Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za moje pojme 2. ?e je res 1.8. Pol pa sam ?e spojler dol in druge feltne gor :bravo:

 

 

Odvisn pa od tega kok ma vesele avto pedenat..v tem primeru pa kar 3. in veselo v ?oping

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

novomeska tudi ni slaba...vem z prve roke...lepo merkana...tut malo vozena...garazirana..pac poznam lastnike...

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

A tadruga je druga? vredu cena? Druga? res tako kot je ga?o rekel za drugo ja :bravo:

 

Bom pa tudi o novome?ki predal informacije, tnx :)

Podpis.png

 

Napisano

Malo se mi zdi edino sumljiv letnik..zelo malo jih je FL iz leta 01 :huh: ?e ?e to slu?ajno ne ?tima, pametno ?e ostalo trikrat preverit

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jzt mislim da je uvo?ena. Ker v tujini so ?e bile 2001 letnik FL...

 

Lahko pa tudi tako kot si ti reku ja...podobno kot je bila moja. Samo se ?ele zdej vidi da je bila precej udarjena, ko je razstavljena...mislm da tut neyko ni vedu tega...

Podpis.png

 

Napisano

Upra?anje:

 

ker ima miata zadnji pogon se mi poraja upra?anje, je bol? dat bolj?e gume spredaj al zadaj?.. jaz osebno raj vidm da mi rit odnese kot nos..

 

kaj pa je bol? bi pa rad sli?al ?e od drugih:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Upra?anje:

 

ker ima miata zadnji pogon se mi poraja upra?anje, je bol? dat bolj?e gume spredaj al zadaj?.. jaz osebno raj vidm da mi rit odnese kot nos..

 

 

 

 

x2

 

Rit bos ze ujel...ko pa spredi odnese si pa prec v kakem robniku,avtu, itd...

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

za mx5 je boljs, da so boljse gume spredaj (ker nekih visokih avtocesntih hitrostih, kjer pride do aquaplaninga, s tem avtom tako ali tako ni)

 

drugace, pa mojo mx5 caka se sanacija karoserije (standard mazda bolezen, rjavi pragovi), in pol se lepotilni tretman..anze pravi kakih 600 eur bajbaj

 

bo pa lepa navzven in navznoter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Koliko rje pa ima?? Sam na ?rni se itak ne vid tok dost, je pa fajn da jo bo? dal popravt :bravo:

 

 

Zdej mi pa vsi povejte, bi bili za to da se pove?emo ?e malo z hrvati-mad?ari-avstrijci-italijani, pa ker smo ravno na sredini, naredimo meet pri nas? :D

 

Ravno gledam na FBju, italijanov je kar precej z mx-5kami...

Podpis.png

 

Napisano

men je pa zaenkar po treh letih samo na prtla?nku mal vn udarl... tko da sm dal u?timat zj to:).. upam pa da bo v petk celotn avto z vsemi dodatki k se ?timajo fertik:)..hell yea..

 

jp wankl.. se strinjam:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

No tega sm jzt naro?u pri Ilmotorsportu, malo je treba ?e sicer upasat, ampak bo pasalo ;)

 

So pa ?e manj?i, samo tisti predel kjer se rado dela luknja, ali pa samo prag, brez blatnika. Jaz sem blatnik vzel ker je bilo treba ?e tam ?vasat...

Podpis.png

 

Napisano

pri vozniku je se kr, pri sovozniku ne tok, ampak ce se ze grem pol bom naredil (no, jaz ne anze pa res) tko kot je treba

 

2x tole http://www.ebay.de/itm/MAZDA-MX-5-Schwelle...;_qi=RTM1178061

 

pa se delo in poliranje na koncu, da se sajna vse skupi

 

Jaz moram tole tut zrihtat :glare:

A ze kaj ves kako je s postnino v slo? Je ista ce vec delov narocis? Jaz grem naslednji teden do tomca da pogledamo stanje in se po potrebi naroci dele, ce je ze prevec rjasto.

 

Ce lahko pocakas do torka/srede pa narediva group buy ce se kaj pozna na postnini :prstgor:

 

Lpb

Napisano

postnina je dzabe, sem vprasal pride 25 za oba kosa...

bom pocakal ni problem, meni se ne mudi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja dons sem z li?arjem govoril, pravi da tisti ve?ji del skoraj da ne pride v po?tev, ker pri mojih pragovih ga je tako ali tako pol stran vrgu, ?e bi moral pa ?e celega uporabiti, pa pravi da kar malo odstopa, in bi potem rabil veliko kita na zadnjem boku, da bi stvar zgledala uredu...

 

Druga? pa tole

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2013/05...ak-records.html

 

:D

Podpis.png

 

Napisano

Vizualno pri meni sicer tudi zgleda, da bi bilo treba samo spodjno stran zamenjat, ostalo na zunaj zgleda ok.

 

No bom po?aku kaj bo mojster povedu, da se jo zrihta tko kt treba :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V00t...dej nej to kdo proba na NA...to bi mogl bit noro :D

 

Objavljena slika

 

Ta bi mogo?e pasala je kot od NB II

 

aja zbri?ite me sem pozabil :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja sej je, luknje od NBFL, odbija? je pa itak NA, sam me zanima kako bi zgledala celota :)

 

Noben te ne bi zbrisu, sej ne spama?.

Podpis.png

 

Napisano

od katerega avta je tole lip? zelo u?e?no

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.