Skoči na vsebino

Te?ave z egr ventilom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

 

Ciao,

Jaz sem iz kopra, bos prisu en dan do mene pa bomo resili problem. Je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka...

www.gistel.si

Napisano

Se opravi?ujem za pozni odziv sem bil v tujini. Vglavnem merilec pretoka zraka sem zamenjal je nov in to ker se je to ?e dogajalo in je ra?unalnik kazal temperaturo vhodnega zraka, zd ko sem menjal merilec pa je kazalo tudi neko temperaturo izpu?nih plinov.

Jaz sem iz se?ovelj, ma mi ni problem se kam zapeljat samo da re?im problem ker me lu?ka na armaturki po?teno nervira..

 

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

www.gistel.si

Napisano

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

 

Da nima tudi on takega "elektronskega" gor? :whatever:

 

 

Napisano

To pa jaz nebi vedel.....

 

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

www.gistel.si

Napisano

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

 

 

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

Napisano

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

 

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

Napisano

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

 

Tudi prva izvedba je imela senzor na egr-ju, samo cisto na koncu letnika 2004 in 2005...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.