Skoči na vsebino

Ropot, dim, te?ave z injektorji in ra?unalnikom..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

?e vedno bijem bitko z mojo M6 (CD136, L2005).

Pred ?asom sem ?e prosil za pomo? ker avto pozimi ni v?igal, sledila je zamenjava IVT-ja, nakar nisem niti uspel dobo stestirat zadeve, ker je mraz popustil, a mislim da te?ava ?e ni povsem odpravljena.. zamenjan je bil tudi filter za gorivo.

Zaradi ?udnih zvokov klenkanja pri pospe?evanju in vo?nji (se mi zdi da nekje okoli 2500RPM) sem se oglasil na servisu ( Gama) in fantje so se trudili, da bi zadevo zrihtali, a trenutno ?e brez uspeha..

z rabljeno je bila zamenjana je bila ena od ?ob, ki ni pravilno delovala, a ?e vseeno med u?enjem ?ob pade komunikacija s testerjem. Ra?unalnik avta je bil uspe?no na novo sprogramiran, pri ?obah pa nikakor ne gre. Spotoma so bile zamenjane ?e podlo?ke na injektorjih in tesnilo pokrova. poskusili smo ?e z drugo elektroniko ?ob, pa isti rezultat, nekje na sredi postopka komunikacija pade..

 

Avto sicer pelje, a se mi zdi da precej kadi, nekako nima mo?i, pa tudi ropot me moti..

 

Ima morda kdo kak?no idejo kaj se ?e da narediti? Sli?al sem, da so pi nekaterih opliv v takih primerih module dali za nekaj ?asa na hladno (beri v skrinjo) in nato nadaljevali..

 

V naprej hvala!

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

Napisano

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

 

 

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Monta?a je enostavna, par minut pa so gor. Se povsem prilegajo odprtinam. Okna zadaj se normalno odpirajo, med vo?njo ni? ne ropota ali vibrira. usnje se bistveno manj segreje na socu. :jupiii:

Kar se ti?e otrok je zadaj super, ker zadeva ostane na mestu kljub odprtemu oknu. Sneti se da le ob odprtih vratih - z enostavnim potegom sname? sen?nik iz zati?ev.

Tudi ostali se snamejo povsem enostavno, kar se mi zdi super za prehod na temnej?e zimske dneve.

Nisem pa povsem prepri?an kako bodo notranji organi :policaj: zadovoljni... ima kdo kak?ne izku?nje?

 

Prilepim ob priliki ?e kak?no fotko..

 

Pa glede mojih te?av, kak?en nasvet, ideja? Danes sem opazil da zna biti tudi speljevanje v klanec malo problemati?no.. Pozabil sem tudi omeniti zamik pri speljevanju/pospe?evanju...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Imam te sen?nike od prvega dne (skoraj pet let). Sem jih dal vmes enkrat dol in mi je kar nekaj manjkalo. Pa ?e avto se precej bolj segreva na soncu, ?e jih ni, tako, da jih ve? ne dajem dol. Super je tudi, ker se popolnoma ni? ne vidi v avto (zadnji sede?i, prtlja?nik).

Monta?a: na vratih na okvir okna zalepi? 2-3 plasti?ne kljukice, ki zgoraj dr?ijo okvir mre?e, na dnu ga pa dr?i tapeta vrat / na zadnjih stranski ?ipah (karavan) stoji vpet v plasti?nem okvirju ?ipe / za okno na prtlja?nih vratih pa zatakne? dve kovinski kljukici za zgornjo plastiko okoli okna, spodaj se pa vpne v rob med ?ipo in plastiko. 1,2,3 in so gor oz. dol.

Policisti ni? ne te?ijo. Le enkrat sem imel problem na mejnem prehodu (pono?i), ko je kolegica zadaj sedela in se jo sploh ni videlo, pa sem odprl zadnje okno in ni? pomagalo, ker mre?a ostane na mestu, nato sem se spomnil pri?gati stropno lu?ko in se jo je lepo videlo, da je bil policist zadovoljen. Druga?e bi pa pa? ven stopila...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.