Skoči na vsebino

Te?ave z egr ventilom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

Napisano

Pozdravljeni,

 

o?itno imam probleme z egr ventilom na mazdi 6. pri nizkih obratih mi cuka in gori lu?ka na armaturki. avto je bil na racunalniku kjer ka?e neke temperature z izpuhom. sem z primorske. nekaj sem ?e prebral o ?i??enju tega ventila zato prosim za pomo? ?e se kdo spozna na to.

 

Ciao,

Jaz sem iz kopra, bos prisu en dan do mene pa bomo resili problem. Je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka...

www.gistel.si

Napisano

Se opravi?ujem za pozni odziv sem bil v tujini. Vglavnem merilec pretoka zraka sem zamenjal je nov in to ker se je to ?e dogajalo in je ra?unalnik kazal temperaturo vhodnega zraka, zd ko sem menjal merilec pa je kazalo tudi neko temperaturo izpu?nih plinov.

Jaz sem iz se?ovelj, ma mi ni problem se kam zapeljat samo da re?im problem ker me lu?ka na armaturki po?teno nervira..

 

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

www.gistel.si

Napisano

Drugi teden dobim tester nazaj. Te bom kontaktiral, da provmo re?iti problem...

 

Da nima tudi on takega "elektronskega" gor? :whatever:

 

 

Napisano

To pa jaz nebi vedel.....

 

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

www.gistel.si

Napisano

Po moje ni kriv egr v tem primeru, ker ce ti egr ne dela avto ne vlece, tebi pa cuka pri nizkih obratih...

 

 

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

Napisano

bi ga blo treba priklopit in potem tipat razne stvari.

vglavnem neke temperature mu ne ?timajo

 

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

Napisano

egr ventil nima senzorja temperature. Ima 12V napajanje in senzor polo?aja ventila(spreminja se upornost). To velja za facelift izvedbo.

 

Tudi prva izvedba je imela senzor na egr-ju, samo cisto na koncu letnika 2004 in 2005...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.