Ja nekaj definitivno bo na tem ultimaxu. Zadnji tank sem mel porabo 6,25l. Kljub dejstvu, da se je pove?al promet v Ljubljani in zadnjih nekaj dni je blo ?e kar mrzlo. Z OMV-jem mi to nekak ni uspelo. ?e kak tank dva naredim z ultimaxom, potem pa nazaj na OMW pa da vidmo.
Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...
Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono
V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.
A bo tvoja teorija veljala tudi za -20 stopinj? Za tak extrem nisem ?isto prepri?an. Verjamem pa , da se ob normalnih temperaturah bolje obna?a dobra letna guma kot povpre?na zimska.
Je pa res, da ko je sneg...nima? z letnimi kaj iskat ma cesti..
Ja to je ?e znano ja. Zanimivo vseeno. ?eprav nazadnje, ko sem bral se mi zdi, da so bile ?e temperature podane. V smislu, da letna guma pri -20 ni bolj?a od zimske. Meja se mi zdi, je bila nekje okrog nule. A kaj pi?e o tem?
Kot je ?e enkrat 'ajvar' razlagal. ?e bi odstranili satovje, bi bil verjetno pretok plinov ve?ji oz. druga?en od pretoka plinov v primeru prisotnega satovja. Tako da v to zelo dvomim.
Kondenzatorjev nisem menjal, je pa res da sedaj ko je tale preamp, so visoki toni malce 'bolj?i'. Pa? na glavni enoti zmanj?a? base in visoki toni mal la?je zadihajo
Pomoje je tista lastnost pri zimski gume, ki najve? ?teje, obna?anje na mokri cesti. Zato je mislim, da pametno kupiti gumi, ki je dobra na mokri cesti. Ne samo sneg...
Kolkrat pa je sneg na cesti? Kolkrat je pa mokra cesta..
Meni so zadnji? na servisu dejali, da se ti dve lu?ki pojavita tudi takrat, ko je kvaliteta olja v motorju slaba. Go figure. Pomoje je na n razlogov za to...
A ti lu?ki se da 'zbrisat' ?e odklopi? kleme z akumulatorja?
Ja mo?no pospe?evanje zna biti dejavnik da bi se filter prej zapacal. Je pa po eni strani zoprno, ?e nima? filtra vidi? kdaj ti mo?no kadi, kak je dim in iz tega lahko ugotovi?, da nekaj ni povsem ok. Pri avtu s filtrom pa...kadi se v nobenem primeru ne...se pravi, lahko spremlja? samo frekventnost regeneracije...
V smislu, bolj ko vozi? v re?imu da je saj ve?...prej se vklopi regeneracija. ?eprav po drugi strani, ?e je izgorevanje optimalno bi bila koli?ina saj v izpuhu identi?na tako pri 60 na uro ali pa 160? Al se motim?
Ja Boss, tudi teorija da ?e ima? ve? mestnih vo?enj, da se prej filter zaba?e mi ni ?isto logi?no. Po 100km mestne vo?nje ali 100km AC se bo recimo regeneracija isto spro?ila. Bistvo je, da pa? takrat tolk ?asa vozi?, da saje zgorijo..
Ho?e? povedati, da se nivo olja v vsakem primeru pove?uje? Ne glede na to, ali prekine? regeneracijo ali ne? Oz. po?aka? v leru da se recimo vbrizg goriva spet 'normalizira'?
Jaz sem opazil eno dejstvo, odkar imam tak avto. Nema veze, ali ga goni? na 3000 obratih, 4000 obratih, ali pa se cijazi? s 1750 obrati. Vedno se regeneracija vklju?i ob pribli?no istem ciklu.
Tudi ve? mestne vo?nje ne povzro?i (vsaj meni) ve?jo frekventnost regeneracije.
Ko je filter poln, je pa? poln. That's about it. Tiste teorije, da ga goni? vsake toliko in spusa? filter mislim da ne dr?ijo...
Eno pitanje imam. Recimo, ko je regeneracija filtra v teku, z avtom se ustavim vidim pove?ane vrtljaje, kar je ?e en dokaz da regeneracija te?e. No potem pa pustim avto v leru kako minutko, dve...in obrati padejo.
Iz tega sledi, da je ECU regeneracijo zaklju?il zaradi tega, ker ni zadostne temperature, vrtljajev itd...in ?e ugasnem avto se izognem problemu s pove?evanjem nivoja olja?
Regeneracija se definitivno ni kon?ala v parih kilometrov tako, da to verjetno ne more biti razlog.
Evo, preampa je zmontiran in...hja, kot je nekdo na tujem forumu zapisal. Kot da bi nekdo dodal sub v avto. Precej lep?i zvok, lepo basovsko zapolnjen. Zdej moram ?e malo testirat in nastavljat 30hz, 60hz pa gain. Te opcije so na voljo Definitivno vredno denarja.
Meni se zdi, da je poraba kak deci ali dva ni?ja. Sedajle to te?ko ocenim, ker ko sem za?el tankati ultimax se je tudi pove?ala gu?va v mestu itd...?e kak tank dva skurim, potem grem pa na OMV nazaj pa da vidmo
?koda, ker na testu niso imeli ?e novih Brigstonk Blizzak LM-30. Baje je tudi super guma.
Jaz bom verjetno tam v Lendavi nabavil 15 col komplet verjteno z Bridgston ali GoodYear guami. Bom ?e videl.
Na te 16ke ne bom tla?il novih gum. Sicer cenovno pride isti ?morn, mogo?e na dolgi rok je ceneje ?e ima? lo?en komplet zimskih gum na plati??im..Menjave gum so z leta v leto dra?je matr...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja nekaj definitivno bo na tem ultimaxu. Zadnji tank sem mel porabo 6,25l. Kljub dejstvu, da se je pove?al promet v Ljubljani in zadnjih nekaj dni je blo ?e kar mrzlo. Z OMV-jem mi to nekak ni uspelo. ?e kak tank dva naredim z ultimaxom, potem pa nazaj na OMW pa da vidmo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani