Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.
Hja, sej sem rekel po tem videu sodeč. Zdej kako je v praksi bi pa moral probat.
No, sej mata pa nek point po svoje, sej to že vsi vemo, da se določenih stvari držijo kot pjanc plota, kar je včasih seveda plusa, včasih pa tudi minus.
Ne ne, peljemo jo s seboj ko pač gremo , recimo zdele spet naslednji teden malo na Krk 🙂 Za 1 teden, potem domov in potem proti koncu julija spet v dalmacijo
Jaz samo gledamo da nisem čez 3500kg, vsaj po papirjih. Dejansko sem potem čez ... ampak to je druga zgodba. Pri zdajšnji kombinaciji imam fore lih ene 50kg do 3.5t
CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo.
Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora
Zamenjal ketno oljne črpalke (preventivno). Pohvale fantom v Interclassu, kjer so opazili še načet jermen od alternatorja in so ga zamenjali. Vgrajena nova ketna naj bi bila posodobljena in ni več možnosti, da bi se strgala (pogovor z dr. Majesom je vedno precej poučen).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je res ja, še vedno pa moraš okol tega neki narest, razstavit, sestavit...itd. Torej point je, da brez tega je tudi tukaj bolj tako tako..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani