Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 42 minutami je sportman333 napisal:

Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....

 

Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)

AMZS so tudi nemci => ADAC test.

 

Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).

 

Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.

 

Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").

 

Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 36 minutami je Toncek napisal:

nižjo max hitrost (V) in višjo max nosilnost (93),

Pri višji nosilnosti ne vidim problema. Če bi šel na manjšo potem ja. Pa še to je koliko kilogramov lahko nosi ena guma.

 

Kaj pa maš v homologaciji? Nalepka nima veze z uradnim dokumentom.

Mazda3 ne bi smela iti preko 240km/h oziroma ne zmore. Torej je teoretično V zadosti. Če pa je homologacija višja (W = do 270), pa bi mogoče rabil nov štemplček, ki bi ti ga morsti dati, saj avto ne dosega teh hitrosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Meni je to teta na okencu povedla, da lahko za naslednje tunele tudi plačam.

Tak da vzamem na poti gor na prvem okencu za gor in dol.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

A kdo ve, ali je to samo on-line fora, da pri nakupu avstrijske letne ali 2 mesecne lahko kupis samo za skorajda 3 tedne v naprej.

Za letno in 2 mesecno je prvi mozni datum 26.3....

 

Je enako ce gres na pumpo?

Tudi na avtomatu ni čakanja.

 

Mislim, da direkt čez mejo Šentilju je tak avtomat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Matick napisal:

ti ne bos imel table ki bo povedala al mas prednost al ne

Imaš.

 

Tabla za odvzem je narobe obrnjen trikotnik. Za to pa so table za odvzem in stop drugačne oblike, da se kontra prepozna.

Če je nima, se ustaviš.

pred 2 urama je 50keda napisal:

 

Če zavijaš levo od smeri prihoda v krožišče, daš levi žmigovc. Tako imajo taljani, po preučevanju prometa pri njih lansko leto.

Še vedno mi ni jasno.

V krožnega vedno zavijaš desno, razen angleži vedno levo.

@Alex se ti kaj sanja? Dosti sem googlal in nisem nič o levem blinkeru v italjanskem krožnem opazil. Samo da ima prednost levi oz. ta v krožnem.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Na sliki, da samo blinker, ko ga zapušča.

 

Kak si mislil pred vklopom?

 

 

Grki pa imajo res, da ima prednosti tisti, ki pelje v krožnega, ker je desni. Razen če je ob vstopu odvzen. Na Samosu sta 2 krožna, kjer iz 2 strani ni odvzema.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?

Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.

 

Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.

 

Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.

Pa to je robe do strehe v kuferaumu.

 

Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. 

Edini res dobri (navadni) benski  motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo  dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši  motorji. 

Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.

 

Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.

 

Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.

 

Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Uradni test naj ponovijo z neodvinso ustanovo.

Pa se bo vidlo, koliko lažejo, če lažejo.

 

Lahko da bo pač posodobitev testa potrebna, ker ne daje relevantnih podatkov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ma tole bo kmalu EV afera po vzoru Dieselgate.

Kaj te jaz vem. Kdaj pa je avto po WLTP pil tak malo kot piše?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).

M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.

Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.

Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).

En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.

 

Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....

Na uradni servis ziher ne gre, če dobi drugje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Pi...a, ne berete. 160 merskih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa. In menjali so še zračni filter. 

Sem šlampasto napisal, mislil sem: olje in zračni filter 😉

Do sedaj sem vedno dobil pojasnilo, da je 100 enot 1h.

 

Ford mi je v 1.30 opravil isto. Še v 0.4 zamenjal zavorno tekočino. Pa vse skupaj za 10€/(h/enoto) manj.

 

Ampak ja, žal bomo mogli začet za predračune fehtat, ker so eni nemogoči. 😢

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.

Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.

 

Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Boss napisal:

Veš kaj mi je smešno... vsi se pogovarjajo o nekih pospeških pa kako je vse nad 8 slabo itd.

Meni je vse nad 10 slabo.

Čeprav je mala M2 imela malo nad 10, ampak moral si v tretjo šaltat, ker v drugi ni prišla do 100.

 

Vse pod 8 je čudovito.

 

Meni je tudi žalostno, da večina ima cigl pod gasom in misli, da bo mašina razpadla, če bencinca zavrti preko 4k rpm.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

Kakšne skrbi že? A svoj avtomobil tudi pozabi tankati, napolniti baterijo mobitela, zamenjati baterijo v daljinskem upravljalcu itd.?

 

Funkcionalni invalidi ... Križanke in rebuse naj se loti reševat preden zakrni ...

Nikoli ne grem na pot, da bi en dan prej šel tankat.

 

Baterijo v daljinskem upravljalcu menjam ko je prazna. A ti jo kot pravi uporabnik električarjev, meriš vsaki dan in menjaš, ko pade na 15%? 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ja, saj, toliko jamranja čez dizla, ko pa ponudiš rešitev, pa vsi ugotovijo, da je dizel odlična reč in ga ne dajo kar tako iz rok...

Če je pa htel menjat, dizla za dizla....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.