Saj v bistvu res ne veš kaj boš kupil na koncu, ko začneš gledati za novim avtom. Najprej si moraš razčistiti, kaj v bistvu sploh potrebuješ in do koliko denarja sploh greš. S časom se potrebe spreminjajo. Pri meni je bila prioriteta benzinar. Električnih avtov niti pogledal nisem, niti ne bodo na mojem seznamu želja po moje nikoli. Upam, da mi ga ne bo potrebno kupiti. Na prvem mestu je bil pri meni cupra fermentor, benzinar, 150 konjev. A kaj, ko so jih imeli samo z avtomatskim menjalnikom. Testna vožnja je bila dovolj, da sem ga črtal iz seznama. Ta kombinacija je milo rečeno porazna. Menjalnik je ob menjavanju in speljevanju trzal in motor ni bil prav nič prepričljiv. Poraba na testu je bila 8,5 l/100. Nato sem dobil testno cx 30 z x motorjem za en par ur. Sto kilometrov z njo je bilo dovolj, da je padla odločitev.
In vsak dan sem bolj zadovoljen z njo.
Sedaj imam najboljše iz obeh svetov, dizla karavan za prevoz glasbene opreme in občasno premagovanje vrhniškega klanca v 6. brzini 😊 in CX-30, da uživam s tihim motorjem, majhno porabo in občasnim vrtenjem motorja v višje obrate. 🤗
Bolje tako, da se mu slučajno ne stopi plastični karter. 🤣
Ravno sedaj, ko smo montirali mrežo sva z Gelipterjem ugotavljala, kako ima dobro zaščiteno dno cx 30. Kot kak športni,dirkalni avto. Nič podvozja nima odktitega.Veliko bolje kot pri 6-ki.
Tako,da je tudi karter veliko bolj zaščiten kot pri 6-ki.
Morda lepše, ampak a smo pozabili, kako je težje dihati skozi obrazno masko? Bo v vročini zadosti zraka?
Mogoče bi pa izračunali, koliko manj zraka pride zaradi te mrežice? 😉
Aja, zajem zraka za motor je zgoraj na zgornji mreži. 😉
So pa dobre te mrežice kot začčita proti razni golazni (polhi, podlasice, podgane, rakuni, kune). Tako nimajo vstopa v motor. Spodaj je pa itak vse zaprto z plastičnimi pokrovi. 🤗
Z Gelipterjem sva obdarila za novo leto naše mazde.Kupila sva in vgradila dodatne mrežice na najiinih cx30 na spodnji odprtini za zrak.
Original odprtina je prazna z le par pokončnimi letvicami. Aftermarket mrežice pašejo v nulo, imajo enak vzorec kot maska n so narejene iz res kvalitetne ABS plastike. Na nosilcu tablice so potrebni majhni popravki-modifikacije.
Prej:
potem:
Sva pa opazila, da so pred hladilnikom vgrajene posebne lopute, ki so zaprte, ko je motor ugasnjen. Najbrž služijo temu, da se motor hitreje segreje, nato se odprejo. Vidi se namreč, da jih krmiljo elektromotorji.
Ne, nimajo, hvala bogu. Te okrancljane in svetleče havbe ala novoletne jelke, spredaj in zadaj so mi nekaj najbolj grdega, kar so v zadnjih letih dali na avte. V tem pa prednjači reno megan.
Seveda sem šel - sva šla po turi na Gorenjskem, čez Vršič na goriško na tvoje konce (@Slivka)-brez pasoša in na morje za 2dni....😉(@Alex je dal za večerjo jaz pa za pijačo kot pravi Štajerec.... 😀😂😉)
(Pod izlete je pa objava) 😊
Moramo še kdaj ponoviti vajo. Da bo zraven tudi Gelipter. 😊
Jaz vem, ko sem šel zaarat saaba v lj, nisem spal cel teden dobro. Sem se samo žrl sam sebe, kaj če menjalnik crkne, kaj če to in ono crkne.
Možakar je zatrjeval, da je vse servisirano kot mora biti.
Podkrepljeno z listki in računi.
Ko sem avto peljal na kop car v lj (servis za SAAB) so mi rekli, da je tako dobro možakar skrbel za avto, da je bil v delavnici zraven in spremljal vsak servis.
Uglavnem takrat se mi pa res kamen odvalil od srca
Očitno so še posamezniki, katerim gre za zaupati in ni mi žal, da sem kupil od njega avto.
V bistvu si imel bolj srečo, da je lepo skrbel za svoj avto, kot pa to, da je imel vse račune in listke.
Kaj pa če te ta tvoj šesti čut vara, tako kot na primer pri političnih voditeljih? 😃
Mah, pri političnih voditeljih je tako, da volim tiste, za katere vem, da bodo razjezili več ljudi. 🤗 V bistvu mi je pa čisto vseeno, kdo je na oblasti. Meni se isto piše. Če pa večina odloči tako, kot je, pa naj. Na zadnjih volitvah sploh nisem šel volit. Kar se pa tiče mojega šestega čuta, so moji znanci in moja familija vedno začudeni, kako ugasnem (predvidim) pravilbo stvari.
Recimo zadnji ojačevalec za kitaro sem kupi pred kratkim l "na slepo" v Nemčiji.
Preko njihove "bolhe". Ojačevalca nisem ne videl, ne slišal, kupil sem ga le na podlagi dopisov prodajalca. Ocenil sem, da je pošten v izjavah. Vseeno se gre tu za par jurjev €. 😊 In nisem se zmotil. Ojačevalec je prispel v dveh dneh, celo zaščiten v dodatnem kovčku, vrednim 300€. Zraven mi je dal nove lampe, kable...
Pa tega v oglasu in dopisih ni omenil. Ojačevalec pa dela v nulo. Prišparal sem kar precej denarja in moj šesti čut je zopet deloval. Prav tako pri prvi mazdi 6 leta 2006, kot tudi tej ta zadnji.
Ko kupuješ avto ugotavljaš njegovo dejansko stanje, in sicer na podlagi tehničnega pregleda in preizkusa avta, razpoložljivih dokumentov in izjav lastnika. Če se na dokumente in njihovo vsebino ne spoznaš, je res vseeno, ali jih pogledaš ali ne. V tem smislu razumem tvoje stališče do dokumentov. 😲😀 (če ne ločiš med originalom in ponaredkom).
Jaz najbolj verjamem svojemu občutku ali pa strokovnjaku, ki avto pregleda.
Ko sem sam kupil 6-ko v Nemčiji, je Marko poslal tipa, ki se spozna na avte gor v Nemčijo. Pregledal je detaljno cel avto, meni pa je poslal okoli 30 slik vsakega detajla avta. Tako sem zaupal, čeprav sam avta nisem videl, da je v redu. In res je bil v redu. Imel sem tudi izpisek iz servisov, a si kaj dosti z njimi nisem mogel pomagati.
Pri cepljenju si govoril drugače. In tukaj je podobno, kot pri cepljenju. Gre za višjo ali nižjo verjetnost pojava bolezni oziroma obstoja morebitnih napak na kupljenem vozilu.
Meni je preverljiva zgodovina, računi, bistvena. Lahko prodajalec še tako naklada, važno mi je, kaj piše na papirjih in kaj vidim in občutim pri vožnji. In če se njegovo nakladanje ne ujema s papirji je to samo znak za alarm. Torej papirji so ključni.
Lepo, da zaupaš vsemu, kar ti pomolijo pred nos. Tej računi so podobno relevantni, kot zapisi o porabi. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj v bistvu res ne veš kaj boš kupil na koncu, ko začneš gledati za novim avtom. Najprej si moraš razčistiti, kaj v bistvu sploh potrebuješ in do koliko denarja sploh greš. S časom se potrebe spreminjajo. Pri meni je bila prioriteta benzinar. Električnih avtov niti pogledal nisem, niti ne bodo na mojem seznamu želja po moje nikoli. Upam, da mi ga ne bo potrebno kupiti. Na prvem mestu je bil pri meni cupra fermentor, benzinar, 150 konjev. A kaj, ko so jih imeli samo z avtomatskim menjalnikom. Testna vožnja je bila dovolj, da sem ga črtal iz seznama. Ta kombinacija je milo rečeno porazna. Menjalnik je ob menjavanju in speljevanju trzal in motor ni bil prav nič prepričljiv. Poraba na testu je bila 8,5 l/100. Nato sem dobil testno cx 30 z x motorjem za en par ur. Sto kilometrov z njo je bilo dovolj, da je padla odločitev.
In vsak dan sem bolj zadovoljen z njo.
Sedaj imam najboljše iz obeh svetov, dizla karavan za prevoz glasbene opreme in občasno premagovanje vrhniškega klanca v 6. brzini 😊 in CX-30, da uživam s tihim motorjem, majhno porabo in občasnim vrtenjem motorja v višje obrate. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani