No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo.
Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore.
In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo.
Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel.
Trgovec je tam, da te prepriča, da bi kupil nekaj, kar ne rabiš in pa, da te nategne s ceno. Če bi karkoli vedel o avtu, bi bil zaposlen na oddelku servisa in ne prodaje. Je pa res 100 ljudi 100 čudi, doživel že marsikaj in ni vse za metat v isti koš, ker obstajajo izjeme.
So postali predragi. Zato ne bo šlo tako, kot do sedaj.
Na začetku so jih veliko kupovali prav zaradi ugodne cene. Sedaj so se "pogospodili".
7 let garancije.
Sem slišal, ko je folk kupil hyundaja. In je po 3 mescih nekaj šlo v maloro, ko se je pripeljal na servis so brez žal besede na hitro rekli "jaja to je garancija pripeljite in bomo zamenjali"... Podobna logika je kot pri hofru/lidlu, prineseš nazaj in noben ne jamra. Tukaj pri premium znamkah ima pa polovica ljudi isto napako pa nočejo in nočejo priznat na servisu, da je to garancijsko popravilo. In tudi zaradi višje cene jih bo folk še vedno kupoval, ker nekateri sveto verjamejo v garancijo. In kot sem že povedal, kvaliteta kij/hyundajev je napredovala v prejšnjih nekaj letih ogromno.
Korejca in Japonca pač ni za primerjati glede kvalitete pomoje.
Počakaj 5 let. Kiji gre vsako leto na boljše in nekateri motorji so enako vzdržljivi kot "naši". Tudi nadzor je boljši. Če bo folk kupoval in bodo imeli dovolj denarja za nadaljni research zna bit zanimivo.
No, če je kaj dobrega na cx-30 je to, da ima končno števec za temperaturo. Ker tele naše, ki ga nimajo, me tako jezi, da bi tam enmu inženirju copat v glavo vrgu.
Notri je res lepa, ampak kje ima pa zračnik za sovoznika?
Evo s servisiranjem sem zadovoljen kot lani,vse OK, le da je letis nekaj koštalo lani pa gratis(izpogajan pri nakupu avta). Narejeno kar je potrebno za drugi servis in strošek vsega materijala razen olja(moje olje)z delom in ddv je 160 €,se mi zdi vredu glede na uradni Mazda servis.
Aja pa oprali in osušili so ga kot vedno,vse pohvale!
Aja, ko je ravno govora o tem. Včeraj se vozim po avtocesti in zagledam darsov kamion z opozorilom na možnost naleta. Ga prehiti in kaj vidim? Pred njim vozi mazda, benzinar. Dobro, res je bil rahel vzpon in razumem, da so morali zavarovati vozilo pred naletom tovornih vozil, a vseeno. Je pa baje imel super porabo. Tudi to nekaj šteje. 😏
Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....
Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.
kot so že predhodniki rekli nekih težav ni. avto pa je za 2 odrasla, ki sedita spredaj, pa mogoče kake mini-mi odzadaj, samo ne smeš imeti veliko prtljage, ker je prtljažnik res majhen, pa še nekolijo položna hauba prtljažnika, da še malo odžere prostor visokim predmetom.
drugače jaz sploh ne bi gledal dizla, sta bencinski opciji super za vozit pa tudi ne požrešni, prav tako pa ti nima kaj za crknit.
na g150/at/awd verziji je poraba 7.7 litra na 100. regionalne ceste + mesto + 3x na leto autocesta.
edino kaj je recimo kritika je, da na avtocesti pri spreminjanju režima (sploh če je aktivni tempomat glaven) avtomatski menjalnik včasih ne ve točno kaj bi rad a v 4., 5. al ostat v 6., oz. kontra ostat v 5. in turirat, itd....tu je malce počasen.
pa mogoče vzet v zakup, da je kanta za bencin samo 40litrov. če ga dinamično voziš pač doseg ne bo 1000 km z bencinarjem.
Uff, evo za primerjavo G120 na večinsko relaciji imam sedaj poleti povrečno porabo 5,5 - 6 (18 col + 100 oktanski bencin), če je pa celoten striktno mesten bo pa šlo do 7 - odvisno, kako rad pospešuješ jaz ne šparam in nemorem verjet, da je poraba tako mala.
To da je kanta za bencin tako mala je pa res kakec, tankat na vsakih 600 km.
Za danes sem bil dogovorjen za montažo kljuke v Mazda BTC. So rekli zjutraj pripeljem, ob 4.h odpeljem. JAPAJADE! So me klicali malo prej, da avto ni končan in da danes ne bo!? Montažo pa delajo na Celovški.
A avto si pa v BTC peljal, kako je pa prišel do šiške?
Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120
G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.
Čakaj, g165 ima drugačen menjalnik kot g120?
A g120 je drugače samo softwarsko omejen g165, da ga lahko čipaš? Poznaš koga, ki to dela? Nisem gledal razlik med 120/165, sem pa gledal za mazdo2 in sicer 75 in 90 konjski motor sta v vseh delih (ki sem jih preveril) identična, torej je samo software blokada?
oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.
Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.
Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?
Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet
No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo
Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven.
Naceloma gre tako:
- predpranje vozila, da se odstrani vsa groba umazanija
- ciscenje avta s samponom in two bucket metodo.
-v primeru, da zelis avto se spolirati je potrebno avto spucati z glino oz. clay barom
- nanos zascite (vosek, keramicna zascita...)
Vmes med pranjem imas se en kup postopkov, katere lahko uporabis (ciscenje felten, voskanje felten, nanos hidrofobnega premaza za stekla, premaz za gume,politura za krom itd.)
Drgac pa pred poliranjem/voskanjem mora biti povrsina popolnoma cista, zato se pa uporablja pred pranje, pranje in nato se uporaba claybara, da je povrsina v nulo cista in gladka
A te lahko prosim, da mi polinkaš kje dobim to glino oziroma katero vi nucate?
Glede steklenih premazov precej nucam rainx ampak me jezi, ker se vedno spere na sredini šipe (kjer je pritisk brisalca največji).
Uff zadev je neomejeno. Jest osebno kar se tice zunanjega pranja. Sampon za predpranje, klasicen sampon, sredstvo proti musicam, sredstvo proti leteci rji, vosek, polirna pasta. Enkrat, ko to kupis imas kar nekaj casa mir
A pa polirate na roko? Jaz si nebi upal na mašino 😬
Ja Alex, roke te že bolijo, je pa avto povoskan za dobre 3-4 mesece v primerjavi z avtopralnico pa še plastika je vosek-free.
Ko vas tu gor poslušam se počutim kot totalni nepoznavalec. Jaz avto operem in ga povoskam z voskom v spreju potem pa obrišem z mikrofibro/jelenovo kožo. Vsi tukaj pa skos neke paste gor dol. Malo podelite to znanje prosim oziroma če imate kak guide in tako naprej.
Jaz sem včeraj že skoraj opral in povoskal (uporabljam kar tisti turtle wax spray in z mikrofibro obrišem), pa sem pogledal vreme in kaže cel teden dež (avto mi pa stoji zunaj)... Sem samo spral haubo, sprednji odbijač in povoskal (zaradi mušic), vse ostalo pustil usrano. Bomo že enkrat....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Trgovec je tam, da te prepriča, da bi kupil nekaj, kar ne rabiš in pa, da te nategne s ceno.
Če bi karkoli vedel o avtu, bi bil zaposlen na oddelku servisa in ne prodaje.
Je pa res 100 ljudi 100 čudi, doživel že marsikaj in ni vse za metat v isti koš, ker obstajajo izjeme.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani