Jih bo pa 5 %, pa 10 %, čez deset let mogoče že 30 % ... In tako sproti se bo rihtala tako infrastruktura kot tudi proizvodnja energije. Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...
Po nasilni ukinitvi avtov na dinozavre leta 35, bo mogoče res pri nas 30% ljudi uporabljalo EV, ostalih 70 pa superge iz Lidla.
Takšen je cilj.
Ampak, ni vse tako črno. Ljudje ki so si zamislili ta scenarij, se bodo vozili okoli s ferariji na sintetično gorivo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan.
Kot sem že omenil, za polnjenje 2 avtov 6,25 KW. stalne! moči čez noč. Bohnedaj da istočasno moja hoče kuhat na bogato na 3 rinke. Ogrevanje s TČ je pri tem pi..in dim.
Ni problem dobiti iz šuko vtičnice 3,6 KW, (zagotovo kje bi lahko to bi tudi problem (novopečeni podjetniki prodajajo kartonske novogradnje z inštalacijo 1,5kvadrat)) Glavni problem je, da če se vse bajte v naši vasi spravijo na stalno! porabo 6,25 KW plus še kak aparat za kofe, bo tistile traflček ki ga gledam na kandelabru sredi vasi zažarel kot supernova.
Tale tvoja o polnjenju iz šuko vtičnice je glih en tolk brihtna, kot izjava bratov Podobnik. Na vprašanje kje bomo dobili energijo je bil odgovor, da iz vtičnice. Pa tudi kandelabri za javno razsvetljavo so bili omenjeni kot vir.
pred 2 minutama je dvorjan napisal:
Pač, treba si je naliti čistega vina. EV ni za vsakega,
Pač treba si je naliti čistega vina. Poznavanje fizike ni za vsakega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sam sem naračunal, da za dnevne potrebe vožnje (recimo poleti ali pozimi) potrebujem 25KWh elektrike. 2 avta v familiji 50KWh. Bohnedaj da naredi sin izpit in hoče 3. avto v familiji, jao. Ponoči, ko smo doma bi bilo treba za 2 avta v 8ih urah polnjenje z 6,25 KW moči. Za primerjavo: v ekstremno mrzlih nočeh se s toplotno črpalko grejevamo z manj kot 1 KW moči. Pa ni je treba s sabo vozit.
Potem smo pa v situaciji, ko bo folk kuril nafto v pečeh, s sabo bo pa šez drn in strn vozil 600 kilske baterije smo zato, da bo eko.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉
Cilj prisilnega prehoda na elektriko v EU je, da se naredi diferenciacija. Da se poglobi prepad med bogatimi in revnimi državami EU. S tem se eliminira konkurenčnost revnejših zaradi cenejše delovne sile. V bogatih državah bodo ljudje lahko hodili (vozili) na delo, v revnejših pač ne.
Švedski ni problem, je največja evropska izvoznica elektrike.
Poosamosvojitveni način divjekapitalističnega razmišljanja značilen za slovenceljne od leta 91 je, da pa če bo nečesa primanjkovalo, bomo pa kupili in ne proizvedli. Zaradi tega je naša energetska prihodnost v ku...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, dobr te je un prehitu, kar po pločniku. Tebi pa nos dol.
Glej, vesel bodi, da nikjer ni šlo za milimetre.
Nazdane sem imel milimertsko situacijo, ko je ponosni lastnik kombija ene 3 metre predenje je zavil ven iz krožišča, zapeljal na notranji pas. Domnevam da je po poklicu voznik šleperja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
verjetno k ženski, ki te ne privlači ne boš niti pristopil.
Privlači vsebinsko ali oblikovno?
Boss, brez zamere. Zdi se mi, da si ti že v letih, ko lahko računaš na uspeh samo pri vsebinsko privlačni ženski (glede na to da delaš na banki pa nisi bankir)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ljudje kupujejo obliko in ne vsebine. Boss, tudi ti si pri najpomembnejših faktorjih na prvo mesto postavil obliko.
Zakaj so električarji vsi v enih led trakovih, še mal pa jim bodo ventilčki začeli svetit? Zato, ker z (na prvi pogled) vau izgledom poizkušajo prikriti neprivlačno vsebino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
1.) Sam sem vedno kupoval avte, da so mi bili všeč, estetsko dovršeni ne preveč ekstravagantni, da jih ne bi čas prehitro dizajnersko pohabil. Se pravi avto naj tudi čez 10 let še vedno izgleda všečno.
V 10 letih se lahko tvoj izgled toliko spremeni, da ti niti lep avto ne pomaga več
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV…
V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To je zacaran krog… prodajajo tisto, kar folk najvec isce… in dejstvo je, da vecina kupuje avte z bencinskim motorjem (ce primerjamo samo vozila na notranje izgorevanje)…
Potem pride en povprečen kupec, povprečno razgledan kar se plehovja tiče (beri: nima pojma), pa bi rad kupil avto in ne SUV-a. In trgovec začne obkladat z lažmi, kot je ta, da je SUV v primerjavi z avtom bolj udoben... in podobne bedarije. Potem se ta povprečno razgledan kupec odloči za SUV-a namesto za avto.
Zaradi česa trgovci turijo kupcem določeno plehovje? Ker je recimo pri SUV zaslužek po prodanem komadu večji kot če bi za isti denar prodali avto. Isto zna biti pri bencin vs dizel.
Še mnogo večja razlika v profitu je pa med ice in električarji. In zato nam poizkušajo električarje uturit na silo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ampak, ko je pa enkrat le preveč in ta masa štarta po zakonih Isaca Newtona, pa ni lepo biti v bližini...
To nima nobene veze z nizkim težiščem. Smer drži bolje, ker zaradi najmanj 50% večje centrifugalne sile v primerjavi s klasičnim avtom na spolzki podlagi pelje v ovinku naravnost tam, kjer klasičnemu uspe ovinek zvozit. Ja tisti Isac je kriv.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Besede sicer navdušenega uporabnika el. avta: "Ni šans. Nobeden me več ne nafu.. da grem še kdaj na morje z električarjem. Kera glupost"
Tako je uporabniško izkušnjo opisal moj sodelavec, že skoraj 3 leta ponosen lastnik tesle 3. Sicer je z avtom zelo zadovoljen, ampak za na morje si je letos od sina sposodil avto na dinozavre.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pred mnogimi leti, (ko sem bil še mlad) sem vozil Swifta. Primerljva situacija - z dvorišča gostilne Pr Frfrau tik pred mene z desne zapelje gospod. Ker sem zavil maksimalno v smer, odkoder je prišel (desno na dvorišče), je šel samo blatnik. Če bi vztrajal naravnost, bi možakarja na polno nabil v voznikova vrata, pa bi šli na urgenco.
Ampak to je bilo takrat, pred leti, ko sem bil še mlad. Danes kaj takega nebi bil sposoben izvest. So vsepovsot visoki robniki in nobenega placa za manever v kritičnih situacijah.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem pa pri posnetku opazil, da je reakcija voznika, ki je trčil vanjo bolj kot ne nerodna, izogibaš se vozilu kontra od smeri vožnje nasprotnega vozila. Mogoče bi se dalo tudi kaj rešit z drugačnim manevrom.... 🤔 Je pa res, da kaj takega ne pričakuješ na taki cesti.
Preden ja gospa zapeljala čez cesto, je voznik vozil točno po sredini med obema pasovoma, potem pa še zavil v napačno smer. Glede na to, da ni nikogar prehiteval, bi moral vozit po voznem pasu, in v tem primeru bi se samo malo oplazila, z nekaj sreče pa še to ne. Ampak ko je toliko enih zanimivih stvari na telefonu pa potem nismo pri stvari...
Sem se peljal mimo (v nasprotno smer, ampak po pravi strani) ravno ko so bili rešilci že tam, daljše kolone na drugu strani predora pa še ni bilo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ponoči je v garažni hiši Kongresni trg v Ljubljani gorelo električno vozilo, ki je bilo priključeno na polnilno postajo, so sporočili z uprave za zaščito in reševanje. Poškodovan ni bil nihče.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prvi so prestopili na digitalno fotografijo manj zahtevni uporabniki.
Primerjava prehoda s filma na digitalno fotografijo s prehodom na e-vozila je povsem neumestna. Nihče ni prisilil ljudi na prehod na digitalno fotografijo z zakonom, tako kot je to EU naredila v primeru avtomobilov.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Če bi se vsa Evropa spravila z el avti na Jadran v točno enakem številu, kot se sedaj spravi z avti s pogonom na dinozavre, Hrvaška (in Slo kot tranzitna država) v sanjah ni sposobna zgraditi ustrezne infrastrukture, niti dodatnih elektrarn, da bi pokrili to špico. 2 dni čakanja na polnilnico je res nekaj, kar bi si človek želel na dopustu.
Na Mljetu obstajata 2 parkplaca 11 kw in mi je jasno, zakaj tam ni bilo nič štromarskih avtov, ampak imajo tujci raje najeta ena mala jajca od bencinarjev.
Nemčija se je ene 5let nazaj hvalila, da je sposobna zgraditi infrastrukturo, ki bi omogočila v poletni špici če bi imeli vsi švabi samo el avte!!!, da bi lahko vsi z napolnjenimi zapustili Nemčijo na poti proti jugu (niso povedali, kako bodo prišli nazaj) Zdaj imajo ima pa pri relativno majhnem številu električarjev težave
Zadnja nočna vožnja na morje: en postanek za 5min za tankanje v Novem mestu 2 postanka za 5min za lulanje na hrvaških avtocestah in en postanek za tankanje za 5min že na Mljetu. Jaz na poti na počivališčih ne spim, ker ne rabim, ker to delam za volanom.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Takrat nisem imel takega odpora do njih, dokler me niso začeli posiljevati samo s SUV-i na vsakem koraku, da mi je ratala ta oblika najbolj brezvezna od vseh. Ok ja bel Sprinter al pa Trafic še malenkostno slabše zgledata, da ne bom preveč kritičen. 😜
Posiljevanje s S “sport utility vehicles” je bila samo predpriprava folka na elektrifikacijo. Pri konceptu baterij v podu avta proizvajalci (večina)
ne znajo naredit normalne oblike avta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čez 1
Po nasilni ukinitvi avtov na dinozavre leta 35, bo mogoče res pri nas 30% ljudi uporabljalo EV, ostalih 70 pa superge iz Lidla.
Takšen je cilj.
Ampak, ni vse tako črno. Ljudje ki so si zamislili ta scenarij, se bodo vozili okoli s ferariji na sintetično gorivo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani