Tocno tako. Ponoci se pripeljes domov in rocno vklopis, ko iztopis omenjene luci svetijo se 10,30s naslednji dan gres pa popoldne na siht pa odklenes avto pa spet sveti... uzuni pa sonce.
Sej se ne gre za to kaj lahko in kaj ne. Fore je v temu, da C/L zgubi car oz. svojo funkcijo, ce moras non stop neki rocno saltat. Isti primer so obvolanske kontrole. Ni se nobenmu tesko stegniti do radia pa tam nastavljati, vendar je pa zelo prakticno, ce lahko to upravljas na volanu (vsaj meni).
To je use samo teoreticno in se v praksi sploh ne obnese. Tudi ce ti kupis avto pa ima avto stvarno napako in se prodajalec gladko pozvizga na to ga lahko ga samo tozis oz. prijavis na zvezo potrosnikov. Po domac povedan nemors nc razn ce misls se nevem kok zmetat za odvetnike pa se jajcat 10 let po sodiscu.
Ja nasa 08 isto delujo bp vem pa da je bilo na forumu ze omenjeno od kar nekaj uporabnikov k so mel FL da jih je to motilo, da kao pred FL verzija to bolje zaznava. Pa sej nima zej to veze, ker je bilo govora o coming and leaving home in bi mene osebno to stalno saltanje isto motile.
Ravno to pravim da nek aftermarket modul za 20e ima ta svetlobni senzorcek in glede na svetilnost prilagaja vklop C/L funkcije, nek nov avto pa tega nima ?
Kolegica ima cliota in pravi da zadeva delujo normalno, edino kar ga zjebe je megla, saj je svetlobe zadosti vidljivost je pa zmanjsana in je potem potrebno rocno priklopiti na kratke, ker avto tega ne naredi samodejno, ker kao se vedno zazna zadosti svetlobe.
To je pa sedaj drug problem in sicer da je senzor premalo obcutljiv zato pa ne preklopi. Ce se ne motim je na isto foro kot je pri drugi generacije mazde med tem ko pred FL verzijo deluje osvetlitev oz. zatemnitev konzole povsem normalno (hitro) po FL pa ima ze zamik in se osvetlitev vklopi sele, ko si ze na sredini tunela in obratno. DRL pa itq gorijo samo sprednje saj imajo ravno to funkcijo kao privar?evati. Se pa strinjam, da je motece takrat, ko je vidljivost zmanjsana DRL pa se vedno ne priklopi oz. ne zazna tega pravocasno .
Jest sem kupil coming/ leaving home modul za 20e pa sem dobil zraven svetlobni senzorcek neka mazda pa ne more imeti to originalno... Se strinjam da je to motec faktor. Recimo clio in passat imajo to cisto lepo zrihtano in sicer senzor samodejno zaznava in temu primerno vklopi DRL, ?e je pa temno se pa pri?gejo kratke lu?i (stikalo je na auto). Nobene znanosti.
Matr, zakaj mas pa tko oksidiran ?aromet? Moja 13 let stara ni niti pol tok ? :/
Kr uredu cenaJap. Oljni obro?ki so bli na 3. in 4. cilindru ?ist zape?eni v bat. Na ventilih je blo 2-3mm zape?enih saj,komore so ble polne saj. Uglavnem ?ist v pi*** motor. Vse komplet,delo in materjal me je pri?lo 550?. Je bil pa mi?ljen microjermen ja. Bom reku kolegu,ki je rihtal naj mi po?lje slike,pa jih bom upload-al,da bo? vidu kako je zgledalo.

Zmontira se coming and leaving home modul. Imas ga na facelift spletni strani kjer prodajajo univerzalni modul. Nastavi se lahko od 10-30s. Zveze se pa poljubno (kratke,meglenke, pozicija)
Si mogu kej homologirat ? Baje rabis potrdilo o strokovni vgradnji + TUV certifikat, da lahko sploh homologiras
Ceprav glede na to da je nov avto se zna zgoditi, da se sploh nihce v to ne bo vtikal
P.S.: To si potem posebi moral se zmontirati stikalo ? Imas kaksno sliko kako zgleda ? Drgac pa extra work
Hah.. "naredili so vse". ?e so ti lahko prodali avto za +20k e pa ce je avto v garanciji ima da ZRIHTAJO pa tudi, ce cel avto zamenjajo. Jest bi znoru pa jim tezil vsak dan. Poslji se par mailov na zvezo potrosnikov ce ti iz MES-a ne odgovorijo. To da nic vec ne morejo je itq za lase privleceno samo zato, da te odpikajo. Ce je avto v garanciji in sploh ce gre za stvarno napako, kot gre v tvojem primeru sploh nevem kako lahko recejo, da so naredili vse in da se po domace povedano sprijazni. Napako morajo odpraviti pa tudi ce grejo takoj na Japonsko po novo trojko.... Pizda ej res so frajerji...
Napisano
Sej pravim moj aftermarket za 20e ima ta svetlobni senzorcek original pa ne :S
Povezava za deljenje
Deli na druge strani