Ima? kaj takega? V glavnem me lu?ka ne moti ampak bisto zgodbe je v tem, da pri Petrol 100 moj RS (in ne samo moj) o?itno zazna, da nekaj ne ?tima, na OMV 100 pa se to ne zgodi skoraj nikoli. Debate o razli?ni porabi so pa? neskon?ne zgodbe ker NIKOLI ne bo nih?e vozil cel kestl popolnoma isto in pod istimi pogoji kot prej?nji kestl, ?e ti pa elektronika zazna druga?no izgorevanje je pa tu druga zgodba. Baje je (mislim, da na strojni) nekdo delal analize goriv in OMV ima dejansko vedno vsaj 10 oktanov (v?asih tudi kak?nega ve?). Ampak bistvo tule so pomoje kak?ni aditivi.
Sam bom dal noter podalj?ek za Lamda sondo, tisto za katom potegne? malo ven iz izpu?nih plinov in bi moral biti mir. (?e bo danes ?as bom to namontiral pa poro?am)
Meni se dogaja, da mi na plin pri konstantni vo?nji vklopi lu?ko ( verjetno plin ne segrej dovolj Kata) na bencin se pa to ne dogaja.
Da bi pa pogledal kaj je z mehanizmov v zadnjih cilindrih pa ne, sedaj si nastavil ro?no tako da se verjetno nikoli ne bo ve? sama na?telala.
Sicer kar si naredil je hitra re?itev, dolgoro?no pa to ni najbolje, ker z tajkim nastavljanjem bo? neko? pri?el predale? z vzvodom v zadnjih cilidrih in bo? spustil ro?no in bo ekscenter "predale?" in ne bo spustila, al pa bo le temu vzvodi zmanjkalo hoda in ro?na bo "trda" potegnjena, plo??ice pa ?e vedno ne bodo prijele diska.
Lej ne me narobe razumet ne pljuvam, svaka ?ast da se kdo sam ?esa loti, samo povedat ho?em kaj se lahko zgodi in kaj je bolj pravilno.
Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:
A sem ?alabajzar al nisem ?
Ma bo?tjan kar prav ?e od 626 se vle?e sranje od zadnjih cilindrov, ?e si jih p narazen uspel dobit in to vse porihtat pa . jaz sem poizkusil narazen dobit na ?e blokiranih ko ro?na ni ni? prijela ve? pa je bila edina re?itev nakup novih cilindrov 100?, ni ?lo ve? narazen.
Ne vem ?e je ker nazadnje je ona imela vgrajene tudi LED dnevne lu?i, nekaj dodatkov v notranjosti, krom alu plati??a, verjetno ve? kilometrov ker avto je bil vsak dan v uporabi v vsakem letnem ?asu,...
Lahko pa, da so to tudi dol pobrali in gre taka naprej, ?eprav bi jo la?je prodala ?e bi rekla da je njena.
sprejmi zakon potem pa za?ne? razmi?ljat kako ga naj izvajajo, oz kje se sedaj lahko pojavijo tee?ave kdo mora kaj predpisat katere dokumente je potrebno predlo?it pri registraciji (trenutno samo, potrdilo o zavarovanju, potrdio o tehni?nem pregledu in potrdilo o pla?ilu cestnine) nikjer ne pi?e da je potrebo tudi predlo?it veljavno vozni?ko dovoljenje za kategorijo.
vglavnem dobro da sem jaz uredil registracijo pred 1.7.2011 ko je uradno potekla
Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.
?ivjo
sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.
pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?
ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil
Pazi na moji pri 290+ km ni bilo nobenega problema z to cevjo pa sem jo sem pa tja mrdal, pa je dr?ala, sem jo pa na xedosu pri nizkih zunanjih tem res zje.al aja ?e tiste cevi moram enkrat pri iskat
Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.
aja jaz sem razumu kot da ma klimo, pa kao kabrio brez klime no go...kar ni res, ker kabrio brez klime se da (razen seveda, ce imas kabriota za mestne voznje)
Ja verjetno je res mi?ljeno tako kot ti pravi? ker bi naj bil kabrio brez klime muka v poletni pripeki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam bom dal noter podalj?ek za Lamda sondo, tisto za katom potegne? malo ven iz izpu?nih plinov in bi moral biti mir. (?e bo danes ?as bom to namontiral pa poro?am)
Meni se dogaja, da mi na plin pri konstantni vo?nji vklopi lu?ko ( verjetno plin ne segrej dovolj Kata) na bencin se pa to ne dogaja.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani