Skoči na vsebino

Mazde noben no?e

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazde ni na seznamu, jo noben no?e: :D:)

 

http://www.siol.net/novice/crna_kronika/20...rno_vozilo.aspx

 

 

Hvala k...., to mi je v?e? tudi ko gremo po Yugi, da nisem potem v strahu celo no?. :hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

 

uf to pa sploh ne dr?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hja, problem je v tem k je pri prodaji isto. Je tud noben no?e...... sramezljiv:blush:

 

V teh casih, se vsi avti slabo prodajajo...

www.gistel.si

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

 

Se strinjam s tabo, sem imel passata in a4 in sem se obeh navelical po dobrem letu....mazdo imam ze tri leta in ceprav je ze stara, mi je vedno vecji uzitek v njej, ker je avto z duso :D

www.gistel.si

Napisano

Mazda je v bistvu avto, ki jo kupujejo ljudje na dolgi rok, se pravi da jo kupijo za veliko ve? kot 5-7 let...potem pa po novo.

 

NE tako kot VAG, ki se ga naveli?a? po treh letih :cheers:

 

 

Katero Mazdo pa si imel vec kot 5 let? :hohoho::cheers: Ali bolje... kateri avto nasplosno si imel najdlje :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz ne kesiram avte zase, leasing na sp je drugo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz ne kesiram avte zase, leasing na sp je drugo

 

Sej VAG se tudi veliko kupuje na lizing :) V bistvu si ti redka izjema, da ti dovolijo kupit japonca kot sluzbeni avto :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja no bom pa jaz povedal svoje izku?nje. Ko sem kupoval so bli vsi brihtni, ja kupi mazdo, to je ko "mercedez", ceno dr?i k klop, proda? kadarkol in podobna jajca.

 

Ko sem res potem kupil sem ugotovil, da mi je vzdr?evanje predrago in poraba previsoka zaradi DPF in EGR. Stari foruma?i se ?e kaj spomnijo. Dal sem jo na avtonet po realni ceni, ni bila najdra?ja niti najcenej?a na avtonetu. Klicala sta 2 ali trije, do ogleda ni pri?lo. To je bilo leta 2009.

 

Lani ponovno oglas ker sem se hotel ogniti velikega servisa. Spet isto, avto je bil nastavljan na zlato sredino, kljub temu, da je imel v danem izboru najve? opreme in najmanj km. Bil je en klic.

 

Seveda, ko avtu pade cena pod 5 k, je s prodajo la?je. Ko se pa govori o 10 k ali ve? je pa druga zgodba. Zato je tudi Labi svojo z lahkoto prodal. Seveda bi jo tudi jaz lahko, ?e bi ?el za jur?ka ali 2 pod realno tr?no vrednost, ki bi bila primerljiva za naborom na avtonetu. ?eprav ima spet najmanj prevo?enga glede na letnik.

 

Se pravi da je treba po?akat da je dovolj stara, potem pa se jo da prodat. O?itno. Res pa je model ravno najbolj nehvale?en, star model tik pred menjavo.

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

Sem vse povedal?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mislim da je trenutno podobno za vse znamke avtomobilov...Gledam po a.netu da se avtomobili prodajajo kar zelo dolgo... <_<

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

To je pa res ?alost, tuki se strinjam...

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Hja no bom pa jaz povedal svoje izku?nje. Ko sem kupoval so bli vsi brihtni, ja kupi mazdo, to je ko "mercedez", ceno dr?i k klop, proda? kadarkol in podobna jajca.

 

Ko sem res potem kupil sem ugotovil, da mi je vzdr?evanje predrago in poraba previsoka zaradi DPF in EGR. Stari foruma?i se ?e kaj spomnijo. Dal sem jo na avtonet po realni ceni, ni bila najdra?ja niti najcenej?a na avtonetu. Klicala sta 2 ali trije, do ogleda ni pri?lo. To je bilo leta 2009.

 

Lani ponovno oglas ker sem se hotel ogniti velikega servisa. Spet isto, avto je bil nastavljan na zlato sredino, kljub temu, da je imel v danem izboru najve? opreme in najmanj km. Bil je en klic.

 

Seveda, ko avtu pade cena pod 5 k, je s prodajo la?je. Ko se pa govori o 10 k ali ve? je pa druga zgodba. Zato je tudi Labi svojo z lahkoto prodal. Seveda bi jo tudi jaz lahko, ?e bi ?el za jur?ka ali 2 pod realno tr?no vrednost, ki bi bila primerljiva za naborom na avtonetu. ?eprav ima spet najmanj prevo?enga glede na letnik.

 

Se pravi da je treba po?akat da je dovolj stara, potem pa se jo da prodat. O?itno. Res pa je model ravno najbolj nehvale?en, star model tik pred menjavo.

 

Najve?ja ?alost pa je to, da je ena grdoba od octavie, primerjalno po letniku ve? vredna od mazdice.

 

Sem vse povedal?

 

Ja povedal si vse...najbolj mi je bil vsec zadnjivodlomek z octavio :jupiii:

Tudi nemski avto nad 10k euro tezko prodas, ljudje nimajo denarja, lizinga pa ne dobis tak lahko kot pred leti...mislim da je v t razlog

www.gistel.si

Napisano

Mislim da je trenutno podobno za vse znamke avtomobilov...Gledam po a.netu da se avtomobili prodajajo kar zelo dolgo... <_<

To je pa res ?alost, tuki se strinjam...

 

To je ?ista resnica.Kolega prodaja BMW 1-ko, pa ni in ni kupcev.Ko jo je kupoval, pa kao- jo bo? takoj prodal, tej avti se z lahkoto prodajo in podobna modrovanja.Yes, malo morgen.

 

 

Napisano

Ampak ko gre? pa kaj kupovat, je pa vse zlato :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.