Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava. Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva
Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.
recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...
To je največji problem pooblaščencev. ČE nekoga poznaš in ČE se zmeniš, dobiš normalno ceno...drugače te oderejo.
Jaz nevem kaj je fora, ampak da mi liter olja računajo 3krat dražje se mi zadeva res zameri. Pa ne me narobe razumet, še vedno servisiram na pooblaščencu. Tudi po garanciji. In vem, da je ugodnosti pooblaščenca (garancije, reklamacije, etc) potrebno nekje plačat. Cena pooblaščenca bi morala bit 15-20% več kot pod kozolcem. In potem bi več ljudi hodilo na pooblaščenca. Tako je pa slovenska mentaliteta takšna, da večina ljudi po garanciji prehena z obiskovanjem pooblaščenca. Meni asistenca in dober odnos veliko pomeni, zato ostajan (zaenkrat še) na pooblaščencu.
Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.
Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.
Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.
Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂
Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.
Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!
Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial.
Se pravi asistenca deluje. Bi ti lajkal, če bi lahko🙂
Tako, edino preko aplikacije je klicalo v Nemčijo, ker je bil zadnji servis tam, ni še zamenjalo na Slo številko. Me je klicala prejle iz customer service kako sem zadovoljen in je potrdila, da prvič ko bom šel v Slo na servis bo "updejtalo" na Slo številko.
Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.. Sredi poti nimaš kaj na Mazda6 delat ker nimaš niti dvigalke Ključ sem imel sabo, ampak kaj ti nuca. Ker na omv nisem našel žive duše z dvigalko in mi je škoda, da bi mi to drgnilo po disku (s pihanjem in naglim zaviranjem ni šlo ven), sem klical MES (mazda asistenco). Prišel lokalc v 15 minutah, odvijačil gumo, spajsali kamen ven z izvijačem, podpisal papirje in dalje na pot. Storitev popolnoma brezplačna in res super hitra izkušnja.
Huh,gledam vse naokoli,A6, ,allroad pa 530xd, pa me mine pr kasku pa cestnini. Pol pa vidim tole. Taman. Ma kdo kake izkušnje, kako se kej pele po snegu? Vrjetn tko k moja cx5 awd...
Tega sem gledal predno je prišel sploh v slo, zgleda v piko, ampak sem potem raje naredil obvoz od dizlov. Preveri za številko šasije in poglej servise, če vse štima potem rabiš še klasičen dizelski mazda poseg od podložk do kolektorja etc.
No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.
Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.
Ja, če ti trese sam pri določenih hitrostih je problem v centriranju. Recimo do 80 je okej, potem je vibracija, potem nad 90 pa spet okej. Verjetno se potem spet pri neki hitrosti ponovi. Pejdi centrirat.
Evo zamenjal brisalce. Iz Aerotwin sem dal gor originalne mazda. Brišejo boljše vendar imam še vedno neke čudne sledi na steklu, ki izgledajo kot en premaz. Predvidevam, da moram razmastiti steklo a kaj. A bo sredstvo za posodo dobro ali svetzjete kaj drugega?
Mogoče imaš samo od voskanja? Priporočam da počakaš par dni dežja. Drugače pa časopisni papir zmečkan dela čudeže.
Odvisno. Jaz sem jih dobil zraven,tako, da jih imam sedaj cel vagon doma. 😊
Na žalost imajo sedaj vse znamke oem feltne "made in china". Pač racionalizacija.
Ravno pred par dnevi mi je nečak pokazal njegove 20" na bmw x5, ko je montiral zimske, in so prav tako made in china. 😊
Okej štekam, potrebno torej preverit.
Zdej malo gledam te konfiguratorje, iskreno ne vem kaj je razlika med GH/GJ 6ko. Kaj ta oznaka pomeni? Obstaja namreč 2013-2018 letnik GH ali GJ, obe sta 192 konjski. Kaj je fora?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je največji problem pooblaščencev. ČE nekoga poznaš in ČE se zmeniš, dobiš normalno ceno...drugače te oderejo.
Jaz nevem kaj je fora, ampak da mi liter olja računajo 3krat dražje se mi zadeva res zameri. Pa ne me narobe razumet, še vedno servisiram na pooblaščencu. Tudi po garanciji. In vem, da je ugodnosti pooblaščenca (garancije, reklamacije, etc) potrebno nekje plačat. Cena pooblaščenca bi morala bit 15-20% več kot pod kozolcem. In potem bi več ljudi hodilo na pooblaščenca. Tako je pa slovenska mentaliteta takšna, da večina ljudi po garanciji prehena z obiskovanjem pooblaščenca. Meni asistenca in dober odnos veliko pomeni, zato ostajan (zaenkrat še) na pooblaščencu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani