Upam, da na njihovem mazda forumu vedo, da je slovenski OMV dejansko madžarski 😀
Prej ni bil. Itak.jim je težko spremeniti mnenje. 😊 Sem pa ravno danes bral, da naj bi tudi pri njih vlada regulirala ceno goriv in naj bi se vrtela okoli 1,5€ za liter. Bomo videli, če bo res. 🤔
Se pravi so Italijani pol neumni, da hodijo v Slovenijo tankat Petrolovo župco? Sam verjetno to niso Italijani z rdečimi Mazdami? Ker baje, da kljub temu, da je gorivo dražje ga porabijo tolk manj, da je pol v bistvu cenejše, al neki tazga. Ma nej to razloži kakšen, k je iz hribov doma pa mu je zdrava kmečka logika blizu.🤪
Italijani hodijo k nam, ker je zadnje čase res velika razlika v ceni. Ko je bila ta manjša so raje tankali pri njih. In še kot zanimivost, tankajo skoraj izključno na omv črpalkah. Ker zaupajo bolj "avstrijcem".
Tudi na njihovem mazda forumu vedno omenjaho le omv,ko omenjajo tankanje pri nas. 😉
pred 7 urami je Janez007 napisal:
Mislim, da bi bilo bolj statistično zanesljivo, če bi pisal "lastnice rdečih Mazd" 🤣
CX-30 2.5L and turbocharged (zastarel motor)
Vidiš, zraven in v cx30 so vedno lepe punce. Če je le-ta še rdeče barve je to zagarantirano. 😉
To je laž - v Italiji imajo najboljši in najcenejši bencin, ki je najbolj primeren za premijske Mazde rdeče barve ... pika. 😋
Nikoli niso lastniki rdečih mazd trdili, da imajo Italijani najcenejšie gorivo. To je navadno levaško zavajanje. 😉
Trdili so pa, da je esso supreme plus najboljši dizel, s katerim lastniki rdečih mazd naredijo več kilometrov,kot z kako Petrol župco, v kateri je največ bio dizla. Veliko več, kot v drugih evropskih gorivih. 😊
Po testni vožnji z Mazdo CX-30 si ne morem kaj, da ne bi primerjal tega SUVa s prvim koritom na kolesih, ki sem ga premogel: Fiat Panda iz leta 1995.
Obakrat sem za sovoznico. Sicer tokrat skoraj tri desetletja starejšo, a pustimo podrobnosti. Cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
1.) Test naslonjala
Če sem pri Pandi podrl naslonjala nazaj, je nastala ena zasilna zakonska postelja. In dovolj trpežna, da je zdržala marsikaj. Če podrem naslonjala v CX-30, se počutim, kot bi ležal v trugi... Pa pri Pandi se je dalo naslonjala podret bistveno hitreje. Ja, včasih kar zaželjena lastnost...
2.) Test kolen
CX-30 je tukaj žal pogorel na testu. Panda je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri CX-30 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez sredinsko konzolo velikosti letalonosilke. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka.
3.) Test desnega ovinka
Žal, CX-30 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s Pando peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri CX-30 se sovoznica ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?
4.) Test pogovarjanja
CX-30 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
5.) Test hitrosti
Panda je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti CX-30, da to doživiš?
6.) Test pospeševanja
Sklopka, prva, gas, sklopka, druga, gas, sklopka, tretja, gas, sklopka, četrta, gas,... v Pandi si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In CX-30? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Ampak kdo si pa to želi?
7.) Test udobnosti
Končno test, kjer je CX-30 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V Pandi mi je ponavadi bruhala.
Toliko zaenkrat. Glej, razumem, da obstajajo moški, ki jim je tak avto všeč. Razumem, da obstajajo moški, ki raje natepavajo moške kot ženske. Razumem, da obstajajo moški, ki se onesvestijo, ko njihova žena rojeva. Razumem, da obstajajo moški, ki obožujejo električne avte. Ampak jaz nisem tak. Vsak po svoje in gremo dalje.
Podobno izkušnjo sem imel s peugeotom 306 GTI. Ko sem zapeljal hitro v desni ovinek, je sedanjo ženo (takrat že dekle) prisesalo name. In vedno v istem ovinku. 😊
Ni potrebe. Poraba je tam-tam, je pa vožnja po avtocestah veliko bolj sproščujoča v cx30. No, mogoče za smučanje bom aktiviral 6-ko. Ima velik prtljažnik. 😊
Vidva skupaj nista niti za enega zajčka. Skupaj ne naredita niti 20.000 km/leto. 😂
Jaz sem v šestih mesecih naredil 12500km.😊 Imam pa letos še dvakrat pot v München, 2x Dunaj, 3x Milano, Smučanje Dolomiti, mogoče poleti Oslo,Kopenhagen?? še enkrat poleti Dolomiti (tre cime).
Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))
Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...
Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂
Pri hitrostih tempomata od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več.
Imam občutek, da je mazda s tem glomaznim cx 60 in velikooo predragim modelom brcnila precej v temo. Ko zmanjka elektrike (po le 60 likometrih-na avtocesti že veliko prej) se voziš naprej kot prej z zastarelim 2.5 motorjem. Poraba po še naprej velika od 8,5 pa navzgor. To ni glih nek napredek. 🤔
Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊
V avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla.
Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra.
Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani