e samo zanima zakaj bi bil ta avto z dinotom cenejši pa po prebranem boljši od X motorja.....
Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi.
Men so sončna očala ropotala v predalčku. Zvok se je pa tako prenašal, da sem mislil, da nekje zadaj čričkajo vrata. Pol sem pa ugotovil, da ko nosim očala, da ne ropota nič. 😜
Ampak tale citat in razlaga je točno to kar si o potrošnikih mislijo naftarska golazen. Ma res se norca delajo iz ljudi. Petrol bo kar mislil, da bo zdaj to dosegel še pri nas.
Citat
Največji hrvaški naftni trgovec INA je odločitev vlade, pričakovano, pozdravil. "Verjamemo, da bo ta ukrep prispeval k večji prožnosti trga in omogočil nadaljnje izboljšanje storitev in naložb. Cenimo nenehna prizadevanja Vlade Republike Hrvaške pri reševanju izzivov energetskega sektorja, zlasti za doseganje ravnovesja med varstvom potrošnikov in zdravo tržno konkurenco," so sporočili.
Odločitve Hrvaške so veseli tudi pri Petrolu, kjer so navedli, da ta pomeni prehod iz modela državnega nadzora cen v bolj odprto in odgovorno tržno okolje.
Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili.
Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.
Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.
Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭
S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.
Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači”
In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.
Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?
pred 9 urami je Jest napisal:
A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” …
Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
akaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej.
Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.
Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.
pred 9 urami je Jest napisal:
Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…
Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak...
Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.
Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje…
To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.
Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.
Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
Lahko bo poceni, ker ima notranjost totalno oklesano, vsepovsod trde plastike, fizičnih gumbov ni.
Žalostno vse tole skupaj, da imava na 6 let starih avtih boljšo notranjost, mehko vsepovsod, fizični gumbi, manjši ekran, da res ne izgleda kot odprt laptop.
Ne bom kritiziral, da je SUV, ampak zunanjost je v redu, ena dobra štirka po osnovnošolsko. Notranjost pa med 2 do 3 pa še to bolj zarad veliko prostora tako na zadnji klopi kot v prtljažniku.
Cena je OK in bo našla kupce, ampak verjetno je res bojazen, da bodo kupci čakali na hibrida... vsaj jaz bi sigurno počakal. Baby dino v crossoverju CX-30 ali Mazdi 3 je dovolj, tukaj bo pa sigurno zraven še 150-200kg teže in pač bo premalo za dinamičnejše voznike. Za desus voznike je pa itak vseeno, sej ne izkoristijo niti 60KM iz motorja.
Tole je pa res nujen podatek. Itak se lastniki mikrovalovk za kamioni vozijo🤣
Sem danes videl enega ZOE na štajerski AC, ki je lepo 90 za kamionom v zavetrju. Prvo kar mi je padlo na pamet je blo Dvorjan, ampak po moje ni bil, ali pač.
Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani