Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Še niti dobro nismo zagrizli v elektrifikacijo pa je že veselica in ne samo da moraš poti načrtovat, še polnjenje ne bo samoumevno ampak cel plan. Se pravi boš precej bolj suženj avta kot si bilz ICE, kjer te ni zanimal ne domet ne ura kdaj boš šel tankat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Pa pravim stalno, da so naše ceste in avtoceste čisti teksas. 

 

Tole ni skos, tole je veseli december, kjer pride na ceste vse živo, ker gredo po nakupih, žurke, fešte, alko srečanja, nervoza pri kupovanju daril. Ni da ni v decembru, zato pač to omenjam. Ostali meseci razen poletnih, ko si dajejo tujci duška s svojimi forami, je relativno dokaj normalno stanje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Če te dobijo z mobitelom v roki bi dal prepoved vožnje, odvzem izpita in vozila. Mobitel pa v mlin. 

Noben nebi več tipkal in vozil verjemi.

 

Sej bo enak efekt tudi če uvedemo širijatsko pravo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 2. 12. 2023 ob 15:14 je Boss napisal:

Povej več... folk je v začetku decembra ratal čist podivjan, ker ta mesec kar precej folku kvarno vpliva, tako da ne rabijo sploh met Audi/BMW, da ga serjejo po cestah.

 

Recimo na tole sem mislil. Kolaž posnetkov zgolj v obdobju 24 ur v samo 50 prevoženih kilometrih.

 

- vključevanje na glavno cesto s hitrostjo defektnega polža.

- vključevanje na AC s 50km/h. To je skoraj misija nemogoče - kamion ki je pripeljal zadaj po voznem je kar lepo blendal, ko je zaviral.

- bremzanje in izključevanje direkt iz prehitevalnega v zadnjem trenutku.

- mladinka za volanom prevozila rdečo, ki je gorela že vsaj 2 sekundi

- pa še eno ekstremno vključevanje s 50km/h na AC. Tole moraš bit al moten al pa nabit k mina.

- seveda ni videa brez črnega Audija/BMW-ja. Tole je bilo brez zapleta zgolj in samo zato, ker pri zavijanju v levo še vedno kot en redkih gledam v vzvratno ogledalo. Ja zaviti bi moral pred rdečo stolpnico, ko zagledam munjenca, ki v coni 30km/h prehiteva, kljub temu, da imam žmigavec na levo. V izogib nevarnosti sem raje peljal naprej in potem obrnil.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tole je kamionarju za vzet izpit. Da ne čutiš, da spredaj rineš nekaj, ki zavira, ropota, gume "kričijo". Tole je folk na drogah, ker tolk brez občutka pa trezen in čist ne moreš bit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Teli dragrace-i so ratali malce dolgočasni, ker navadno več konjev in navora premaga manj konjev in navora. Nobena znanost.

 

Rad bi videl tole na kaki bolj zaviti dirkalni stezi. To bi šele bilo zanimivo, sploh če bi baterija zdržala 10 krogov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Poskusijo ja nižat, ampak če si že s tako nizko ceno jim poveš, da je zato taka, da se bo našel kupec in če ne bo on bo pa en drug. To je cena v katero je že všteto dilanje. Jaz sem dajal take nizke cene in niti 1x se mi ni bilo treba naprej dilat - je vsak razumel zakaj tako nizka cena.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pa ravno to je problem, ki sem ga že omenil... zakaj delat avte za splošno populacijo, ki imajo več kot 200KM in poln navor od 0 obratov naprej? To je norost, ker slej kot prej pride do neumnosi, saj jo avto prav naravnost kliče. Nevarnost hitrih pospeškov vozil, ki so povrhu še tako tiha je za vse sodelujoče v prometu kar precejšnja. 

 

Zato se recimo dogajajo nesreče motoristov, ker so bili izsiljeni zaradi prehitrih pospeškov, katerih ljudje, ki so izsilili prednost, ne dojamejo. Zdaj pa to delajo še EV-ji. Še teli mali za carsharing so tako hitri z mesta, da če nimaš vseh šraufov v glavi poštimanih si sred križišča in nabašeš nekoga, ki je lovil rumeno.

 

Sej je fajn, ko gledaš in probaš te pospeške, ampak a to res potrebujemo? Še do nedavnega se je točno vedelo, kaj so športni, superšportni in hiperšportni avti in vsak je vedel, da za te kategorije je treba imet fejst pod palcem in da to pač ni za vsakega. Tisti, ki je to kupil je tudi vedel zakaj je to kupil. Danes imaš pa imaš v EV SUV-u konjev za vsaj superšportnika, če ne že za skoraj hiperšportnika in to si kupi mamica za otroke vozit v šolo in popoldne na nogomet ter balet. Zakaj? Zato, ker lahko in ker je cenovno dostopno.

 

Isto se je pred časom zgodilo s cestaki, kjer za manj denarja kot je vreden nek osnovni avto dobiš zverino, ki gre z lahkoto 300km/h ampak to je še nekako šlo, ker je takih motoristov silno malo, kljub nizki ceni. A zdaj smo prestopili tole zgodbo in jo dali med običajna vozila, kjer je voznikov res veliko in to popolnoma različnih od normalnih do bumbarjev in neprilagojenih.

 

Zakaj iz varnega prometa narediti carmageddon? Čigav interes in čemu je to sploh smiselno? Ja vemo, da se da, ampak to je kontra produktivno predvsem pa nepotrebno.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 4 urami je Z M A J napisal:

Po besedah uspešnega trgovca z vozili, ki sem ga srečal včeraj, sem vprašal kako gre prodaja, mi samo reče; "zdajle je mrtva sezona, sezona za lučke gledat in smrekco krasit, prodaja nula."

 

To so si trgovci v svoji lakomnosti popolnoma sami krivi. Ljudji so najprej spravili v dilemo ali naj izberejo EV ali ICE, kjer pri EV vemo katere so slabosti pri ICE pa slabosti dela oblast in nihče točno ne ve kaj nam pripravljajo.

 

So pa trgovci enostavno poskrbeli, da ljudje niso bili v dilemi kaj naj izberejo in so lepo z dvigom cen vseh enostavno ljudi odvrnili od menjave avtomobila oziroma nakupa novega. Marsikdo je enostavno rekel ja nič pa vozim starega še naprej saj je čisto v redu in v naslednjih 5-10 let se bo pa ja izkristaliziralo kam bo šel bik pa njegov štrik.

 

Trgovce bo rešilo le in samo precejšnje nižanje cen oziroma marž na mogoče par jurjev in to je maks. Pa še pritisk na proizvajalce, da se še oni odpovejo kakega jurja in pol eno leto nagovarjat kupce da se vrnejo v salone. Pa seveda zahtevat tudi od oblasti, da se zjasni kako naprej in kaj točno potrebujemo za obsežen prehod na EV-je. To da nam samo ukažejo je pač ukrep nesposobnih. Ljudje morajo sami zagrabit in bodo, ko bo zadeva dejansko dovolj zrela.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Jaz sem včeri tud zajebu Goloba, ker sem šel tankat. Ne bo me en Taubi zajebaval z znižanjem cene, kot pravi Alex. Kako si dovoli pocenit, podraži naj. Jajo naj spet pride pa deregulira goriva kot nam je že pokazal kako pol ratajo cene šele ugodne. Pih ne pa Golob k zna sam z regulacijo nam pesek v oči metat in preprečevat da bi Petrol bogatel. Še una šefica Nada je morala it, ker so se dobički premal povečali. Za vse je Golob kriv, še Šimunka pravi, da bohnedaj povečat obdavčitev dobičkov in da je edina rešitev, da naj raja s samoprispevkom plača škode v poplavah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 33 minutami je Tilen5 napisal:

To se bo prodajalo kot med 👍

 

Mogoče, ampak ne s to ceno, ki je nerealna napram stroškom proizvodnje in bo prej minus za Teslo kot pa prodajna uspešnica. Tole bo igrača za bogate, tako kot je bil nekoč Hummer H1. Se pravi zato, da vzbujaš večvrednost - 5,7 metra dolžine, 2m širine in 3000kg gole mase.

 

Drugače pa pri Tesli vedo, da jih bo tole vleklo dol in bodo izdelovali silno malo teh modelov. Javno bodo pa govorili, da nimajo dovolj materjala za proizvodnjo. Zato že zdaj zavlačujejo več kot dve leti s serijsko proizvodnjo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Da ne bo kdo rekel, da sam bentim čez SUV-e in crossoverje, dodajam link na še en precej realen test.

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

O CX-30 je bilo razlitega že kar nekaj črnila, kot bi rekli. Kljub vsemu sem z veseljem sedel za volan, saj je kombinacija odločnega motorja...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

 

Dvomim, ker dampinških cen si pri današnjem standardu Kitajcev ne morejo več privoščit. Lahko ti lepo okrancljaš zadevo navzven, ampak notri je še vedno kitajc. Imajo pa pač prednost, ker imajo surovine zato poskušajo še na tem segmentu kot so recimo nekoč uničili tekstilno industrijo v Evropi. Njihove poslovne prakse so na dnu in verjetno bo tudi EU morala bolj drastično do njih, ne pa tako, da oni tam svinjajo s proizvodnjo EV-ja, tukaj pa EU birokrati ploskajo kako je vse to ekološko in CO2 nevtralno. Laž na laž.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kaj se čudiš saj vsi vemo za koga in kake kupce take avte delajo.....😉

To že, ampak a je to res pravilna reklama za spodbujanje splošne elektrifikacije? Verjetno je pa žal edin plus, da pač daješ močnejše motorje notri al jih pa pač samo dodajaš več in več. Nihče se ne vpraša do kam, ker kar naenkrat poraba elektrike ni več pomembna tako da lahko troši kolikor hoče, samo domet vzdržuješ s čedalje večjimi baterijami, kjer je izdelava pravo nasprotje s tistim ogljično nevtralnim sloganom.

 

Sej v ICE vozila, če bi odstranili vprašanje izpustov in porabe bi lahko tudi brez težav rinili 500, 600 al pa 1000KM turbinske motorje. Vse se da, ampak ni point -pri EV-jih pa se kar tekmuje kdo bo v SUV al pa pickup stlačil vsaj 500KM in to taki proizvajalci, kot recimo KIA, kjer je bil do zdaj plafon 360KM. Zdaj pa juriš, kot da je jutri konec sveta.

 

Ljudje imamo pa čedalje večje omejitve v hitrost, ki jo nekje celo nižajo na 20km/h, gneče in drugo pol pa gledaš te performance, da si res misliš, da nek "ludak jebe zbunjenog".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Povej več... folk je v začetku decembra ratal čist podivjan, ker ta mesec kar precej folku kvarno vpliva, tako da ne rabijo sploh met Audi/BMW, da ga serjejo po cestah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Tukaj se pa pri nekaterih baraka ustavi.

 

Drži, če si v baraki pol verjetno res nimaš denarja za tak avto - ampak to itak vemo. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ampak, cena je pa smrtonosna 70-80k€ ?zmeden?

 

Kljub temu, da je tole strupena zadeva je še zmeraj smešno to, da morajo fejkat zvok, prestave, pa da so pomagala za drift, launch control. Nekak se izgublja prvinskost dirkališč, ker če vse to opravi avtomatika, človek nima tistega adrenalina in užitka, ko ti nekaj rata. Ne vem zgleda nekak kot računalniška igra z vklopljenimi cheati.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 11 minutami je Tilen5 napisal:

Mene motijo taki hitri, pa oni zaspanci v avtu k se cjazio po prazni regionalni cesti 60-65kmh, pol k pride do table za vas pa z nespremnjeno hitrostjo skozi,.. pa ne mrda

 Pa smo spet pri Italijanih (nonotih)

pred 23 minutami je Tilen5 napisal:

Ja  :)  čeprav bolj tista smotana vrtnica spominja na cvetačo 🤣

 

Ja če si mal barvno slep je to dejstvo. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 24. 11. 2023 ob 21:28 je Tilen5 napisal:

https://fb.watch/owMdnF9rI3/
 

 

Italjan 124kmh skoz naselje,..

 

Tale je bil voznik začetnik in je poleg tega nabral še cel regiment drugih prekrškov. Mu je pa en Štajerc iz MB-ja baje bil huda konkurenca s preko 130km/h skoz naselje ravno tako začetnik.

 

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/hitrost-prekoracitev-mladi-voznik-maribor-nova-gorica-2023/

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 28 minutami je Slivka napisal:

Ja, @Tilen5, ampak najhujši so pa tisti, ki imajo cvetačo na tablici. Pa tudi tisti z gorečim gradom so kar temperamentni. Še najbolj umirjeni (ali pa zasanjani) so tisti z vrtnicam...

Tisti z Jankovićem v grbu so pa sploh razred zase...

 

😄

 

Sam en medklic... a cvetača je mišljen grb Ajdovščine?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Se vidi, da nisi dosti v Italiji. 😉

 

Pa še kak divje vozijo.

Sardinija je bla urejen nered oziroma kaos.

Brez enga radarja. Omejitev 30, vsi 90 skozi leteli. Če si htel ven prit si tak dolgo lezel, da te je en moral spustit, oni so delali isto. Razlika proti nam pa je, da ni noben za to hupal.

 

Benetke - Ravena obalna cesta. Nikol še nisem videl tolko radarjev na eni cesti. Samo prav vejo kje so in in hitro prehitevajo ob vsaki luknji.

 

Žal pa se v Italiji v vsem tem kaosu počim bolj varno kot pri nas.

 

Zdaj pa off topic. i20n ima speed cam detector. Z radarjem zazna radarje pred sebej in opozori 😉

 

A se hočeta vidva z Alexom zment bolj točno, a v Italijani divjajo in vozijo kaotično al ne. Ti praviš, da ja, Alex da so zelo vzorni vozniki. :nevem: En od vaju torej nabija klamfe. 🤪

 

Če sem pošten sem zelo hvaležen, da mi ni treba velik po Italiji vozit in ne čutim čist nobene potrebe, da bi al pa da mi zarad tega kej v življenju manjka. Oni to vedo in mi zato pošiljajo svoje "eksperte" na naše ceste, da se mi pol meša. Zadnje čase se ta vpliv dejansko pozna že pri primorcih in čedalj več vozil s KP in delno GO tablicami delajo tisto kar je bil včasih bolj značilno za CE (Celjani so se roko na srce kar precej popravili).

 

Ne vem, ampak, ko zagledam KP na vozilu sem še posebej previden, ker ni dneva, da ne bi kdo od teh kake "Italian style move" izvedel.

 

Da pa ne bo kreg in da ne bo kdo užaljen pa je seveda možno da si KP tablice izbirajo Ljubljančani, da ko gredo na primorsko jih tam manj postran gledajo. Kdo bi vedel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.