Moj fotr ima isto tako samo da je letnik 08 pa laufa use tako kot se zagre . Seveda se isto pelje na LPG . Edini problem je tista pizdarija s servo volanom... Ob mo?nem nalivu (ne vedno) avto zna totalno zatrokirat- servo crkne, na armaturki se use lu?ke pri?gejo, gas ne prime ve?.. Skratka, kot bi se avto postavil v nek safe mode in je potrebno vozilo nekako ustaviti ter po?akati kak?nih 15-20min nato pa avto spet deluje, kot da nebi bilo ni?. Baje naj bi zajebaval nek senzor na volanski letvi in je potrebna menjava celotne letve. Ko sem v BTCju majesa spra?eval mi je rekel, da se da menjati samo senzor ter da pride okoli 500?. Te?avo sem omenil tudi simonu in mi je samo pozicijo volana nastavil na 0 in je bilo vredu kak?ne 2 meseca, nato se je pa te?ava zopet ponovila . Naslednji?, ko se bom zapeljal do simona ga moram vpra?ati, ?e je mo?na menjava samo senzorja in koliko pride. Na forumu sem zasledil, da to ni osamljen primer in da je kar nekaj uporabnikov z isto te?avo.
Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.
S tem se lih ne strinjam, da kelvini ne igrajo nic pri tem. Recimo pri 5000K je svetloba bolj bela in je posledicno tudi vecja preglednost na cesto (usaj meni), kot pa recimo tale poscana rumena svetloba k ma 2500-3000K. Se strinjam, da ne pripomore k temu da bi bila svetilnost daljsa, vendar pa definitivno pripomore k boljsemu pregledu na cesto.
Mene pa zanima, ?e kdo ve do koliko kelvinov (K) naj bi bilo max. priporo?ljivo za ?arnico, da zadeva oz. temperatura ni ?kodljiva za le?e oz. lu? samo? Ker ni nobena znanost, da so mazdine lu?i v podnu sem zasledil, da se da dobiti tudi ?arnice z 6000K (klasi?na ?arnica in ne HID kit). Sem mnenja, da je to ?e vse skupi premo?no za to moje klasi?no halogensko ohi?je in znajo posledi?no nastopiti te?ave, katerih pa no?em . Sklepam, da je neka razumna/varna meja tam do 4000k, vendar je to samo moja domneva. Sem tudi ?e kar nekaj prebral okoli HID xenon kit-a, vendar me nekako ne prepri?a in poleg tega ?e na tehni?nem znajo srat, ?e ga vidijo. Zanima me, ?e ima kdo izku?nje z malo "bolj" mo?nimi ?arnicami, ker sem zamenjal ?e od phillips blue vision, night vision itd. in imajo use skp isto svetilnost. Trenutno imam notri ?ist klasi?ne osram za 4? pa svetijo isto, kot recimo night vision k so ble 25?. Vem, da z nara??anjem kelvina nara??a tudi barva snopa (bolj modra), vendar bi rad neki naredil, ker to res bogo sveti...sploh v primeru slabega vremena ali de?ja. Govora je pa o halogenskih ?arometih, kateri so bili slabo leto nazaj tudi spolirani.
14. to?ko lahko re?i? tako, da z lepilnim trakom malo polima? zvo?nik, ?e ima? seveda posebi zvo?nik za park senzorje. Ali zvok piskanja pri zadnji generaciji prihaja iz normalnih/klasi?nih zvo?nikov?
To je TE oprema, ker kot je bilo ze prej omenjeno CE nima obvolanskih kotrol,manj airbagov itd. GT pa itq ni oz. tud nevem, ce sploh obstaja 1.8 GT. Jest je se nism vidu . Drgac pa srecno pa velik kilometrov ti zelim
Tolk kot sem prebral okoli M6 z 1.8 bencinskim motorjem 89kw nimam kaj zgre?it. Motor je kao neuni?ljiv,?e se seveda z njim dela kot se mora. Gre pa se za vozilo letnik 2003. Ali je bilo takrat kaj posebnega s temi motorji ali ostalimi stvarmi? Za korozijo po pragovih,podvozju in blatnikih sem ?e prebral precej. Ta avtomobil,naj bi bil brez rje. Jutri ga grem pogledat in bomo videli. Na slikah zgleda kar lep. ?e nekaj,ker sem ?e sve? v Mazdinih vodah,kako se stopnjuje oprema pri Mazdi? CE,TE in tako naprej?
Jest mam identicn avto kateri je v lasti ze od samega zacetka in sem pri 190k km imel problem, da je zrla olje. Ne govorim, da je sedaj to hiba ali kaj drugega se pa splaca bit pozoren na to, ker stro?ek generalke ni lih nizek . Avto je bil vedno delezen rednih servisov in se je zanj skrbelo vec kot odlicno pa se je kljub temu pojavila ta tezava. Drgac pa super avto in upam, da bos zadovoljen z nakupom . Avto iz oglasa pa zgleda kar soliden meni osebno edino barva ne potegne:). Se pa na lastne oci prepricaj glede rje
@jest kje so pa m6 2.3 ? Namrec 2.5 sploh ni bilo pri prvi generaciji sestk?
No evo jest sm pa zadnjic mal porabo stestiral, ko je Tomek rekel da ima porabo okol 8l/100km s tem da gre max 100km/h. Sem natankal 42l LPGja in sem se po avtocesti vedno peljal max 110km/h. Obicajno naredim od 400 do 420km, sedaj sem pa naredil tocno 480km. Sepravi je bila poraba 8.75l, ce pa upostevamo se tistih 7% visje porabe LPGja pa pridemo na 8.13l, ce bi vozil na benz. No ocitno tale 1.8 motor pri 140km/h kar obcutno vec pije . Po pravici povedano sem ze komi cakal, da zapiska da je zmanjkalo lpgja da sm ga loh spravu nazaj na 140km/h, ker tole jajcanje s 100km/h ni za nikamr
Jo peljala v btc,kjer so pogledali kaj mi je pre? odletelo (zas?ita podvozja) 225?+15? delo bo odletelo iz denarnice v torek:)
Pa nebo? tok dajala za to plastiko? Sej ma? za??iteno s trem kronam... konc koncou se pa itq sam po cesti furas ne po nekem zapletenem terenu . Ce pa ze pa najd na avto.netu ksno k se po delih prodaja pa sam to plastiko kup
Grem dons v Tedija iskat ene balone pa na blagajni vidm, da prodajajo tud baterije. Pa se spomnem, da na mojmu drugmu dalin?ku (centralno zaklepanje) k ga ma ve? al mn fotr ne dela gumb lock (dela samo unlock). Pa re?em ajde bom stestiru pa zamenju baterijo pa dam tist 1? za 4 baterije. Pridem domu zamenjam baterijo, ampak zadeva se zmeri ista. Unlock tipka dela lock pa se zmeri ne... Prav fotr dej fukn to kitajsko sranje od baterije vn pa dej nazaj original japonsko. Ok, ajde zamenjam pa dam nazaj tastaro baterijo zej pa cudezno dela in lock in unlock funkcija
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj fotr ima isto tako samo da je letnik 08 pa laufa use tako kot se zagre
. Seveda se isto pelje na LPG
. Edini problem je tista pizdarija s servo volanom... Ob mo?nem nalivu (ne vedno) avto zna totalno zatrokirat- servo crkne, na armaturki se use lu?ke pri?gejo, gas ne prime ve?.. Skratka, kot bi se avto postavil v nek safe mode in je potrebno vozilo nekako ustaviti ter po?akati kak?nih 15-20min nato pa avto spet deluje, kot da nebi bilo ni?. Baje naj bi zajebaval nek senzor na volanski letvi in je potrebna menjava celotne letve. Ko sem v BTCju majesa spra?eval mi je rekel, da se da menjati samo senzor ter da pride okoli 500?. Te?avo sem omenil tudi simonu in mi je samo pozicijo volana nastavil na 0 in je bilo vredu kak?ne 2 meseca, nato se je pa te?ava zopet ponovila . Naslednji?, ko se bom zapeljal do simona ga moram vpra?ati, ?e je mo?na menjava samo senzorja in koliko pride. Na forumu sem zasledil, da to ni osamljen primer in da je kar nekaj uporabnikov z isto te?avo.
http://www.mazda-si.net/topic/10926-nevarni-servo-volan-na-m6/?hl=servo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani