Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

LEP POZDRAV..mene pa zanina kaj bi lahko bilo na mazda 3 ko ga da? v vzratno brzino pa malo rukne? z kupngo nekaj poka...biu sem pr mehaniku pa sma gledla in ugotovila da bi morda bla na desni strani una guma ko je na roki nw ka se to?no re?e ker na levi je bla menjana na desni pa ne...zanima me ?e je meu kdo kak isti problem...hvala za odgovore... <_<

Not drink when Drive
Napisano

zdravo!

Mislim da je opisoval tak problem uporabnik Lesko! Vsaki? ko prestavi? vzratno kot bi se nekaj premaknilo a ne? Potem pa vse ?tima..

.

.

.

evo najdu

 

 

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4759&hl=

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ej ne nism...niti nism probavu...mal pokanja ne skoduje,ko pa nrdi BOOOOM,pol sva pa naj***al :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Tak?en problem sem imel tudi jest.....in sedaj ga ?e nekaj ?asa ni ve?.....Uklopko bi pa lahko vedel a ne...ker je videl stanje nosilca motorja (tistega kateri je iz zlata - vsaj po ceni) :)

Napisano

Sej to je dobra nalo?ba, ?e je nosilec iz zlata, ker zlato je danes zelo visoko vrednoteno.. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Sej to je dobra nalo?ba, ?e je nosilec iz zlata, ker zlato je danes zelo visoko vrednoteno.. :hudicek:

 

Evo biu na servisu v velenju pa se je det not vsedo pa je rek da je na polosovini tista podlo?ka izrabljena .... Ki so jo v?asih popravljali preko garancije... Rek je da zadj pa ni? nemore preko garancije..pozdlo?ga stane okrog 70euro seveda me je hotel ?e mal nategniti in je reko da ko to narazen dobi? gre u pizdo ?e le?aj ki je cena 80euro pa delo okrog 300euro da vse zrihta...no potem pa sem se meno z enim mehaniko ko ma 10euro na uro pa je meu isto mazdo 3 pa mu je isto delalo...sem ga vpra?o kolk dela je na tem da on to zamenja re?e dobro uro sem reko ok kupim podlo?ko pa zamenjama...povem mu ?e da mi je na servisu rek da je treba se le?aj menjat pa je moj mehanik rek da ne ker je tk nareto ko narazen dobi? se razleti seveda se vse pobri?e nama?e in vstavi nazaj......Tako da bom popravil za okrog 80-90euro...Sam da bi kasirali na glavnem servisu znajo tudi nategnit...jeaa... :cheers::cheers:
Not drink when Drive

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.