Zame je šlo vseeno vse skupaj predaleč. Konec koncev, če nekdo postavi ceno in verjame, da bo avto za to ceno prodal, bi ga morali podpreti, ne pa, da se nekateri zgražajo in razglabljajo. 😉
Ali bo avto prodal za postavljeno ceno ali ne, je odvisno samo od avta, cene in potencialnih kupcev. In Selmarjevi trgovci dobro poznajo avto - trg - cene - potencialne kupce, tako da vsaj mene ne bi skrbelo.
So jo odstranili z foruma... kar je po moje edino prav. Toliko mlatenja prazne slame.
No ja, se ne bi strinjal. Meni je bila zanimiva debata in nič žaljiva. Ne more pa taka debata koristiti pri prodaji konkretnega vozila, kar je verjetno lastnik tudi ugotovil in ukrepal.
Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.
Ne vem, kako se piše. Na teh feltnah se je luščil lak, kot na mnogo drugih. 😊 Njegov stric baje dela na mazda servisu. Te feltne, ki jih v garanciji zamenjajo na servisu z novimi enakimi ostanejo servisu. 😊 Kaj se zgodi z takimi feltnami ostaja misterij. 😉
To je že tretji tak set 19", ki sem ga kupil.
Kakšen misterij? 😄 Saj si že vse povedal - v delavnici izginejo, pristanejo v Ankaranu, se prebarvajo in jih nekdo kupi ... in se mu luščijo ... in potem je kriva Mazda, ne pa lumpi v tej verigi. 🤔🙂
Kupil sem še ene originalne 19" feltne za 6-ko od bivšega mazdaša Danija iz Grosuplja.
Sedaj vozi wv aertona, benzinarja (280konjičev) a je priznal, da je bila njegova 6-ka not bolj kvalitetno narejena in predvsem bolj "premium"-detalji...😊
Moti ga preveč plastike v ta novem in predvsem prevelika poraba (10-12 l/100).
Prodal je svojo dizel mazdo 175 - ročni menjalnik predvsem zato, ker ni imel avtomatskega menjalnika (veliko se vozi v kolonah). Ko sem prišel z mojo 6-ko me je prosil, če se se lahko vsede še enkrat v 6-ko. 😊 Rekel je, da mu je po svoje žal, ker jo je prodal. Probal je tudi benzinarko 194 a se ni odločil za nakup, ker mu ni bilo jasno, kje so skriti vsi tej konji. Imel je pa že prej 3 mazde.
to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....
V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši).
Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis) pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam, da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...).
Se strinjam. In da ne bom šimfal samo Mazdino navigacijo. Googlova me je peljala po zelo ozki zaviti poti v strm hrib (Straža pri Dol. toplicah), kjer sem se komaj rešil z vožnjo nazaj (Kodiaq - brez kamere), je pa pomagal navigirati sodelavec. Najbolj je trpela sklopka, ki so jo nekaj tednov kasneje morali zamenjati (pri 40.000). 😏
Kamera je neprimerno boljša kot v 6-ki,tudi navigacija enkrat, ko jo naštelaš, deluje v nulo. Do sedaj še nisem prišel v situacijo, ko bi me peljala po kakšni kozji stezici. Tudi mi hkrati uporabljamo Google maps (na telefonu) kjer sledimo, kje so zelene, kje rdeče poti (zastoji).
Tudi poti primerjamo sproti na obeh in včasih se odločimo za mazdino navigacijo včasih za Google.
V katerih primerih se odločite za Mazdino namesto Googlove?
Uporabljam le še Googlovo navigacijo, ker pri izračunih upošteva dejansko stanje na cestah (zapore, zastoje). Poleg tega je Mazdina (in to posodobljena) nekoč po hribih po Dolenjski popolnoma zatajila oz. me 1 uro vozila in pripeljala nazaj skoraj na izhodišče.
Ne vem kakšen je info sistem na CX-30, na zadnji Mazdi 6 se meni zdi zastarel, po hitrosti, obliki, razporedu funkcij. Če zraven vštejem še zelo slabe kamere (slabše kot pri 6-ki prejšnje generacije) je izkušnja slaba. Enako stara Suzuki Vitara, ca 30% cenejši avto, ima info sistem bolj sodoben, hitrejši, kamero neprimerno boljšo.
Upam, da Mazda ne bo opustila svojih standardnih gumbov na sredini konzole, ki so uporabni (miže) in med vožnjo bolj varni kot pritiskanje s prsti po zaslonih.
Kolikor vem, je prvi tehnični pri starosti 4-ih let, potem pa do osmih let na 2 leti.
Glede starosti voznikov - od 70 naprej nekateri že kar slabo slišijo, vidijo, čutijo, presojajo, pozabljajo ... kar tudi za avto ni preveč dobro. 😉
Poznam nekoga pri 80-tih, ki ga rumena lučka za motor na armaturki nič ne vznemirja. Drug primer, mama frenda je pri 83-tih zadnjič na avtocesti zamenjala sklopko in bremzo in se sredi avtoceste ustavila na 0 km/h. 🙃
Tudi sam sem z mehiško M3 HB G120 zelo zadovoljen. Je letnik 2018, ima dobrih 70.000 km, gor še prve letne odlične 18" gume Michelin Pilot 4. Volan se na nekaterih mestih že malo sveti, vendar še brez prask. Od 40.000 km (ko sem ga kupil) pa do danes, sem imel samo redne servise in nobenih dodatnih popravil.
Povprečna dolgoročna poraba 6,1 l/100 km. Če bi bile ceste prazne, bi bila verjetno okoli 6,5, pozimi na kratke 2 km razdalje je okoli 8,5 l/100 km.
Meni osebno je krajša različica bolj praktična. Vanjo sem poleti pri podrtih zadnjih sedežih brez večjih težav spravil 2 gorski kolesi.
Prevoženi km so pomembni, seveda pa tudi način, kako so bili prevoženi. Recimo veliko prašnega makadama je za avto strup.
Avto je izredno vodljiv, občutek za volanom je meni celo boljši kot pri Mazdi 6 istega letnika.
Rabljen ima zelo dobro ceno, sploh ker je nov leta 2018 prišel 19.000-20.000 € in to z opremo Revolution. Bodi na preži, vsake toliko časa se pojavi kakšen dober, recimo ene 3-5 na leto. Kot so že povedali pred mano, trenutno se bolj splača kupovat Mazde v Sloveniji, kot v Nemčiji, seveda če so na voljo.
Pri A točki sem tudi sam razmišljal kaj in kako. Če kupiš na aliju, moraš potem sam updejtat info. Če kupiš na pooblaščencu, se rešiš te traparije.
Glede B preberi še v eni drugi temi, ki jo imamo. Ampak zakaj bi želel imeti brezžično povezavo, če ti to pije baterijo in je boljše, da si na kablu in se telefon še malenkost polni?
Lado, ti si lump. 😀 Preberi to in to, je že na forumu. Težava je, ker je težko na hitro dobiti verodostojne informacije, ker je veliko tem zasmetenih in v njih tudi nekaj netočnih informacij. Ne bi pa rad eksperimentiral z 100€.
Sicer pa, na obeh imam update info sistema star 1 leto, verzija 70.00.367.
Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉
Če ti povem, da je na naši M3 G120 dolgoročna poraba 6,1 l/100 km, pa se 90 % vozi po avtocesti. Da ne govorim o legi na cesti, vodljivosti, enostavnosti motorja (brez kakršnegakoli preklapljanja režima in posledično lukenj v navoru, GPF filtrov in raznih senzorjev okoli tega laboratorija ...). 😀
Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194?
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Mjah, če bi ostal na Mazdi bi ciljal na to ja.
Spremembe so potrebne, da človek ne zakrni. 🙂 V katero smer pa razmišljaš?
Menda tudi VW, BMW, Audi, itd. niso več tisto, kar so bili včasih. Vse več plastike, zaostreni "okoljski" standardi, zmanjševanje stroškov, je naredilo svoje. 😏
Moram priznati, da so Mazde bencinarji meni spet povrnili zaupanje v to znamko in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Zadnje čase torej samo tankam bencin in redni servisi. Če bo tako, bom kar ostal pri Mazdi, ker mi je všeč notranja in zunanja oblika, lega na cesti in enostaven neproblematičen motor. 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ali bo avto prodal za postavljeno ceno ali ne, je odvisno samo od avta, cene in potencialnih kupcev. In Selmarjevi trgovci dobro poznajo avto - trg - cene - potencialne kupce, tako da vsaj mene ne bi skrbelo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani