sej ?e sem malo cini?en so nekaj res korigirali - cca polovico. Tko je ?lo cena gor za 4 cente, tro?arino pa so zni?ali za dva centa... Tako, da imamo podra?itev za cirka dva centa.
sam sem z M 626 1,8 z 101 KM naredil cca 100000 km in se je dalo pre?ivet. Se da vozit po Ac samo te lahko pri polno nalo?enem avtu malo preseneti kak tovornjak.
Tudi 'nazadnja?ki' Romuni s sodobnim sistemom, tako kot Mad?ari
V Romuniji uvedli nov vinjetni sistem
V Romuniji so v za?etku oktobra 2010 spremenili sistem vinjet, ki so obvezne za vo?njo po dr?avnih cestah in avtocestah. Z novim sistemom so uvedli elektronske vinjete in opustili obi?ajne vinjete nalepke.Romunska vlada bo z novim sistemom privar?evala pri tiskanju vinjet in prodajalskih provizijah.
Tako lahko sedaj romunsko elektronsko vinjeto vozniki naro?ite kar preko spletawww.roviniete.ro, seveda pa tudi sedaj ostajajo prodajna mesta na mejnih prehodih ter na bencinskih servisih v Romuniji. Ob nakupu e-vinjete potrebujete podatek o registrski oznaki vozila, ki se vpi?e na potrdilo, ki sedaj zamenjuje klasi?no nalepko. Voznik mora to potrdilo oz. e-vinjeto hraniti v vozilu ves ?as vo?nje po romunskih cestah in ga mora ob kontroli tudi pokazati. Stare vinjete bodo ostanejo v veljavi ?e do konca njihove veljavnosti.
Tudi v novem sistemu je cena vinjet odvisna od trajanja ter kategorije vozila. Za osebna vozila je tako mo?no kupiti 7 dnevno vinjeto po ceni 3 evre, mese?no za 7 evrov, 3 mese?no za 13 in letno za 28 evrov. Pri tem je potrebno omeniti da letna romunska vinjeta velja leto dni od dneva nakupa. Kazen za neuporabo vinjete je precej visoka, za osebna vozila od 250 do 500 evrov ter od 750 do 4.500 evrov za tovorna vozila.
Primer zakaj ni dobro imeti prevelikih ?eljusti, ?eprav v prvo ko pomisli? se ti zdi kot da je vulkanizer blesaav ampak potem sem videl luft med feltno in ?eljustmi...jao, kako grdo potem zgleda feltna z ute?mi na zunanji strani.
Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem:
?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne?
Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal.
tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem:
Da malo spet zbudim mojo temo. Po vsej verjetnosti bo letnik 2011, ker ?e ga zdaj naro?im bo ravno za novo leto pri meni. Cena novega pa mi pride na cca. 38.000?. Druga varianta je, da bi vozilo naro?il (to?no tako opremo, kot ?elim) in potem avto hi?a registrira kot testno in po cca. 3 mesecih mi jo proda kot testno vozilo. Razlika v tem primeru pride cca. 4000? cenej?e. Kaj pravite na to? Je za riskirat in kupit testno? Imam ob?utek, da taka vozila pridejo ?e »zjahana« Ne vem, mogo?e se pa motim. Testnega nisem ?e nikoli kupil.
Lp
?e je avto hi?a resna potem ni straha za testna vozila imam dobre in tudi malo manj dobre izku?nje. Naslednji? bi ?e vzel testno vozilo ampak preverjeno. (?e je tako, da ga za tebe naro?ijo mislim, da ne sme biti problema)
Mah mogo?e sem slabo napisal. Vem da so gume stare in sem pred tem da kupim vse 4 nove ali vsaj dve prednji 17 colski ali pa vzamem 4 jeklenke 15 in 4 nove gume. 15 je pa? ugodna varijanta pa ?e litih 17 ne klanfa? gor dol dvakrat na let tko ko sem to po?el na prej?njem avtu.
Teoreti?no ?e se odlo?im ni nobenga problema zarad 15, to me je najbolj zanimal?
Kolikor jaz vem ima bencinar 2,3 ve?je diske, ?e pa pa?e jekleno plati??e 15 col pa bo ajvar vedo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot je Borut vpra?al kaj pa uporabljate za vodila oken?
Ker mastne stvari potem naredijo mastno tudi steklo...??
Kaj pa te?aji vrat WD40 ali kake specialne variante??
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani