Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.
Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.
Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.
Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
Ampak to pisanje kako bolijo nogice pa rokice...halo.
Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.
Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več.
Èh, nekaj drobtinic je treba dati naivnemu narodu. Volitve se bližajo.
In zopet bo določen delež naivno nasedel. Kot vedno. In potem bodo pizdili.
Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.
Dokler bo folk kupoval Monster za 3,79€ in sendvič za 5,99€ na Petrolu ni nekih velkih skrbi. Itak sam ves čas poudarja, da je prodaja goriv manjši delež dobička.
Pa kaj se gre ta Golob in njegovi pioni? Mi hočemo višje cene na AC-jih on bi jih pa znižal, da Petrol ne bo mel takih dobičkov. Ta res ni normalen. Jaz želim, da bom sponzoriral delničarje Petrola, ker če ne bo spet treba "pošlji SMS Petrol5 ali Petrol10 na 1919"
Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.
Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.
Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
Pri prejšnji šestki pa je bil najbolj enostaven način, avto na dvigalko, kolo dol, notranji kolotek dol al pa vsaj tolk odmaknit, da se je dalo skozi kolotek prit do luči. Dolge roke so bile priporočljive. Za dve svetilki zamenjat sem porabil dve uri in pol, res pa da sem delal prvič pa sem bil najprej optimist, da pridem zraven pri motorju.
Pri Stilotu od svakinje pa filter zraka dol, pa akomulator ven in šele pol je blo tolk placa, da se je dalo sploh zraven prit. Pa še vedno je blo kr neki telovadbe.
Nič od tega se ne da na cesti naredit in je čist brezveze s sabo vozit komplet žarnic.
urbina ne pije kaj več, če ga ne goniš. statistično celo manj pije, ker dokler ni pritiska, je avto z manjšo kubikaturo.
Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h?
Tisti MG ZS 1.6 je res požrešen a baje preizkušen, trpežen in zanesljiv motor.
Svak se ne sekira, ker ne dela veliko kilometrov ima pa ful opremo za samo 25000€ s popustom.....
To, da so to jajca vem, ampak vseeno, na enaki relaciji, z enakim tempom, 3 litre ne more bit razlike. Max 1,5l. Ker če to drži bi moral bit ta avto že davno na servisu.
Ja logično, ko se motor spravi iz mirovanja v delovanje ga vedno zaslišimo, tudi začutimo, ampak, ko enkrat laufa se vibracij ne sme čutit, seveda ga pa slišimo in tukaj nihče tega ne zanika.
Še 1x motor slišimo, ampak vibracij pa ni... ne smejo bit, če je motor pravilno uravnotežen. @dvorjan navaja vibracije in o tem se pogovarjamo, ker če sam tega ne opazim pa vozim izmenično EV in ICE pa sem zelo picajzlas, če kaj ni OK z avtom.
Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.
Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.
Požari so bili verjetno tudi prej... le medijsko ni bilo takega pompa okoli tega ...
Zaradi goriva zelo malo, ker avtomobile napolnijo zgolj z nekaj litri goriva in nikakor ne gredo gor s polnim tankom. Več ali manj, če se vžge so bile večino krive napake na el. inštalaciji, ampak ostali gorljivi materjali v avtu niti približno ne sprostijo toliko energije kot je lahko neka baterija, ki se vžge.
Se pa res sprašujem kako z lahkoto se zamahne z roko, češ to ni nič in je samo propaganda proti EV-jem. A fak, a ladja se je pa kar potopila, ker ji je bilo malo dolgčas?
Verjetnost, da se je vžgal hibrid in ne EV, je vsaj 5x večja. Pa če to želite slišati ali ne.
Se strinjam, kjer koli je elektrika v baterijah zraven je lahko hitro kažin. Bodo pa dejansko morali teli prevozniki nekaj ukrenit, ker tole se naredi čist preveč škode. Ne vem, mogoče transportirat baterije posebej v kakšnih varnih zabojnikih pa se jih da v avte šele na ciljni destinaciji.
Sem tud jaz slišal, da je bil notri en dizel EURO 3.5 in da se je ta vžgal in ker je bil parkiran med samimi EV je zažgal še ostale okoli. Tako, da ne bi kdo spet krivil EV-jev, pa to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.
Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.
Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.
Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani