Ja, tole smo ugotovili že pred več kot enim letom.
dne 15. 8. 2024 ob 19:08 je Boss napisal:
Ej, pa a smo mi ziher, da bo tole Japonc? Bolj k gledam bolj mi je podoben Kitajcu. Po moje se Mazdi ne splača razvijat EV-ja tko, da je samo kupila platformo in mehaniko pa neki po svoje zakrivila obliko.
Tole je nekaj takega kot recimo Changan Deepal SL03
Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj. Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜
Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.
Če pa misliš, da je res preveč razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.
Točno tako. Range gleda zadnjih nekaj 10km (ne vem čistotočno koliko) izračuna povprečje in ko tankaš ti to prenese na domet s polnim tankom, če bi še tako vozil naprej. Dejasnko na dizlu mi je kazalo tudi že 1250km dosega po tankanju. Pa tudi "samo" 950km.
Do tukaj je bila kolesarska steza, verjetno na eni strani ceste za v obe smeri, od tu naprej pa je kolesarska steza za v obe smeri na ločenih straneh ceste.
sej pravim pravi rollercoaster čustev.... od navdušenja do "mah" pa od "dejmo mu priložnot" do "a si ti nor" občutka. Kej takega se mi ni dogajalo pred nakupom nobenega od mojih prejšnjih avtov.
Kako zanimivi občutki, ko gledaš tak video EV-jev.
- najprej zadovoljen in skoraj navdušen, ko vidiš da se vračajo funkcije, ki so bile nekoč normalne in si jih že imel potem pa so ti jih vzeli (spuščanje in dviganje šip na daljavo, webasto stil ogrevanja).
- potem navdušenje pade, ko vidiš, notranjost in sam eno velko tablco pa nič gumbov.
- še bolj pade, k vidiš koliko je enega planiranja za neko ne preveč dolgo pot. Pri ICE so dobesedno usedeš v avto in odpelješ za vse ostalo te več ali manj BK.
- pol spet nekoliko občutek zraste, ko vidiš nekaj nekaj zanimivih zadev vključno z ambilightom, ki sem ga imel nekoč in zna ustvariti prav prijetno okolje, potem pa so nam ga kurci vzeli a s tem EV-jem je spet nazaj.
- še bolj dvigne občutek, ko vidiš odlično 360 stopinjsko kamero pa pomagala pri parkiranju. Tisti merilec oddaljenosti od ovir zgleda fenomenalno in upam, da res deluj na takem nivoju.
- Za zaključek te pa model ubije z vlečno kljuko. Pa to je za nekatere zanimivo pa več ali manj nujno zlo nikakor pa nek uporaben feature da bi ga blo treba na elektriko gor in dol furat.
- OK zaključek... nima strešnih sank in ima 5. vrata. Cool.
Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...
Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila.
Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.
@Z M A J ma prav. Sem vozil kar nekaj EV-jev tud recimo Cupro Born, ki je kar strup, ampak, ko greš enkrat v ovinke, jih visoka teža enostavno ubije. Gume na zdržijo, skos maš občutek, da se nekak vališ preko koles in enostavno povedano - filing je zelo slab. Nekak delujejo kot ameriški avti, velik moči, velika teža, super za pospeševanje na ravnih širokih cestah in živ obup za dinamiko v ovinkih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, tole smo ugotovili že pred več kot enim letom.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani