Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....
Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
AMZS so tudi nemci => ADAC test.
Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).
Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.
Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").
Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.
nižjo max hitrost (V) in višjo max nosilnost (93),
Pri višji nosilnosti ne vidim problema. Če bi šel na manjšo potem ja. Pa še to je koliko kilogramov lahko nosi ena guma.
Kaj pa maš v homologaciji? Nalepka nima veze z uradnim dokumentom.
Mazda3 ne bi smela iti preko 240km/h oziroma ne zmore. Torej je teoretično V zadosti. Če pa je homologacija višja (W = do 270), pa bi mogoče rabil nov štemplček, ki bi ti ga morsti dati, saj avto ne dosega teh hitrosti.
Grki pa imajo res, da ima prednosti tisti, ki pelje v krožnega, ker je desni. Razen če je ob vstopu odvzen. Na Samosu sta 2 krožna, kjer iz 2 strani ni odvzema.....
Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?
Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.
Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.
Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.
Pa to je robe do strehe v kuferaumu.
Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉
pred 1 uro je Alex napisal:
Pa kaj toliko s temi turbinami strašite.
Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji.
Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.
Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.
Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.
Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.
Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).
M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.
Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.
Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.
Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).
En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.
Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.
Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.
Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
AMZS so tudi nemci => ADAC test.
Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).
Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.
Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").
Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani