Ne vem, kakšna povprečja imate pri Vas, ampak pri nas je 30 km komaj v eno smer. Razen, če spet iščeš ekstreme, robne pogoje in ne vem kaj še vse.
Enako je pri nas - 30km v eno smer, s tem da se voziva vsak v svojo smer - 120km na dan iz naslova šihta.
En dan v tednu še dodatnih 16km opravljenih samo iz naslova vožnje otrok na treninge in glasbeno šolo - šola oddaljena 2 km. Manjka 1km pešpoti. In bo manjkala tudi v primeru da nas ta trenutek vse prisilijo da se vozimo na elektriko. To je zeleni prehod po evropsko.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more,
Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.
Kjer je volja je tudi moč.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Nič nimam proti temu, da ljudje vozijo SUV če so jim všeč. Je pač nateg stoletja - nekaj več kg pleha nekaj večji čelni presek.. pa je izplen proizvajalcev, predvsem pa kapitalistov mnogo večji. Večji izplen je posledica debelih laži o udobnejši in varnejši vožnji. V zgodovini ni bilo še nikoli vloženega toliko denarja v reklamiranje določenega segmenta prevoznih sredstev kot je bilo za SUV. Če bi toliko denarje vložili v reklamiranje azijskih rikš, bi se vsi vozili z njimi.
Kar me moti, je to, da so na račun SUV gajbic prenehali proizvajati prave avtomobile.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ampak resno. Imam trdo bučo in mi nikakor ne gre vanjo zakaj imajo gajbe ime SUV - Sport Utility Vehicle.
- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.
- za prevoz športnih artiklov SUV tudi ni - verjetno ste opazili, da recimo na kolesarskih dirkah uporabljajo karavane za spremljevalna vozila. Če smo že pri deskah - v 5 metrsko kravo od Toyote LC gre 30cm krajša deska kot v mojega scouta, ki je 30cm krajši od rižote.
S svojim karavanom (Scout) opravim blizu 30Kkm letno. Malenkost manj s službenim Škodo Kokodak. Oba enake dolžine, oba dizla z DSG, Kokodak manj konjev (150) itak ne gre nikamor zaradi teže in čelnega preseka. Uporabnost primerljiva, ampak samo dokler ni vprašanje dati kakšno stvar na streho.
Druga stvar je občutek, po daljši vožnji s kokodakom je pravi balzam sesti v karavana.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Če si predstavljamo, kaj sploh SUV pomeni - "Sport Utility Vehicle", po slovensko "športno uporabno vozilo", ali to pomeni, da je primerno za prevoz športne opreme, recimo jadralne deske, palice za golf ... ali pomeni, da je voznik oblečen v trenirko s tremi črtami?
Tako jadralna deska kot palice za golf gresta bistveno lažje na/v karavana, kot pa v SUVota.
Razlog poimenovanja tako ostane samo še trenirka s črtami.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bo zanimivo videt a so ti kitajci za enkratno uporabo ali ne.
Zeleni prehod bi bil vredu zadeva, če nebi razni vonderlajdre in drugi eu političari stvar vodili kot priložnost za dobičkonosen posel. Zato se jim je pa zgodila Kitajska.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tudi kitajci se med seboj že koljejo. Je že kar nekaj tovarn zaprlo svoja vrata....
Kako? V deželi komunizma se dogaja kapitalistično klanje?
Še celo za Kitajsko je 300+ različnih avtomobilskih znamk čisto preveč. Obstale bodo tiste, ki bodo najbolj znižale stroške - beri - naredile večji jajc od avta. Zakon kapitalizma.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Penzionisti ne posedajo samo na zastonj zicih v avtobusu tako, da tudi tisti, ki bi plačali, ne morejo gor. Penzionisti imajo cajt hodit na volitve. Posledično so pri politikih najbolj želena populacija.
Ne vem kaj pizdijo neki dijaki zarad prevozov, sami so krivi da nimajo volilne.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Elemenat sapratistički!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani