No to je pravi odgovor lastnika... dejasnko je dejstvo to, da Mazda je znala podvozje narest veliko bolje v svojih prejšnjih modelih. Kle je pač problem to, da se ne pogovarjamo o avtu, ki ima nekje dobrih 1500kg, ampak o SUV-u z baterijo, ki tehta 2100kg prazen.
Prvi PHEV so imeli zelo "poskočno" podvozje, ki naj bi bilo pri dizlih že bolj uglajeno. Teža baterij tukaj pač igra svojo vlogo in zato je nekoliko lažje prilagodit manj masivnega dizla kot PHEV.
Kaj vzet? Po moje v bistvu tistega, ki bo najbolje izkoriščal tvoje potovalne navade. V principu takole bi se sam odločil. Če so krajše vožnje, dnevno nekaj deset kilometrov potem PHEV absolutno. Če pa bo kilometrov več kot 60-70 na dan bi pa vseeno vzel dizla. Ne samo zarad porabe ampak kot celoten paket, ki vključuje tudi udobje, ker tako kot pravi @ignacij, če je avto pretrd bodo daljše vožnje bolj muka kot užitek.
Če bi bili normalni dolgočasni osebki nekje v povprečju, sigurno ne bi imeli Mazda ali bili na Mazda forumu. 🤣 Tko, da ko nam ponudijo nekaj "normalnega" nas zagrabi panika in strah. Če bi bil normalen bi mel neki VAGinalnega.
Ampak vseeno, odločitev, da Mazda ukine 2.0 Skyactiv-G motorje in jih nadomesti z 2.5 je vseeno zelo dobra odločitev kakor koli se pogleda. Tukaj niso kiksnili, so pa bili očitno postavljeni pred dilemo, a dat na trg 2.5 s 194KM, kar bi verjetno takoj ubilo Skyactiv-X motor.
Tko so morali zabremzat in ostat pri 140KM, da bi Skyactiv še kakšno leto ali dve bil še na voljo. Dokler ne razvijejo novega Z do konca.
Moje mnenje je vseeno tako, da X motor je sicer dober, samo vozilo ne sme biti premasivno in zato je žal ostal samo v Mazdi 3 in CX-30. Zaradi načina delovanja je tudi neprimeren za uporabo s turbino tako, da je v težjih SUV-ih pač premalo zmogljiv. Škoda, da ga niso dali v Miato, ker tam bi bil pa verjetno taprav strup.
2.5 je za Mazdo veliko bolj univerzalen motor in ga lahko stlačiš skoraj v vsak njihov avto, tudi v hbrid in tudi z lahkoto ga opremiš s turbino, tam kjer ti zakonodaja to omogoča. Zato se Mazda več naslanja nanj, kar zmanjšuje stroške. X pa žal ni izpolnil pričakovanj o univerzalnosti in zato bo šel predčasno v zgodovino. Bomo videli kaj bo prinesel naslednik z oznako Z.
Mogoče se je pa folk naveličal Hrvaške in njihovih nenormalnih cen in pričakovanj, da visoke cene še bolj privabljajo turiste, ki imajo kaj pod palcem.
No ja sej se bodo naučili, da nastavit pravo ceno, kjer bodo vsi v poslu zadovoljni je kr umetnost.
Teli iz zadnje generacije so bistveno boljši kot iz prve generacije Skyactiv-d dizlov iz leta 2012, saj je bilo odpravljena večina napak.
Tako, da tole je dober nakup samo ne po tej ceni. Glede na to, da imam podobno z isto opremo, skoraj enako staro z malenkost več kilometri bi rekel, da tole kaj več kot 19k€ max ni vredno. Pa samo, če so kilometri res realni.
Bohinj jjih je bil letos poln... kako pridejo iz države moški verjetno ni uganka. Korupcija vsepovsod. Važn, da se majo fajn, zraven so pa še arogantni ful, ker so se naučili, da jih v EU ujčkamo vsepovsod.
Zanimivo je tudi to da nasprotna iz koruznega labirinta ima znak za neprednost, 'moja' pa nič......torej to je krizisce ..
To ni nikoli križišče enakovrednih cest, ampak zgolj priključek na nivoju dovoza iz garaže pred bajto al pa iz trgovskega centra. Enostavno nimaš prednosti in moraš počakat na prosto smer pa ne glede a kdo prehiteva. Sicer bi bilo primerno, da se postavi še znak, ampak, če ga je kdo izruval te še vedno ne rešuje odgornosti, da si s vključeval na regionalno cesto iz nekega makedama.
Če pa je označeno s stop/nimaš prednosti (oba znaka sta enakovredna in ni razlik med njima v primeru nesreče) pa sploh ni dvoma. Tko da pazit, ker youtube je poln takih situacij
Pred mnogimi leti nekje v 80-ih je sosedov posovojenec imel manj kot leto dni stareg Audija 80 (za tiste čase hud stroj) in je zapeljal znotraj strnjenega naselja v križišču na desno na prednostno, kjer je nekdo prehiteval. In kljub temu, da je ta imel prekoračeno hitrost in da je bil v trenutku trka na napačni strani cestišča, je bil ta z Audijem 100% kriv. So bili na sodišču, ker je bilo to odvisno ali bo zavarovalnica krila stroške ali jih ne bo ampak žal s spušili vse.
Katere? Sam ne mi zdaj kake eksote iskat al pa tista rahlo terensko dvignjena jajca k niso ne tč ne mš.
@Bini , a sem res premalo ekzaktno napisal da mi ne naštevat teh dvignjenih jajc, k bi bili radi terenci so pa le dvignjena jajca, ki samo zaradi tega izgubijo cel kup voznih lastnosti. Ti pa greš pa mi daš cel seznam teh jajc.
pred 23 urami je Bini napisal:
Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊
Je pa zato cx-30 skupaj s XCeed najnižji crossover.... Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉
Si se mu mogu pa konkretno zamerit. Slišal sem že, da je koga vrgel zaradi črk, zaradi črte pa še ne.
Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel. In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.
Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
A pa je komu kdo na tehničnem težil zaradi premal zelene barve na tablici?
Se pravi tistega okvirja, ki je zelena črta. Je rekel, da je preveč abšlesala, čeprav je bila normalno vidna le ni bila več tako zelena kot nova.
Me vrže, grem v prvo knjigarno, kupim zelen alkoholni flomaster in ravnilo. Pobarvam zeleni rob kar na parkirišču pri knjigarni in se odpeljem nazaj. Naletim na istega preglednika, samo pogleda tablici in dvigne prst v zrak ter podpiše zapisnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men toč pod pultom za sitne pare. 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani