Pa sem ga ubil. Na misel mi je pri?lo, da sem med vo?njo malo odprl in priprl sovoznikova vrata. In pokanje je izginilo. No potem sem s crown sprejem na?prical pante in klju?avnico in ?ri?ek se je vdal. Simple as that. Mogo?e ?e komu pride prav
Meni se je pa pojavil en ?ri?ek na desni strani. Ne vem kako bi najla?je ugotovil. Sem mislil da je stranska ?ipa pa mislim da ni. Sem jo med vo?no malo dr?al, potiskal, pa je bilo isto. Tudi ?e je spu??ena ?kriplje. Pk, pk, pk, dela ?e ko se avto zatrese med v?igom. Ne vem kje bi lahko bil ?e kak tak spoj. Kaka ideja?
Se mi je pa to pojavilo po potovanju na Korziki, verjetno zibanje nalo?enega avta prispeva svoje?
Vidi?, dobro da si delil tvoj problem z ostalimi na forumu in tako smo hitro ugotovili, da nekaj ne ?tima. Tako si mel pa lep potovalni dopust brez razloga za strah, da bi ti crknil DPF.
Res je ja. Hvala bogu, se je napaka pokazala pred dopustom. Zaenkrat pa ?tima ja.
Poraba mislim da 7.4..Je pa korzika kar zahteven teren. Polno nalo?en avto, en kup klancev, ovinkov, regeneracija DPF...
Evo danes nazaj iz Korzike. Avto delal b.p., regeneracija se izvaja, upam da tako ostane Naredil pa cirka 3100 kilometrov .
Samo en ?ri?ek se mi je pojavil nekje na desni strani, pa ne vem al ?kripa stransko steklo, ali kaj drugega. Upam, da se ni prah (mivka, itd..) kam v notranjost zaril..
Avto po menjavi sonde zaenkrat deluje b.p. Se mi zdi, da se sedaj pogosteje spro?i regeneracija kot prej. Verjetno je to dober znak. Sicer pa ?ez nekaj urc pi?im z mazdico na Korziko. Upam, da ne bo kakih presene?enj
Danes sem cel dan pre?ivel na A-Cosmos. Menjana je bila zadnja lambda sonda. Ker sem pri?el notri mal z vezami, se je g. Oliver vsaj po moje, zelo potrudil, ker sem mu rekel, da grem naslednji teden na morje in dejansko ni pustil avta odpeljat prej, preden je bila 100% da je res ta sonda. Najprej pucanje filtra, brisanje napak, I. vo?nja s staro, II. vo?nja z novo sondo, itd..
Uradna cena sonde je 550?. No lahko re?em, da sem poceni pri?el skozi. Glede na to, da je bil avto cel dan tam, 2x ?i??enje DPF filtra, diagnostika,...Upam, da je res to to. Najslab?a varianta naj bi bila ta, da je cel DPF filter zani?. Ampak baje, pri njih tega ?e niso menjali.
To me zdej zanima ja. Ker ?e ni nobene napake, kako bi recimo ugotovil, da je nek senzur fu?, oz. da ne deluje optimalno. ?e bi bil kak senzor fu?, bi se verjetno kaka lu?ka pri?gala? Za motor, DSC,...predvidevam.
V sredo grem na Korziko...z avtom ja . In, ko razmi?ljam o primeru, da mi na otoku za?ne DPF utripat...no raj?i ne razmi?ljam naprej
Jah, meni se tut vse bolj ?udno zdi ja. ?e kak senzor ne deluje optimalno, a se to zabele?i kot napaka? V zadnje sva z Bo?tjanom preverila, notri ni bilo zapisanih napak..
Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj
Boss, nekaj mi ?e povej. Dorekla sva da mazda nima pasivne regeneracije. Ampak meni je vseeno ?udno. Nekaj ?asa nazaj, sem avto maj?keno bolj pritiskal. Recimo po AC sem ?el lepo v peti 140 nekaj ?asa (1x na teden recimo) pa je bilo recimo da ok.
Zadnji tank sem pa rekel, da bom probal na kolko lahko spravim porabo . No in po dobrih 350km, AC pravi 6,4. Vse lepo in prav, dokler se mi na poti domov ne pri?ge DPF lu?ka..In potem naredim 2 kroga cirka 20km in stvar ugasne.
Zdej pa ?tudiram, v ?em je fora. Za moje pojme sem vozil normalno. Prestavljanje ponavadi nekje okol 2000 vrtljajev, vo?nja vsak dan po AC (Kranj-Ljubljana) lepo v ?esti 130, to je nekje 2200 obratov. Zgleda mu taka vo?nja ne di?i. Kaj pravi??
Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu
Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu.
Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je***
?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva ..
Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa sem ga ubil. Na misel mi je pri?lo, da sem med vo?njo malo odprl in priprl sovoznikova vrata. In pokanje je izginilo. No potem sem s crown sprejem na?prical pante in klju?avnico in ?ri?ek se je vdal. Simple as that. Mogo?e ?e komu pride prav
Povezava za deljenje
Deli na druge strani