ni tako, da se za isto tablico ne more kupiti 2 vinjet - prekrivanje? Zanimiva je veljavnost obeh. A ima slučajno on obe tablici?
Ja sva bila zelo presenečena, glede na to da je pri Ferku v Mb rekel da je pri Mazdi max 500€ popusta. Sedaj je problem, ker je Avtoplus v Kopru vzel Mercedesa in imajo Mazdo samo še za zraven in mi je prodajalec rekel da jo lahko naročijo, samo vprašanje kdaj jo bodo dobili ker pač niso več prioriteta v Sloveniji.
Sedaj prodajajo Mercedese in imajo še Mazdo zraven zaenkrat, samo da ne naročujejo več v naprej in tudi če naročijo morajo čakati, ker so drugi trgovci v Slo v prednosti
Panika je samo v tem, da sem iz Koroške in imam skoraj do vsakega salona 200 km v eno stran 🙈😬
Saj so maili, telefoni, ... kolega je pred kratkim s ponudbami sem, tja in nazaj ... na koncu kupil Seata še 1.000 € ceneje, kot je bilo najprej rečeno, da se ceneje ne da, pri istemu, ki je to prej trdil. Mislim, da spet prihajamo v bolj normalne čase, ker se novi ne prodajajo več kot vroče žemlje.
Po salonih ponujajo različne popuste ... in zanima me kje bi mi priporočali da povprašam za ponudbo oz se grem dogovarjat za naročilo avta.
Ker pri sedajni cx-5ki so nam pred 5 leti pri Ferku ponudili max 500€ popusta, pri Selmarju max 1000€, v Lj 2000€ in v Kopru, kjer sva jo potem tudi vzela pa skoraj 4000€ popusta.
The biggest issue with this tyre is the wear, very very bad, did like 6-7k km this season and they are already at 5.5 mm tread depth
Sicer pa zgleda kot dobra pnevmatika
A ni pri košarkaških žogah ali pinkponk loparjih podobno? Dober oprijem zahteva mehkejšo in zato hitreje obrabljivo gumo oz umetno maso.
Dokler ne pogruntajo kakšne posebne strukture, ki jo uporabljajo na primer žuželke ... nimajo gumijastih Goodyear ali Michelin stopal, pa z lahkoto hodijo po stropu.
Včeraj sem dobro preizkusil zimske gume Hankook v snegu. Pred vrhom ceste (par km do cilja) je bilo namreč par cm svežega snega, ki ga še niso splužili. Bili smo zelo zgodnji namreč. Avto je šel kot po tirnicah (zasluge gum in odličnega avta, seveda) in nikoli ni niti za trenutek kaj zavrtelo v prazno ali pa naredilo kaj, kar bi nakazovali na to, da je sneg na cesti. Proti Vredestein, ki jih imam na 6-ki so vsaj za razred ali dva boljše. Tako, da bodo šle naslednjič tudi na 6-ko.
Ugibam, da so taki občutki zelo subjektivni. Težko je dajat sodbo na osnovi razlik občutkov med novimi gumami in 2 leti starimi gumami, 1/2 leta starega avta in 6 let starega drugačnega avta, ceste s 3 ali 6 cm snega, suhega snega ali mokrega snega, na zmrznjeni podlagi ali odmrznjeni podlagi, na ravni cesti ali na ovinkasti cesti, nagnjeni, itd, itd. ... N različnih dejavnikov.
Mene tole z DARS-ovimi datumi čudi, čeprav je za nas ugodno, hkrati pa si bo datume težje zapomniti. Prvi datum je logičeno, da vključuje datum nakupa, da greš lahko še isti dan na cesto. Drugi datum pa je nelogičen v smislu, da letna vinjeta velja natanko 1 leto, v resnici pa velja 1 leto in 1 dan. .
Zato, da se še v matematiki ne bi kregali, se uporablja 2 vrsti oklepaja/zaklepaja:
Zaprti interval vsebuje tudi obe krajišči. Označimo ga z oglatim oklepajem: [a,b].
[ a , b ] = { x ; a ⩽ x ⩽ b }
Odprti interval ne vsebuje krajišč. Označimo ga z okroglim oklepajem: (a,b) ali redkeje tudi z navzven obrnjenim oglatim oklepajem: ]a,b[.
( a , b ) = { x ; a < x < b }
Polodprti interval vsebuje samo eno od krajišč. Krajišče, ki ga ne vsebuje, označimo z okroglim oklepajem (redkeje: z navzven obrnjenim oglatim oklepajem)
( a , b ] = { x ; a < x ⩽ b }
[ a , b ) = { x ; a ⩽ x < b }
Podobna dilema je pri zaokroževanju števil. Se 1,55 zaokroži navzdol na 1,5 ali navzgor na 1,6? Uporablja se še vedno oboje.
In pri vseh formulah je vendarle imel Alex prav. Vsi ste napovedovali nižjo ceno nafte (pa čeprav samo za en cent), Alex pa je gonil svoje, da "nikoli ne veš pri tej perjadi, kako bo izpadlo"...
Se strinjam, v tem primeru je imel @Alex prav. 👍 Se je izkazalo da od stotih poskusov še Alex kdaj zadane. 😃
Vlada je dvignila trošarino, to pomeni, da bo z njo še bolj polnila proračun in iz njega lažje financirala zdravnike, učitelje, sodnike, občine (ceste za naše Mazde) ... skratka, malo več bomo prispevali preko goriv in malo manj preko ostalih dajatev.
Nikoli niso lastniki rdečih mazd trdili, da imajo Italijani najcenejšie gorivo. To je navadno levaško zavajanje. 😉
Trdili so pa, da je esso supreme plus najboljši dizel, s katerim lastniki rdečih mazd naredijo več kilometrov,kot z kako Petrol župco, v kateri je največ bio dizla. Veliko več, kot v drugih evropskih gorivih. 😊
Mislim, da bi bilo bolj statistično zanesljivo, če bi pisal "lastnice rdečih Mazd" 🤣
Ni Mazda. Mogoče kakšna nova Tesla - avtonomni način. Verjetno z enega planeta z manj gravitacije, Mars??? Je pa kar podoben ta planet Preski v Medvodah ...
Vse skupaj 340€, montiram spomladi ko menjam gume. Takrat bom tudi hladilno menjal.
Vodno črpalko, napenjalec in termostat sem se odlocil da menjam ko bo vodna začela spuščat, takrat bom tudi kolektor dol potegnil in scistil sesalne kanale, stabilizator štangice pa po potrebi ali okoli 150000km. Olje v menjalniku, svečke in filtre pa čez 10000km ko bo tudi oljni servis.
Srčne zaklopke tudi menjaš vsakih 20 let?
Še prevedem za Binija in Alexa: "A za svoje telo-zdravje tudi prekomerno skrbiš?". Pa za hišo (menjaš streho na 10 let)?, ...
Scania, ti bi rabil eno Mazdo 2.2 CD letnik 2014 z vsaj 250.000 km, da ti ne bi bilo dolgčas. 🤭
A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?
Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?
Ja, vendar sem s prejem težko prišel zraven oz. ni dolgo učinkovalo. Pomagala pa je tale mast - ki sem jo nekako s prsti "nabasal" v stik. To sicer ni prav lepa rešitev, pokaže pa, da je res problem v tem plastičnem ležaju.
Ma ko je vroče je pokanja več, kot sedajle. Zdej a so to lahko ležaji ne vem, se pa zunaj to praktično nič ne sliši, samo v avtu..
Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vročem vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.
Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pri Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
8.800 za 15 let star avto???
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani