10l/100km pri takem avtu je zakon. SX je prvi tank pil pod 9 litrov, drugi je bil 10, kasneje blizu 12 potem sem nehal ra?unati. Je pa res, da je bil to avto kjer se ni gledalo na porabo. Sem ga v?gal, pustil laufati na mestu, se peljal, da se do konca ogreje, dila, spet parkirati in laufati na mestu....
Se strinjam, registracija Renaulta je res draga pa nasploh so ?kart roba.
Ker tu ni nobenega Nissanovca z 200SX S13 bom pa rekel, da je tale avto idealen za donatorja motorja za kako MX-5, mogo?e celo za uno, ki je primerna za DIY projekt.
one je ?koda ker ?e ima 1,8 motor pa da? gor pol?a pa ?e gre.
js sem mislu da bi nastimal dnevne lui kot na sliki,sam na desni strani mislim da je luknja zaradi hlajenja turbine ali nekej takega..a mislis, da ce bi zapru bi blo kj narobe?
Preveri mere kot je ?e rekel marko tu ima? sliko zahtev
Kaj pa ?e cel avto pripeljem v slo. samo za dele? Mislim, ali na ''carini'' kaj komplicerajo glede tega?
?e je avto registriran v nem?iji aali ga pripelje? na prikolici nerabi? obve??at carine in tudi ne gre? preko meje ?e je avto iz EU tako lahko avto le?i pri tebi doma brez dajatev.
?e pa ho?e? zamenjat pa ne vem so ?e verjetno postopki.
Kar se ti?e pa flashluba sem pa iz zanesljivih virov izvedel da je natego. Jaz ga sicer imam namontiranega v avtu vendar ne bom vel zlival olja notri ko mi ga zmanjka.
Informacija o tem je pri?la od japoncev, ko so delali teste in ugotovili da je larifari.
LP, S
Je kje kaj uradnega ali je to samo baba ?ula baba rekla?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani