Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 29 minutami je GregorV napisal:

Glede vlečne kljuke. Koliko približno stane homologacija?

Hvala

Jaz sem dal okoli 40 €.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Če pa najdeš originalne, se pa vidi razlika v ceni, čeprav je še vedno manj kot pri pooblaščencu.

 

WWW.EBAY.IE

Genuine Set Of 4 Mazda 3 Spark Plugs HF0118110 | Vehicle Parts & Accessories, Car Parts & Accessories, Ignition Systems &...

 

Sicer, če gledam tole od Boscha, ima debelejšo podložko.

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko. Tiste s standardno podložko so samo za motorje, ki imajo izklop cilindrov, kar x186 nima.

 

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.

image.png

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ko sem vzel CX-30, so mi dali kupon in sem naročil kljuko, tako da je bila gor ob prevzemu avta. Pooblaščenec jo je zmontiral, jaz pa sem jo moral homologirat. Na tehničnih je ni znal dat gor (🤔), sem mu pokazal, in so poslali papirje v LJ, da vpišejo v homologacijo. Kljuka služi b.p.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Odvisno od nastavitve v avtu. Lahko se vedno vklopi avtomatično, ko zazna telefon, lahko pa si zapomni zadnjo uporabo (recimo DAB, USB ključek...

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Meni je zanimivo, ko že omenjaš vrtljaje, da x186, ko je segret, drži minimum na 600 o/min. Kar je zelo malo.

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

To je rešeno s tipko za izklop zvoka. Moraš se samo navadit, da po pritisku na tipko za zagon motorja sledi še pritisk na tipko za izklop zvoka. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Hm, kaj pa je to za ena verzija Mazde? (CX-50?) Sem slučajo naletel na YT. Za ameriško tržišče, zgleda.

 

image.png

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je sportman333 napisal:

ampak občutek v vožnji je pa porazen :)

 

Ker je manko zvoka, ni menjalnika, ali kaj drugega?

 

pred 39 minutami je Slivka napisal:

Kot prvo: kaj pomeni tisti napis "RS TURBO"? A da ima debelejši kabel za polnjenje? Ima "turbo" hlajenje baterije?

 

Podobno je za vprašat na Porscheju, zakaj imajo Taycan Turbo S.

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Na levi strani med volanom in vrati so 4 gumbi. Eden je TCS. Ampak mislim, da izklopi samo traction control. Tako da si obsojen na menu. Po vsakem zagonu motorja.

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Na CX-30 je tipka, ki izklopi piskanje ob prekoračitvi hitrosti. To tipko moraš ob vsakem zagonu pritisniti, če ne želiš poslušati piskanja. Drugo ni nadležno. Bolj je nadležno, da, če želiš izklop kakšnega pomagala, v menuju na osrednjem ekranu poiskati zadevo in ob vsakem zagonu to ponoviti.

Zakaj je vse vključeno ob zagonu motorja? Tako je Mazda dobila vse možne zvezdice glede varnosti na NCAP...

Popravljeno od etcho
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Saj pride, Alpine A290 ... Električna petka na steroidih.

 

Kaj so pri Renaultu izgubili občutek za oblikovanje? Blatnik, ki gre 3x navzven - res grdo za moje pojme.

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Mi je znano to zgubljanje po gozdovih, sicer z mtb. Običajno uporabljam topo karte (digitalizirane), stare 50 ali več let, kjer so vrisane kakšne stare steze, ki so praviloma že zdavnaj zaraščene. Tako sem se enkrat ustavil na podobni potki nekje sredi Male gore na Ribniškem, ker poti ni bilo več, ko sem zaslišal lomljenje suhih vej. Mislim, da sem bil hitrejši od Rogliča, kako sem zašibal nazaj. Medo je bil, sigurno!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.