Skoči na vsebino

Te?ave z egr ventilom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

 

Ciao,

Jaz sem iz kopra, bos prisu en dan do mene pa bomo resili problem. Je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka...

www.gistel.si

Napisano

Se opravi?ujem za pozni odziv sem bil v tujini. Vglavnem merilec pretoka zraka sem zamenjal je nov in to ker se je to ?e dogajalo in je ra?unalnik kazal temperaturo vhodnega zraka, zd ko sem menjal merilec pa je kazalo tudi neko temperaturo izpu?nih plinov.

Jaz sem iz se?ovelj, ma mi ni problem se kam zapeljat samo da re?im problem ker me lu?ka na armaturki po?teno nervira..

 

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

www.gistel.si

Napisano

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

 

Da nima tudi on takega "elektronskega" gor? :whatever:

 

 

Napisano

To pa jaz nebi vedel.....

 

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

www.gistel.si

Napisano

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

 

 

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

Napisano

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

 

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

Napisano

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

 

Tudi prva izvedba je imela senzor na egr-ju, samo cisto na koncu letnika 2004 in 2005...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.