No, da je hibrid za mestne ulice in ljubljanski grad...ne vem, no...
Ta ima 150 konjičev, ki se lahko uporabijo povsod, tudi v gozdu. Sem vozil hibrida, pa vem, da ni razlike pri sposobnosti vozila. Kolikor pritisneš stopalko za plin, toliko avto gre...
Verjamem, samo hibrid pa nima tistega čara kot ga ima klasičen avto.
S hibridom pa tudi ne vlečeš prikolice in ostalega čemur služi terenec.
Hibride narod vozi večinoma na krajše razdalje po mestu.
Eden tak primerek je CR-V je bil do nedavnega v Taxi Intertours dokler ni ugasnil prejšnje leto.
Fantje, da ne bomo zašli :), iz nekih okvirov SUV (v smislu wannabe 4x4 do super terencev oz. okvirov 30k € do avtov za 40-50k€ plus....), vsekakor pa hvala za povratne info. in predloge. Sam sem nekako tip, ki najprej pogleda kaj bi bilo primerno, kar pomeni da pridem v ožji izbor parih modelov, potem "uleti" še žena in kar na enkrat sta opcji samo še ena, dve, redkokdaj tri ....tako da če danes odgovorim bo ali mazda ali pa honda, vse ostalo zelo zelo težko :), so mi pa te povratne inforamcije glede CX30 in mazde na sploh prišle kot koristne.
Res je, z nakupom se ti ne sme muditi in medtem preučiti vse prednosti in uporabnosti vozila katere pričakuješ.
Najbolj smešni so mi tisti ki kupijo tak avto in potem jamrajo kako nima tistega kar je pričakoval.
Večina žal gleda samo na estitiko, komfort in uporabnost so postali drugega pomena.
Priporočam ti daljšo testno vožnjo.
Pred eno uro je Kawa Illy napisal:
Zanimivo, da sem se lani tudi sam znašel pred to dilemo. CR-V je seveda razred višje in tudi kak evrček dražja, a sam bi jo opisal kot najbolj enoprostorskega SUV, kar sem si jih ogledal. V tem pogledu sta po moji oceni dokaj blizu s Peugeotom 5008, a ta nima pogona AWD ...
Mazda CX-30 je seveda tudi super avto, a sedi se malce nižje, kot pa v CR-V , ima manj prostora v kabini in tudi v prtljažniku in v kabini nekako ne deluje tako "zračno", kot pa Honda. Slednje velja tudi za razred večjo CX-5.
Honda ima tudi zasilno rezervno kolo (brez doplačila), nima ventilov s senzorji, kar je tudi stroškovno ugodneje za lastnika in 18 colska po moji osebni oceni bolj "terenska" platišča in pnevmatike, ki so seveda tudi cenejša.
Kot se verjetno da razbrati sem se na koncu odločil za Hondo CR-V. Elegance Navi 1,5 173 km AWD. Avto je v vseh pogledih zaenkrat izpolnil moja pričakovanja, edina ne tako dobra stvar je, da je vožnja na AC nad omejitvami kaznovana z opazno višjo porabo, a s tem sem se sprijaznil že prej.
Kakorkoli boš torej izbral, po moje ne moreš dosti zgrešiti. Pa srečno vožnjo!
Res je Honda CR-V ima tisto česar dražji enoprostorci in SUV nimajo, to je praktičnost in uporabnost na različnih področjih.
Jaz imam prvo generacijo in lahko povem da jo uporabljam za marsikaj, saj grem z njo tako na lepše kot tudi opravim marsikaj drugega izven ceste česar z ostalimi osebnimi vozili ne bi mogel.
Lahko sam določim razpored sedežev, imam piknik mizo, strešni prtljažnik, rezervno kolo na zadnjih vratih, ravno dno...
Nekaj pa je treba vedeti : Ta džip in tudi novejši CR-V imajo športni karakter katerega pa ne-le-na naših cestah in izven njih, ampak tudi na splošno nemoreš izkoristiti, edino pospeški so odlični, kar se pa jasno pozna na porabi, saj gre za srednje težak avto z kupom opreme. Jaz imam 2,0 16V in je odličen, sploh ko stisnem SPORT tipko, ampak to je res za nujo ko recimo prehitevam ali pa potrebujem zalet navkreber ; športna vožnja drugače ni prijetna saj se tipično terensko nagiba kar je ne-le posledica višje oddaljenosti od tal, ampak tudi vzmetenje je terensko.
5 se nas pelja brez težav, vstopanje/izstopanje je zaradi višje oddaljenosti prijazno za starejše, gremo lahko tako na lov kot nabiranje sadja in zelenjave.
Peugeot 5008 katerega omenjaš pa je bolj za taksiste in je pravi minibus kateri pa ni primeren za skok v gozd, saj je že tako neudoben, pa menjalniki so zelo občutljivi.
Glede pnevmatik in platišč pa je odvisno kako voziš in po kakšni podlagi. Za terensko vožnjo ti ne priporočam balonastih pnevmatik, ampak ožje z višjim presekom in v manjši velikost (vsaj kakšna cola manj), platišča pa naj bodo navadna ker jih (že v mestu) hitro opraskaš tako po robnikih kot tudi pri lezenju čez ležeče policaje.
pred 55 minutami je Shrek napisal:
Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.
To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.
Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.
To je, kar se motorja tiče.
Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...
Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..
pred 37 minutami je sportman333 napisal:
ok, hvala za info. glede CX5, ja honda nima več nikjer 2.0 motorja, razen v CTRu....tudi mene zaenkrat "moti" ta 1.5t v tako velikem avtu kot je CRV (medtem ko je v manjšem/lažjem civicu močnejši motor 😮. Honda na splošno nima nekih normalnih motorjev z konjenico, edino za civica 1.5t lahko rečem da se mu prileže, vse ostalo pa je bolj tako tako.....pa potem izven serije CTR, kar je pa spet nek drug ekstrem.
Manjše kubature raje pozabi.
Jaz sem imel možnost nabaviti že dosti vozil pod 2000ccm pa sem raje prespal zadevo ker avtomatski menjalnik pač ni za vse pod to kubaturo, pa tudi za relacije je povsem utrujajoč.
Sem predkratkim peljal VW Polo 1,0 TSI in je zelo utrujajoč na daljši vožnji, v klance ga moraš precej tiščati, kar se pa pozna na porabi ; znanec ima na njem vlečno kljuko in vprašanje koliko dolgo bo še zdržal, saj je elektronika zelo občutljiva pa tudi parkrat mi je šel kazalec malo čez delovno temperaturo in se potem vrnil na normalno.
Kolikor poznam glasbenike pošljejo v vse avto hiše prošnje za kak avto in tista znamka avtov, ki jim sploh odgovori, to potem vozijo.
Sicer pa naj se jim ne bi splačalo tako sponzorstvo.
Ne prodajo na ta račun nič več avtov,baje.
Res je in vse pokaže čas ter s tem tudi trg.
Drugače pa je Cupra odkar je samostojna in ni več del Seatovega paketa mišljena oziroma cilja na ljubitelje SUV kateri ne želijo toliko izstopati kot tisti z VW Touareg, Audi Q7, Mercedes-Benz ML, Porsche Cayenne ipd...
Pod črto to ni avto za offroad, ampak za divjanje po mestnih ulicah in avtocestah, mogoče če parkira na pločniku ali pa prevozi ležečega policaja, to je pa vse.
16 years ago Mazda had a vehicle on sale just like the best selling Honda BR-V. It was a compact 7 seater with a 2-liter engine. However, Mazda was 16 years too early in introducing this family vehicl
WWW.CARPAGES.CO.UK
Mazda News > New at the British International Motor Show at the Birmingham NEC is the latest offering from the Mazda Premacy line-up.
Leganza pa je osnova Opel Omege in so jo v Egiptu proizvajali do 2008.
Kar se pa Premcy-ja tiče pa lahko povem, da je obstajala tudi taxi verzija s 7 sedeži kateri si tako kot v vojaškem džipu zložil ob steno, vendar pri nas ni bila na prodaj, pa tudi bolj so se pri nas kupovale 5 sedežne ; presenetljivo visok avto, kar se odlično izkaže v snegu, pa tudi starejše osebe lažje vstopajo/izstopajo. Ima kup dodatkov, edino športnost in kombijevska kombinacija (enoprostorec) mi ne gresta ravno skupaj, drugače pa pravi minivan.
To ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.
Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.
Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž
Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi
Zadnjih 16let je moderno da vse deluje na majhni kubaturi in vrtljajih kar pa seveda ni dobro za življensko dobo motorja.
Ko že omenjaš Seat-a oziroma Cupro ti lahko mimogrede povem, da ima znanec Seat Ibiza Cupra predzadnji model in da razmišlja o prodaji ter nabavi legende saj to ni več pravi dirkalnik, kaj šele športnik, kot so bili tam do leta 2004.
Ne le da je motor tih in len, pozna se tudi da moraš več delati z menjalnikom in da je motor tudi bolj žejen ob priganjanju, za tisto ''dizelsko'' šparanje pa lahko povem da to nima smisla, saj danes več daš za servise kot včasih po zaslugi raznih katalizatorjev, turbin, filtrov, računalnikov, ....
Mimogrede, Seat je bil uspešen na začetku, ko je bil še pod Fiatom ter tudi kasneje pod VW tja do leta 2006/2007, kasneje pa se je že zelo poznalo da ni več tisto kar je bil ko je Toledo postal kar naenkrat enoprostorec in podobne nebuloze.
Je pa zanimivo da je Tanja Žagar nekaj časa uporabljala to znamko in njene modele (Ibiza, Cordoba, Toledo) predvsem na začetku kariere, potem presedla na VW (Golf V, Jetta V), nazadnje pa je bila v Cupri, katere pa tudi ne hvali toliko in tudi na našem trgu na splošno ni požela veliko zanimanja in uspeha, pa ne le zaradi cene, ampak zanimivo par komadov je v policiji in civilni zaščiti. Pričakoval bi pravega terenca stare šole, vendar me je razočarala s športnim programom. Je pa zanimivo da so med zbiratelji omenjeni modeli zelo iskani in da jim je poskočila cena ; taka kot je z njo v reliju začel Andrej Jereb stanejo od 15000€ dalje...
Danes je pač trend teh kvazi SUV in crossoverjev kateri pa nikoli ne vidijo dlje od urbanega asfalta oziroma betona, kvečjemu parkiranje na robnik ali sneg.
Pa tudi vožnja ki jo omenjaš je postala zadnja leta zelo monotona, pa pustimo krizi, saj res poteka na stalnih obratih (50km/h, 4-pri nekaterih že 5.prestava-1100 do 1600 obratov) kar je res živi dolgčas.
Kar se pa Honde CR-V tiče pa lahko povem, se opravičujem če se ponavljam, je le-ta izgubila svoj prvotni namen in sicer terenskost oziroma plezalno in vlečno sposobnost s tem da je postala skoraj popolni hibrid in da ponuja verzijo 2WD (le prednji pogon).
Pa tudi Honda je začela zadnja leta ponujati svoje motorje in tehniko drugim znamkam kar je še dodatno poslabšalo situacijo in s tem tudi veselje do vožnje, sploh pa športnosti.
Da o posojanju in kopiranju imen ne govorim ; CX je namreč legendarni Citroenov model oziroma žaba druge generacije (1974-1991).
Drugače pa bi se na tvojem mestu raje odločil za Mazdo CX-30 ali pa za Toyota Rav4, pogledal bi pa še Subaru Legacy, Tribeca in podobne japonce.
Žal primerjaš dva povsem različna modela, katera sta povrh vsega SUV in ne prava terenca.
Če iščeš pravega terenca ti priporočam da raje nabaviš Suzuki Jimny ali Vitara z reduktorjem, v kolikor pa ti bolj pomeni komfortni SUV in ti terenske sposobnosti niso pomembne pa se raje ozri po Mazdi CX ali pa Toyota Rav4.
Sam sem imel možnost nabaviti legendarno Mazdo B2500, vendar sem se kasneje raje odločil za Toyota Hilux isti letnik ker je bila bolje ohranjena.
Picasso ima tudi ročico menjalnika na armaturki pa tudi 30cm prehod med prednjima sedežema in zadnjimi sedeži, tako da se lahko predstavljaš ubistvu po celem avtu. Praktično,ce kampiraš in spis v avtu (spet; raven pod je zakon).
Ja, imam še piknik mizo zadaj, Picasso je pravtako raven in ima še zadnje 3 sedeže ločene ter nakupovalni voziček
Zanimivo da pa Mazde Premacy, MPV in 5 skoraj ne vidiš več na naših cestah
Tako specialko kot mtb (29col) spravim pokonci v avto brez prednje feltne. Niti sedeža na kolesu mi ni treba spuščati,je pa res,da imam zgolj 173cm .
Letos smo šli s prijatelji (3je kolesarji+ 3specialke) na izlet in sem pustil dva sedeža doma (tako da je ostal zgolj zadnji desni v avtu), in smo lepo (brez problema) pokonci spravili 3bicikle (brez prednje feltne seveda), privezali z špagami in vmes dali 5ruzakov.
Xsara Picasso je dejansko neverjetno uporabna za take stvari (visok strop,prednji sedeži so zelo naprej ter notranja širina je ogromna).
Aja,za piko na i sem imel zadaj za edinim sedežem še rezervno gumo (lpg predelava).
A postavljen šotor to? 😂
Drži, enoprostorci kot si omenil so najboljši za omenjene zadeve.
Pomembno je ravno dno.
Jaz sem z mojo Hondo CR-V prve generacije prepeljal že marsikaj ravno zaradi tega, hkrati pa to pravi terenec saj z njo marsikaj prepeljem tako z vikendov in na njih, pomagam na kmetijah, nanj priklopim priključke preko kardana, ... noben problem mi nista vreme in podlaga, saj imam povrh vsega še 4x4, reduktor, diferencialne zapore in možnost izklopa prednjih pest.
Tako brez težav peljem zelo dolge predmete in tudi na tesnih parkiriščih vstopam/izstopam tudi na drugi strani, saj je ročka od menjalnika postavljena ob volanu tako kot pri ameriških vozilih.
?? Podreš ožji del zadnje klopi (oz njen naslon) in daš smučke na pod.
Jaz se 3/4 leta vozim brez zadnjega levega sedeža , ker imam večino poti zadaj ali kolo (pokonci postavljeno) ali pa smučke (jp,smučam). Sam pač uporabljam avto za skoke po mestu in športno obarvane izlete. Verjamem,da je moj način uporabe avta malo specifičen,ampak se da smučke čisto lepo tako voziti.
To imaš normalno postavljen bicikl s snemiti kolesi?
Imaš specialko ali MTB?
Ko pa že omenjate pse pa vam iz izkušenj priporočam prikolico
Podjetje Schmidt se že več kot 25 let ukvarja s proizvajanjem prevoznih sredstev in podobnih pripomočkov. Z visoko kvaliteto in fleksibilnostjo hitro in zanesljivo izpolnjujejo želje strank. Ker smo mi – podjetje...
Pa vse danes deluje samo na optično varko po domače povedano.
Jasno da je prostora in ostalega manj če se pa špara na teži in dela na estetiki ter varnostnih zvezdicah, ostalo je nepomembno.
Recimo Mazda 6 prve generacije je tržno nezanimiva ker je zastarela tako oblikovno kot tudi tehnološko, ampak ima pa tisto kar danes manjka : preprostost.
Ko že omenjaš večje število otrok ti lahko povem da je bivši sosed imel v 90'ih Renault 21 Nevada s 7 sedeži in je bilo v prtljažniku kljub temu ogromno prostora, na strehi pa je peljal vse smuči, bicikle in še knjige peljal na sejme.
Danes je kaj takega z karavanom ali pa SUV-om nemogoče narediti, pa pustimo navade in ostalo, govorimo o praktičnosti in uporabnosti vozil.
Vse je odvisno kako planiraš in si organiziraš.
Danes pač izdelujejo vozilo ki so povsem neuporabna in moraš vse na milimetre natlačiti, medtem ko se včasih nisi sekiral kaj in kako boš peljal.
Vse je pač delano samo še na image in design, funkcionalnost in uporabnost sta postranskega pomena.
Kje so pa včasih bili razni nasloni, odprtine, žepi, ipd...? ; imaš kupe odprtin pa jih nemoreš izkoristiti oziroma so stalne prazne.
Res je, danes praktično nimaš več kje to početi in voziti, da o tem kar piše Mčk nemoreš več paralelno peljati 3 osebe na zadnji klopi, najbolj trpi tisti v sredini.
Ja zadnjih 16 let imaš vozili katera imajo Isofix samo na zadnjih zunanjih sedežih, prej pa je bil prisoten na vseh ; naš Citroen Xantia letnik 1998 ga je imel na vseh razen na sovozniškem. Tudi enoprostorci so omenjeno opustili.
Glede vremena je pa tudi res saj si danes nemoreš več organizirati in privoščiti kateregakoli športa tako kot včasih ko si šel nekam res z namenom.
Da ne govorimo kako je danes golf (govorimo o športu in ne o avtomobilu VW Golf) postal vsem dostopen in v vozilih vidim dosti oseb kateri prevažajo palice in žogice.
Da ne govorimo o tem kako vidiš danes pred fitnes klubi (sedaj so zaprti) parkirane mini avtomobilčke (Mazda 2, Audi A1, ...) ; pa še zanimivo je to da večina danes ne športa iz potrebe ali namena ampak samo še zaradi imidža in češ kaj bodo drugi rekli.
To je sicer izven tematike oziroma konteksta ampak ta ukinitev športa in njih dejavnosti pa bo zaznamovala več generacij.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjamem, samo hibrid pa nima tistega čara kot ga ima klasičen avto.
S hibridom pa tudi ne vlečeš prikolice in ostalega čemur služi terenec.
Hibride narod vozi večinoma na krajše razdalje po mestu.
Eden tak primerek je CR-V je bil do nedavnega v Taxi Intertours dokler ni ugasnil prejšnje leto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani