Kako hudica nisi cutil izklopa cilindrov? Sprobal sem 3 x Mazdo 6 in 2 x CX5 s tem motorjem in vsi imajo vibracije, pa so mi pred testom tako kot ti vsi trdili da nimajo vibracij. Pojdi na ravno cesto daj tempomat na 70km/h pa ni variante da ne cutis.
Ja g140 so nekaj software štelali da ima več navora v nižjih obratih.
Zakaj bolj uglajen? Jaz sem primerjal (presedel iz enega v drugega in obratno) G194 AT na Mazdi 6 in G140 AT in se je zdel občutek, kar se tiče motorja, identičen.
Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja.
Evo od žene nova petarda g140 nagisa, ročni menjalnik, barva ceramic white. Motor 2.5l veliko bolj uglajen kot g194, izklop cilindrov se popolnoma nič ne čuti, navor odlicen, lepa vožnja.
Tako kot je napisal @Slivka. Močno dvomim, da boš tukaj na koncu v zaželjenem profitu. Verjetno bi nekaj prišparal ko bi potegnil črto čez 5-10 let, samo dvomim, da bo to takšen znesek, da se je smiselno s tem sploh ukvarjat, predvsem pa sedaj ko tale EV prihodnost ni jasna.
Sem pogledal en kup testov tega g140. Če ga voziš po regionalki potem bo poraba 5,5l, na AC po omejitvah okoli 7-7,5l v mestu okoli 9l. Tvoje povprečje 6,6l je čist realno.
Zanima me kakšne izkušnje imate s porabo goriva ko je avto v prostem teku, torej na semaforju, v guzvi. Zakaj sprašujem? Npr. ko se vozim imam porabo 7l, pridem do zastoja in se vlečmo 10 min, poraba se mi zviša na 8l, sej potem sčasoma zopet pade, ampak nenavadno se mi zdi, da mi poraba na mestu toliko nabije v povprečje vožnje.
Pa sej to ti dela normalno ko je povezan z bluetoothom, če pa bi rad predvajal posnetke pa rabiš tisti vmesnik, ki sem ga objavil malo višje. Poglej videoposnetek.
Vglavnem predstavi tole napravo in zadeva izgleda dobra. Zanima me kaksno je vase mnenje, a je ta zadeva boljsa od tistih kitajskih za 20 eur? Dogaja se mi namrec, da mi dve razlicni kitajski škatlici prekinjajo brezicno povezavo in mi vn vrže android.
Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.
prevožena razdalja: 2130 km
znesek za elektriko: 107,87€
No, nekej poceni glih ni. Moj dino M6 bi s povprečno 7,5l porabil 220€, s tem, da je to družinski avto in se ne bi skrival za kamioni in se tresel kje je najbližji vtikač.
Torej če bi imel družinskega električarja in se bi z njim vozil kot povprečen voznik, torej na AC 120-150 km/h, bi kaj hitro prišli tudi cenovno na izredno majhno razliko, verjetno par eur. Ne vem no, trenutno ni to neka zlata kokoš.
Če jaz prav zastopim vozilo shranjuje energijo pri zaviranju in prostem upočesnejevanju v majhno baterijo, nato pa to energijo poravi za električne porabnike, pomaga pri pospeševanju, i stop sistemu ipd. Vglavnem prrihranek je minimalen, ni pa skrbi d abi ta beterija crknila, ker nisem še zaznal, da se je komu to zgodilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kako hudica nisi cutil izklopa cilindrov? Sprobal sem 3 x Mazdo 6 in 2 x CX5 s tem motorjem in vsi imajo vibracije, pa so mi pred testom tako kot ti vsi trdili da nimajo vibracij. Pojdi na ravno cesto daj tempomat na 70km/h pa ni variante da ne cutis.
Ja g140 so nekaj software štelali da ima več navora v nižjih obratih.
Popravljeno od ignacijPovezava za deljenje
Deli na druge strani