Skoči na vsebino

Carfax - pravo poreklo avta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem porabil 2,99? za mojo mazdo (za katero sem vedel da je italijanska, saj mi je to povedal):

 

Stvar deluje:

https://www.carfax.si/si/100749/domov.html

 

Letnica modela: 2002

Znamka: Mazda

Model: MX-5

Vrsta karoserije: Odprt avtomobil

Barva: Kovinska srednje modra

Prostornina motorja (cm3): 1598

Mo? motorja (kw/hp): 81 / 110

Vrsta goriva: Bencin

Menjalnika: Ro?ni

Pogon: Zadnje kolo

VIN: JMZNB186200213994

 

Informacije o zgodovini

DATUM DOGODEK

2007-12-31 Vozilo je izvzeto iz prometa

2006-12-31 Vozilo v prometu Slovenija

2005-03-23 Vozilo registrirano v Slovenija

2005-03-17 Deregistracija vozila sporo?ena v Brescia, Italija

Sporo?ilo o izvozu vozila

2002-02-22 Vozilo prvi? registrirano izven Slovenija

2002 Vozilo proizvedeno v Hiro?ima, Japonska

Vir informacij: Italija, Slovenija

Glavne zna?ilnosti

 

Uvo?eno vozilo

Tehni?ne informacije

Okolje in poraba

Emisije CO2 pri me?ani vo?nji (g/km) 196

Poraba goriva pri me?ani vo?nji (l/100 km) 8.4

Te?e

Te?a vozila (kg) 1110

Bruto te?a vozila (kg) 1255

Maks. tovor (kg) 145

Ostale informacije

?tevilo sede?ev 2

Proizvodni obrat Hiro?ima, Japonska

 

ni pa ?e mene not v 2010 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.