Skoči na vsebino
Z avta je v 1 uri zbledel lak
Napisano

Tole je res sumljivo, da 13 let nič pol pa v eni uri taka zadeva.

 

Lahko, da gre res za vandalizem. Meni so prejšnjo Mazdo polili z vročim oljem po vratih in sem rabil kar nekaj ur dela, da sem spravil v prejšnje stanje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hmmm, kdo je rekel, da ne verjamem, ampak ravno ameriške univerze so naredile študije in recimo pri Kalifornijski univerzi Irvine so naredili študijo in ugotovili, da je približno tretjina požarov avtomobilov povzročena s strani samovžiga EV-ja.

 

Druga univerza v Teenesseju je naredila študijo, kjer so iz podatkov ugotovili, da pri 1000 startih EV-avtomobilov pride do 3 samovžigov pri ICE pa v 1 primeru od 10.000 vžigov.

 

Glede tvojega linka pa so podatki jemani na način, da so vzeli število koliko požarov se zgodi na 100.000 prodanih avtov. To pomeni, da ko je prodano 100.000 avtov se izmeri koliko je bilo požarov v tem času. Zakaj tako, ker podatke o požarih imajo in podatke o prodanih avtomobilih tudi, nimajo pa podatkov o starosti vozil in vzrokov zakaj je prišlo do požara.

 

In ja logično, ker na 100.000 prodanih ICE avtov imaš še milijone, ki so že v lasti uporabnikov in je verjetno povprečna starost tam nekje 12-15 let. Se pravi, če požar zajame 20 let star avto je ta tudi v statistiki in to jo naredi izkrivljeno.

 

Pravilno bi bilo, da se izračuna koliko požarov se zgodi v prvih 5 letih od prve registracije in niso vzrok recimo nesreče. Tako se izenačijo kriteriji in dobimo pravo sliko. Take študije še nisem našel ampak slej kot prej jo bo nekdo naredil.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Ja, pa dokler ni preiskave in uradnih zaključkov, je vse ugibanje. In "click bait".

 

EV se statistično gledajo redkeje vžgejo v primerjavi z ICE. Ampak ko se, zgori vse (in še kaj zraven).

 

Tudi hibridi lahko postanejo baklice - bencin in elektrika, kup žic in tehnika na meji - še boljši recept za ogenj.

 

1.) in ko bodo zaključili preiskavo bomo vse izvedeli, tako kot vedno, a ne? Do takrat nas pa odpravijo z besedami, da ne dajejo izjav do zaključka preiskave. Če bi se vžgal dizelski avto bi tole bilo na vseh medijih prva novica.

 

2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.

 

3.) Bencin in elektrika sta v vozilih praktično skos skupaj in redko oziroma skoraj nikoli se ne zgodi, da bi stoječi ICE avto kar naenkrat zagorel brez "pomoči". Navadno se to zgodi ali pri vožnji, slabem designu napeljave, največkrat pa pri hujših nesrečah pa še tam se mora poklopit cel kup stvari, da pride do vžiga goriva (bencin zaradi hlapov nekoliko lažje kot dizel). Pri EV-ju pa ni dost treba saj se lahko vžge kar tako, ker recimo pri nekaj 1000 baterijskimi elementi je lahko zelo hitro kakšen okvarjen. To je recimo tisti pravi samovžig, ko se kar zagodi in zagori samo od sebe.

 

Kako je pa z gašenjem pa itak vemo, če smo hitri in imamo s sabo še gasilni aparat (pametni ga pač vozimo skos v avtu) je pri ICE kar precejšnja možnost za uspeh pri EV pa pozabi, da boš brez gasilcev lahko kar koli naredil. Lahko ga edino v reko al pa morje zapelješ, če ti rata.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ne vem ampak zadnje čase nekaj več opažam vožnjo v rdečo.

 

Tale z belim Cliom je recimo 2 zaporedna semaforja lepo v rdečo in če bi ga dobili je to 18 kazenskih in odvzem vozniške. A pridobil ni nič, ker pri tretjem semaforju sem ga ujel. V drugi situaciji pa kar dva v rdečo - ja tud Vitara na koncu videa.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano
pred 3 urami je hermelin napisal:

Jah, mogoče imava pa malo drugačen pogled na to kaj je zabavno pri vožnji? 🤔 So te pospeški razočarali? Si nabil zadevo na 5500rpm+ pa držal to po ovinkih? Meni je relativno ok, pa že za mojo 2.0 vsi pravijo, da ni nič od nje. Pri nizkih obratih je res bolj žalostno, ampak za ekonomsko vožnjo se obnese. Za ovinke je zadosti, do 200kmh pa tudi prileze, če dopust vzameš. :D Z veseljem bi poskusil g165, pa nimam kje, samo sklepam, da bo ok glede na trenutni količnik. 🤔

 

O ja, sem hrumel po vasi, da so se vse bejbe za mano obračale. :hudicek:

 

OK, resno - sem sprobal po tisti cesti iz Iga na Kurešček in me je dobesedno minilo. Pa ne zato ker je n/a bencinar, ampak zato, ker se res dolgo nič kej dosti ne dogaja, sploh če je klanec navzgor. Območje kjer pa gre dobro je pa precej ozko mogoče res uporabnih dobrih 1000 obratov pred blokado tam nekje med 5000 in dobrih 6000 in seveda avto takrat hrumi, ampak ne tisti žlahtni hrup V6 al pa V8 ampak ena taka kakofonija raznih zvokov, ki bi se jo kasneje verjetno izogibal in le res redko posegal pri takih obratih.

 

Drugač pa, da ne bo narobe razumljeno. Da se lepo uglajeno peljat in če je človek take vrste voznik je to zelo dober motor in prijeten. Ampak tam kjer je prijeten in uglajen moči žal ni in to je dejstvo. Ampak vseeno bi ti priporočal, da ga prej res dobro sprobaš, da te ne bomo pol tu na forumu tolažili, če bi bil slučajno nezadovoljen. 😜

 

Idealen motor za Mazdo 6 bi bil 2.5 turbo 250KM z ročnim menjalnikom. Ampak žal nismo Ameri, da bi imeli bencinskega turbaka, ampak v tolažbo tudi tam nimajo ročnega menjalnika. Hehe.

Tako, da zame osebno, je še najboljši približek 150 al pa 175/184KM Turbodizel z ročnim menjalnikom. Torej je bila to pač logična izbira in verjetno en manjših kompromisov v množici drugih, ki sem ga moral sklenit sam s sabo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano
pred 7 minutami je hermelin napisal:

Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami. :)

 

Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. :D Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla? :D 

 

p.s. trenuten zoom je 2.0 cca 150 konjev in hp/kg je na papirju manjši kot pri g165, kar bi načeloma moralo biti fun enough, brez da kuri preveč benza za dolge ture. ali pač? 😕

 

Tvoje besede v moj avto prosim.  :D 

 

Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.

 

Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

To je res... z 19 colarji daje veliko bolj povratne informacije kaj se dogaja s kolesi, medtem ko 17 colarke, sploh zimaki so pa v kategoriji "kr neki". Drugač pa tudi G-vectoring je neki kar se je treba navadit, ker v začetku imaš full čuden občutek.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

1. To ne moreš primerjat, ker ne veš kje je kdo vozil oziroma kako se je avto uporabljalo. Meni je pri vseh generacijah 6-ke delalo pikice pa tudi na službenih Golfih in Passatih je tako, da ne rečem slabše.

2. Spet odvisno od uporabnika oziroma celo od tega kako so poskušali čistit. Razni Maxibrili ipd so "super" za naredit sranje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Sam to je tamočen dizel AWD. Dvomim, da bi hybrid zaradi teže baterij zadaj lahko tako dobro odpeljal. Tole je namreč bolje kot pri CX-30

 

Full test:

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

Jest pa doma priklopim ;) … Edino ce kdaj grem kam dlje… Najvec vozenj je takih, da se vecino casa vozim na strom…

 

Ja, točno to je smisel hybrida, da večino časa lepo živiš z elektriko, ko se gre pa na daljšo furo pa spet ni stresa pred dosegom in iskanja polnilnic.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.

 

Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Ne, baterija vejo moč doda pri speljevanju in pospeševanju... :jezicek: 😉

 

Saj res, kolk pa ima kapacitete tale famozna baterija in koliko je močan elektro motor zanjo?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.